Print Friendly and PDF

Kelimeler



 


Kaderim... Gönül Eşim... Gerçek Aşkım

Kelimeler...

Kelimeler ne kadar anlam içerir, ne denli etkili olabilir demeden önce senin gönlünü okumayı bilmek gerek.

Hani; ölüm anında yapılan müdahaleler ve ani şoklar ile  ritmini yakalayıp, canlanır ya kalp. Gönlünün pınarından akan kelimelerin etkisi benim üzerimde bu etkiyi yaratıyor.

Sessiz sakin dünyamda ölüme yakın ritmiyle, hayata tutunmaya çalışan yüreğim seninle aniden yakalıyor hayatı, aşkın ritmini.

Hayatta olmak çok mu önemli?

Bir yerden sonra değil tabi ki ancak yürek aşkı yaşamak için yaratılmışsa neden böyle atmasın ve asli görevini yapmasın ki...

Benim hayat ışığım!

Aşk ile beslenen yüreğim senden başka neyi bu kadar isteyebilir ki?

Gönlünden dökülenleri okurken,  usta bir heykeltıraşın yaptığı eseri hayran hayran inceler gibi hissediyorum. Aslında, yüreğinin fısıltıları ruhundan ruhuma sakin bir nehir gibi akarken, geçtiği her yeri yıkıyor, canlandırıp yeşertiyor. Kötü olan her şeyi siliyor, hataların, günahların üstünü örtüp, uçsuz bucaksız yemyeşil bir vaha yaratıyor.

 Beni tekrar ve tekrar,  baştan yaratmanı, sessizce kenardan izlemek, doyumsuz bir zevk inan ki...

Benim hayat ışığım!

Bedenimde ve ruhumda sadece senin izlerin kalsın istiyorum. İçimdeki karanlık noktaları aydınlatıp,  yüreğimin yangınına sürekli döktüğün aşk ateşi sonsuza dek yansın, hiç sönmesin, yolumu ışıtan senin aşkının ateşi olmalı ki, bu sahte dünyada yolumu kaybetmeyeyim. Onun ışığı beni ve tüm dünyamı aydınlatmaya devam etsin.

Aşk fenerim!

Yaktığın ateşin içimde cayır cayır yanarken, etrafa sıçrayan minik közler olarak kabul et sözlerimi. Bunlar sen varsan yanar,  yoksan külü dahi kalmaz yüreğimin.

Rüyaların rüyalarıma, hayallerin hayallerime karışsın... Bizi biz yapsın.

Aşk seninle yaşanınca YÜCE sevgilim...



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar