Print Friendly and PDF

Kendimi Bana Unutturdun





لیلا، تو خارها را در راه من ریخته ای 
يا ميخواي من تسليم بشم
هموني که پيدات کرد 
چه کسی دست از کار برداشت
حرفاي خوبي بود؟
ميخواي بشنوي .
چرا منو خفه کردي؟ 
آیا سکوت من هم شما را نمی سوزاند؟
من هنوز در مسيرم
پاهام داره خونريزي ميکنه 
فکر کردي قلبم باهاش کنار نمياد؟
ليلا 
چرا حکم این جدایی را نوشتید؟ 
سرم بار بر روی تنه ام است
دارم بهت ميگم که بگيرش 
چرا قبولش نميکني؟
ميخواي اون خزه بزنه؟ 
این چیزها برایم آسان به نظر می رسید.
چرا ، چرا تو نميتوني
تو باعث شدي خودم رو فراموش کنم
نميدونم چي ميگم .

**

Leyla yoluma dikenler döktün

Yoksa vazgeçmemi mi istiyorsun

Seni bulmuş olan

Kim vazgeçti

Güzel sözleri mi

Duymak istiyorsun

Neden susturdun beni

Sessizliğim senide yakmıyor mu

Hala yolundayım

Ayaklarım kanıyor

Kalbim ona yetişmiyor mu sandın

Leyla

Bu ayrılığın hükmünü neden yazdın

Başım gövdeme yük oldu

Al diyorum

Neden almazsın

Sürünsün mü istiyorsun

Bu haller bana kolay göründü

Neden mi

Kendimi bana unutturdun

Ne söylediğimi bende bilmiyorum 


İsmail Hakkı Altuntaş

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar