Print Friendly and PDF

Yâ Rasûlallâh

 



Elim al varayım pirim alilem Yâ Rasûlallâh

Esir-i gurbetim zâr u zelilem Yâ Rasûlallâh


Pınarlar oldu peydâ hasretinle dağ-ı dillerde

İki çeşmim verir yaş selsebilem Yâ Rasûlallâh


Bulur sıhhat vücûdum nuş idersem Kevser-i vaslın

Acuzem teşneyem müştak-ı dilem Yâ Rasûlallâh


Nasibim var ise görmek ne yüzle ben varam bilmem

Yüzü kara günahkâram hacilem Yâ Rasûlallâh


Koyup da bâb-ı lütfun ben kime yalvarayım şahım

Reva kıl hacetim şahım halilem Yâ Rasûlallâh


Seni görmekliğe candan ziyade armağanım yok

Tehi destim kamu yüzden melilem Yâ Rasûlallâh


Kulun Şem ’î gedâyı koyma lütfet zâr-ı zulmette

Uyandır nûr-i aşkınla fitilim Yâ Rasûlallâh

…Âşık Şem’î…

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar