Print Friendly and PDF

Kasımı Seviyorum 2

 


 Ezelden gönlümü sattığım Benime

Yazmışım Önceleri Meğer ki…

Hatalıyım mı…sevmekle

Yolunda olduğumu bildiğin halde

Akşam güneşi

Gitmekle… batmakla

Korku verme içime

Doğacaksın bilirim

Beklemekle…

Olsun… her gün batmak niye

Bir gece değil…

Bitmeyen yıllarım gece

O gün…sevindiğim

Taksimdir, kasım,

Sevinmiştim çok

Kavuştuğum güneşim

Neden kararıyor…

Gideceğimle,

Gel benle demesi…yok gibi

Niye ayrılık…

Değil kırgın, sever…beni

Yok, yok,

Ağaçlarım ağlar ve dökülür

Son an gibi… batanım…

Ve kaybolmak

Gecenin korkusu geldi,

Doğacakta …ne vakte kadar

Günışığım, saat …

Bir an olsaydı sana sarılmak

Yine de kasımı severim, taksimdir…

Beni buluşturan

Ah bu ayrılış ..

Yüce dağdan, bir bulut yükselse …

Ve semamda…

Neden hep yağmur olur…

Şimdi gidiyor musun…hiç sarılmamış gibi

Bilinmez ve bulunmaz yere

Meyhane, tekke değil

Başka bir yer mi var

Hangisi…

Öylesine sordum…bilirim de

Her zaman ki gibi

Nedendir bunlar

Ayrılmak istemiyorum,

Yine kasım gelse, taksim

Parçalanmış kalbimi…

Bulayım

Başka bir ay yok mu…

Aydınlatan

Mecnun gibi derim

Kasım…. Kasım

Dilenecek kadar…

Kasımı, çok seviyorum…

Sevdam dokuzunda

Kucağını açtın ya bana

Sabahlar olmasın…

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar