Print Friendly and PDF

Lanetli Kutsal Yazılar...Apocrypha

Bunlarada Bakarsınız

 Frater Ваlatasаr,  

“Apocrypha” ESKİLERİN YASAK BÜYÜSÜ

Cilt IV. Lanetli Kutsal Yazılar

– P .: “Altın Bölüm” yayınevi, 2014. – 544 s.

Okurlardan gelen çok sayıda istek üzerine Kadimler kültüne adanmış kitap serimize devam ediyoruz. “Eskilerin Yasak Büyüsü” nün önceki üç cildi, bilgi susuzluğunu tam olarak gideremedi, ancak yazarlarımız tarafından deşifre edilen ve çevrilen gizli metinlere daha da büyük ilgi uyandırdı. Dördüncü ciltte, özellikle tarikatçıların birkaç kutsal incelemesini yayınladık: Dagon Kitabı, Dua Kitabı, Kara Tablet Kitabı, Aliah’ın Anahtarları Kitabı, Yig Golonak Kitabı, İğrençlikler Kitabı, von Juntz’un Gizli Tarikatları vb. Necronomicon Power Levhaları özel bir enerjiye sahiptir, onların yardımıyla acil sorunlarınızı çözebilir ve süper güçlerinizi ortaya çıkarabilirsiniz.

Dikkat! Bazı metinler, dengesiz zihniyete sahip kişiler tarafından yetersiz algılanabilir, bu nedenle, net bir anlayışa ve gerekli inanca sahip değilseniz, bunları bir eylem rehberi olarak almamanız gerektiği konusunda sizi uyarıyoruz. Reşit olmayanların, merkezi sinir sistemi hastalıkları olanların ve emziren annelerin okuması tavsiye edilmez!

içindekiler

ALLAH’IN KİTAPLARININ MİTÖRİHİ 4

Bölüm  I.  Kadimlerin Büyüsüne Giriş 5

Bölüm  II. Dagon’un Kitabı         20

Bölüm  III. ”  Solucanın Sırları” Tertius Tsivelius 41

Kısım  IV. “Solucanın Sırları  “, Ludwig  PrinnA 64

Bölüm  V. Modern Zamanlar 88’de ”  Solucanın Sırları”

DAGON KİTABI 108

İTİRAZ KİTABI 138

CHSRNA KİTABI TABLO 154

ALYAH ANAHTARLARI KİTABI 166

YİG GOLONAKA KİTABI         178

 küstahlık kitabı 190

gizli tarikatlar 215

kaosun kadim bilimi 294

shui niggurat ve hadım 320 tarikatı hakkında        

Dilbilgisi notları 324

 Yazışma tabloları 330

necronollicon. güç levhaları 353

Bölüm  1

eskilerin karanlığına giriş

  1.  Kadimlerin çeşitli büyü sistemleri

Kadimlerin hayranları arasında teolojik, ideolojik, ritüel ve ayinsel bir birlik yoktur ve bu iyidir. Eskilerin Kutsal Yazıları bir dogma değildir ve bu, Eskilerin geleneğinde ve İbrahimi dinlerde Kutsal Yazılara yönelik tutum arasındaki temel farktır. Hristiyanlığın, İslam’ın, Yahudiliğin taraftarları, en iyi ihtimalle, Kutsal Yazılar’ın hangi hükümlerinin tam anlamıyla ve hangilerinin alegorik olarak alınması gerektiğine karar vermeye çalışıyorlarsa, o zaman Kadimlerin tarikatçısı anlar: hiç kimse – en azından Kadimler – onu getirmeyecek Mutlak Gerçeği mavi kenarlıklı bir plaka üzerinde, Arayıcı’nın güvenebileceği tek şey ipuçlarıdır ve Yol’daki ilerlemesi, onları nasıl okuyabildiğine bağlıdır. Kadimler hakkında tek bir metin, ne kadar mantıksız veya sahte, anlamsız veya gösterişli olursa olsun, Kadimlerin ilhamı olmadan yazılamaz (her halükarda, Bu düşünce, bir ilahın kulunun her duasını bizzat dinlemesi veya saç sahibi her canlının başındaki her bir saç telini hesaba katması fikrinden nasıl daha kötü olabilir?). Tek sorun, bu ipuçlarını yeterince yorumlamak, hiçbir şeyi hafife almamak, her şeyi sorgulamak ve geçiştirmektir. Bir ustanın zihninden ve duygularından geçen yalanlar ve bazen düpedüz şakalar, ona aptalca ezberlenmiş ve körü körüne tekrarlanan en gerçek gerçeklerden bile çok daha fazlasını getirebilir.

Tarikatçıların kişisel görüş ve tercihleri, öncelikle “Kadimlerin mirası” nın hangi eserlerinin kutsal metin olarak kullanıldığını, hangi geleneklerin tarihsel ve ideolojik olarak yakın olarak algılandığını ve bunun sonucunda hangi büyü, mantik ve meditasyon uygulamalarının kullanıldığını belirler.

‰A⅛ j pt kL 

hangi hedeflerin belirlendiği, bunların uygulanması için hangi araçların kabul edilebilir olduğu. Rusça konuşulan ortamda en popüler olanlar:

a)         Simon’ın Sümer-Akad mitolojisinin imgelerinden yararlanan Necronomicon’u;

b)         doğrudan Lovecraft ve Derleth’e giden Wilson ve Ripel’in Necronomicon’ları ve onlara bitişik metinler (öncelikle R’lyeh’in Metni);

c) Grimoirum Imperium  Liber Arcanum sistemi;

) ilk kez A.M.C. Alyakh’ın yazıları gibi ). Ayrıca, bu yazıların az ya da çok tutarlı parçalarını içeren bir dizi derleme de vardır ve bunların arasında kayda değerdir:

e)         “Necronomicon” Projesi;

f) “John Dee’s Necronomicon” (“Ölülerin Yasası Kitabı”);

f)         Joseph Talbet tarafından düzenlenen Necronomicon;

g)         Kadimler hakkında pek çok yararlı ve ilginç bilgi içeren Tyson’ın Necronomicon’u, çoğu tarikatçı tarafından hala “fazla sanatsal” olarak kabul edilmektedir. Doğrudan eski yazılardan mirasçılık iddiasında bulunmayan, açıkça modern metinler arasında, aşağıdakiler özellikle vurgulanmalıdır:

h)         AMCVendetta’nın çevirilerine dayanan ve Alyah’ın yazı sistemine bitişik olan Alyah’ın Üç Efendisinin Kitabı ;

i) Kadimlerle bir tür modern kanallık olan “Shards of the Other” kitabı ;

j) “Nebera’ya Giden Yol”, hem Simon’ın Necronomicon’una yaklaşan otantik Sümer-Akad yazılarının parçalarını hem de yazarın bazen Kadimlerle çok az ilgisi olan ritüellerini ve vahiylerini içerir. Bu incelemelerin her biri, Kadimler kültü içinde bağımsız bir sistem olarak kabul edilebilir.

Tuhaf bir eklektik sistem de geliştirilmektedir:

j)         Baltasar ve Mapiga.

Ayrı olarak, sistemden de bahsedebiliriz:

k) Thelema’nın öğretilerinin, Lovecraft geleneğinin ve kısmen Kaos Büyüsünün bir birleşimi olan Kenneth Grant’in Typhonian Düzeni .        

Eskilerin mirasının diğer metinleri (her ikisi de eski el yazmaları olarak adlandırılır ve modern ustaların kişisel gelişimlerini temsil eder) kural olarak bağımsız sistemler olarak kabul edilmez, ancak bir veya daha fazla temel yazı bloğu ile birlikte kullanılır.

Bazı metinlerin destekçileri, kendi kutsal kodlarının gerçekliğini kanıtlamak (ne yazık ki pek ikna edici değil) ve daha da kötüsü, tanımadıkları miras metinlerinin kutsallığını çürütmek (hatta daha az ikna edici bir şekilde) için çok çaba harcıyorlar. sebep ya da başka. . Aynı zamanda, çoğu zaman sağlam olan şikayetler, eski görüş geleneğine ideolojik olarak yabancı olmayan akademik bilimin verileriyle gerçek çözülmez çelişkilerin metinlerindeki varlığıyla değil, içlerindeki paralelliklerin varlığıyla ilgilidir. “yabancı” olarak algılanan sistemler (elbette çoğu zaman, bunlar Masonik veya Yahudiye yakın geleneklerle paralellik gösteriyorsa – hepimiz “musluktan kimin su içtiğini” mükemmel bir şekilde anlıyoruz), veya daha sıklıkla kişisel veya derleyicinin biyografik özellikleri (“Akıllı adamlar fikirleri tartışır, akıllı insanlar olayları tartışır, aptallar diğer insanları tartışır”) . Bu tür “eleştirmenler” Kadimleri kendi suretlerine ve benzerliklerine göre şekillendirmeye veya imajlarını aklamaya çalışır, onlardan zalim, insanlık dışı, yabancı, aldatıcı her şeyi çıkarır, gerçekten iğrenç ve korkutucu olan her şeyi bir başkasına atfeder, ancak Kadim Olanlara (veya hatta diğer Kadimlerden yakışıklı “Yaşlılar” yaratmak ve bu hadım edilmiş görüntüleri onurlandırmak) veya tam tersine, yıkımın, insan kurbanlarının, kanın, mukusun ve dışkının tadını çıkarmak, şok etmek ve başkalarının klişelerine göre oynamak – ve çoğu kendini taklit etmek. Ne kadar tanıdık bir manzara! Kaç tane güçlü, gerçekten büyük tarihsel şahsiyet, düşmanlarının ve daha da nahoş olan hayranlarının böyle bir tavrını deneyimledi! Aleister Crowley bir iblis miydi? Aruj Barbarossa? Niccolo Machiavelli mi? Muammer Kaddafi bir melek miydi? Ignatius Loyola mı? Şarlman mı? Tabii ki değil, onlar sadece Kadimlerin çağrısına kalplerinde uyan insanlardı ve bu nedenle onlar kadar çok yönlüydüler. Kadimlerin gerçek bir hayranı için Kutsal Yazılar, kutsal savaşlar için bir sebep değildir. “Mutlak Gerçekler”, binlerce yıllık totaliter İbrahimi ideolojilerden beslenen “genel insanların” düşünme ikiliğinin bir ürünüdür. Kutsal yazılarla ve Kadimlerle alay etme, onları kendi amaçları için kullanma, başka bir tarikatçının değil, kendisinin istediği gibi yorumlama gücünü kendinde bulamayan o tarikatçı; Gumi çizgi romanlarına ve KZF Tarikatının manifestosuna gülemeyen, eski kutsal yazıları ayaklar altına alıp içlerine tükürüp İradesine göre yeniden yazacak gücü bulamayan o tarikatçı, hayran unvanına layık değildir. Kadimlerin ve yıldızların gerçeğe dönüştüğü gün Cthulhu tarafından yutulacak. Kadimlerin çağrısını kalbimde takip ediyorum ve bu nedenle onlar kadar çok yönlü. Kadimlerin gerçek bir hayranı için Kutsal Yazılar, kutsal savaşlar için bir sebep değildir. “Mutlak Gerçekler”, binlerce yıllık totaliter İbrahimi ideolojilerden beslenen “genel insanların” düşünme ikiliğinin bir ürünüdür. Kutsal yazılarla ve Kadimlerle alay etme, onları kendi amaçları için kullanma, başka bir tarikatçının değil, kendisinin istediği gibi yorumlama gücünü kendinde bulamayan o tarikatçı; Gumi çizgi romanlarına ve KZF Tarikatının manifestosuna gülemeyen, eski kutsal yazıları ayaklar altına alıp içlerine tükürüp İradesine göre yeniden yazacak gücü bulamayan o tarikatçı, hayran unvanına layık değildir. Kadimlerin ve yıldızların gerçeğe dönüştüğü gün Cthulhu tarafından yutulacak. Kadimlerin çağrısını kalbimde takip ediyorum ve bu nedenle onlar kadar çok yönlü. Kadimlerin gerçek bir hayranı için Kutsal Yazılar, kutsal savaşlar için bir sebep değildir. “Mutlak Gerçekler”, binlerce yıllık totaliter İbrahimi ideolojilerden beslenen “genel insanların” düşünme ikiliğinin bir ürünüdür. Kutsal yazılarla ve Kadimlerle alay etme, onları kendi amaçları için kullanma, başka bir tarikatçının değil, kendisinin istediği gibi yorumlama gücünü kendinde bulamayan o tarikatçı; Gumi çizgi romanlarına ve KZF Tarikatının manifestosuna gülemeyen, eski kutsal yazıları ayaklar altına alıp içlerine tükürüp İradesine göre yeniden yazacak gücü bulamayan o tarikatçı, hayran unvanına layık değildir. Kadimlerin ve yıldızların gerçeğe dönüştüğü gün Cthulhu tarafından yutulacak.

  1. Ölü sistemin Antlaşması

Covenant of the Dead sistemi, yukarıda bahsedilen Kadimlerin çeşitli hürmet sistemleri arasındaki çelişkileri aşma girişimidir. Bu çelişkilerden bazıları, Kadimlerin daha önce bahsedilen çeşitliliği ile kolayca açıklanabilir. Amesha-Ankhra Shub-Niggurath’a atandı, Ishtar ile rekabet ediyor, Amesha-Spenta olarak sıralanıyor, Marduk (Nug) – Büyüklerin tarafını tutan Kadim Olan, ikili Lloigor ve Tskhar, Nyarlathotep ve Marduk’un yüzleri, Shamash Simon’ın Necronomicon’unda Yaşlılara ve Ölülerin Ahit’inde – Kadimlere, Gibil-Gishbar-Girra’ya atfedilen, ya Marduk’un yüzü ya da Ktugha’nın enkarnasyonlarından biri olarak sunulur – tüm bunlar bir insan için tamamen hayal edilemez görünüyor. ölümlü, ancak bunlar, Kadimler tarafından kişileştirmeleri düşünülen Kaos aleminde olup bitenleri aktarmaya en azından bir şekilde öze yaklaşmaya çalışan kelimelerdir. Diğer çelişkiler, Kadimlerden biri olan Kingu’nun kanının aktığı bir kişinin çelişkileridir. Abdullah el-Hazraji ve diğer Peygamberler Gerçeği söylemezler, onlar sadece insan anlayışlarının en iyisine göre diğer Adem oğullarına ve Havva kızlarına dokunabildiklerini aktarmaya çalışırlar. Peygamberler de diğer insanlar gibi yanılabilir, şüphe edebilir, yalan söyleyebilir, yanıltabilir, birine veya bir şeye karşı fikrini veya tavrını değiştirebilir, başkalarından bir şey gizleyebilir, kendilerinin veya iletişimlerinin en yakın çevresinin anladığı ancak anlaşılması mümkün olmayan görüntüleri kullanabilir.

l√

geri kalanı ve son olarak, gelecek nesiller tarafından yanlış anlaşılabilir. Bir başka çelişki kaynağı da birincil kaynakların çok sayıda çevirisi, yeniden yazılması, yeniden anlatılmasıdır, bazen bağlam dışıdır ve insan ve insan olmayan kaynaklarının organik özelliklerinden kaynaklanan ilk çelişkiler ancak verili ve nesnel olarak kabul edilebilir. uyanık meditasyon, sonra hem maddi paralel kaynakları kullanarak hem de Kadimlere doğrudan çağrı yaparak okült hazırlığımızın en iyisine kadar bu tür hataları ve anakronizmleri mümkün olduğunca ortadan kaldırmaya çalıştık.

Her şeyden önce Ölüler Sözleşmesi sistemi üzerinde çalışmaya başladık, böylece Kadimlerin ne olduğu ve onlarla temasın nasıl sonuçlanabileceğine dair birçok versiyon arasından, öncelikle çok yönlü benlik ihtiyacını varsayan model – taraftarların gelişimi, ikincisi, Matrix’i yok etmeye izin verir (veya daha doğrusu yardımcı olur) – egregorlara, klişelere vb. bağlılık, çünkü Kadimler Beyinlere karşı savaşan Kaostur – ideali geri getirmeye çalışan kişileştirilmiş ve kişiselleştirilmemiş her şey , dünyadaki mutlak, kristal ölü Düzen. Geçmiş plastiktir ve aynı zamanda geçmişin farklı versiyonları vardır, ancak bunların varoluş derecesi aynı değildir ve geçmişin şu veya bu versiyonu hakkındaki bilgilerin ayrıntılarına ve iç tutarlılığına bağlıdır. Bu yüzden, Ölülerin Ahit sistemi, Kadimlerin peygamberlerinin biyografileri vb. üzerinde çalışarak, geçmişin bize uygun bir geleceğe götüren versiyonunu güçlendiriyoruz ve bu hem kelimenin tam anlamıyla (ruhta) anlaşılabilir. kuantum fiziği veya okültizm – fark etmez) ve mecazi olarak (edebi eserlerin insanların zihinlerini ve dolayısıyla insanlar tarafından yaratılan geleceği etkileyebilmesi anlamında). Bu sistemde tüm isimler, unvanlar, terimler tek bir imlaya indirgenir, anakronizmler ve bariz çeviri hataları temizlenir ve çok daha fazlası yapılır. Şu anda, sistem aşağıdaki kaynaklardan (tamamen veya kısmen) materyaller içermektedir: ve mecazi olarak (edebi eserlerin insanların zihinlerini ve buna bağlı olarak insanlar tarafından yaratılan geleceği etkileyebilmesi anlamında). Bu sistemde tüm isimler, unvanlar, terimler tek bir imlaya indirgenir, anakronizmler ve bariz çeviri hataları temizlenir ve çok daha fazlası yapılır. Şu anda, sistem aşağıdaki kaynaklardan (tamamen veya kısmen) materyaller içermektedir: ve mecazi olarak (edebi eserlerin insanların zihinlerini ve buna bağlı olarak insanlar tarafından yaratılan geleceği etkileyebilmesi anlamında). Bu sistemde tüm isimler, unvanlar, terimler tek bir imlaya indirgenir, anakronizmler ve bariz çeviri hataları temizlenir ve çok daha fazlası yapılır. Şu anda, sistem aşağıdaki kaynaklardan (tamamen veya kısmen) materyaller içermektedir:

  • Grimoirium İmparatorluğu;
  • Liber Arcanum;
  • Liber Logaeth (Liber Mysteriorum Sextus et Sanctus);
  • Yaddit’in Vizyonu;
  • Cthulhu’ya dualar;
  • Shoggoth’u Çağırın;
  • Azathoth’un büyüsü;
  • Marduk’un yüzlerinin büyüleri;
  • Dagon Kitabı;
  • Kitap Ying;
  • Anahtar Kitap;
  • Lovecraft’ın Metafiziği;
  • Necronomicon Derleth;
  • Necronomicon On Açı;
  • Ripel’in Necronomicon’u;
  • Simon’ın Necronomicon’u;
  • Necronomicon Tyson;
  • Necronomicon Wilson;
  • Yog-Sothoth Ayini;
  • Yog-Sothoth’un yakarış ayini;
  • Magan’ın Kutsal Kitabı;
  • Maclu Kutsal Yazısı;
  • Urilius’un Kutsal Yazıları;
  • Pnakotik el yazmaları;
  • Shantaks’ı Çağırmak;
  • “Necronomicon” Projesi;
  • Rüya Gören Gözü Açmak;
  • Kadimlerin Ritüelleri;
  • Şeytani ritüeller;
  • Mnar ülkesinin efsanesi ve Sarnat’a gelen kader;
  • Pnakota Vadisi Düşleri;
  • Sofiner;
  • Aklo tabloları;
  • Neblod’un Ayinleri;
  • Solucanın Sırları;
  • R’lyeh metni ve diğerleri;
  • önceki birçok derleme de dikkate alınır.

Ölülerin Ahit’inde kullandığımız Lovecraftian mitinin yorumunda Kadimler, Yaşlılar tarafından üretilen tanrı nesillerinden biridir (yani orijinal ve pratik olarak

seslendirilmiş varlıklar) ve sırayla, mevcut dinlerin tanrılarını içeren Küçük veya Dünyevi tanrıları doğurdu. Eskiler 3 gruba ayrılır:

  • 3 Büyük Dış;
  • 11 Büyük İhtiyar;
  • Biri ikili, ikiz doğaya sahip olan 36 Küçük Kadim.

Ölülerin Ahit mitolojisine göre, bu sayı – 50 – kesindir, başka Kadim yoktur, ancak her birinin birçok hipostası olabilir. 50 Kadim, Kabalistik Sephiroth Ağacına benzer bir modelde özetlenmiştir, ancak 32 (33, 35, 38) değil, 50 element içerir (Necronomicon’un mito-tarihinde, kesik bir biçimde bu modeldi) Yahudi Kabalizminin temeli olarak hizmet eden). Unutulmamalıdır ki, Ölülerin Ahit sisteminde Yaşlı, Eski veya Küçük tanrılar olarak belirtilen varlıklar, yalnızca Ölülerin Ahit terminolojisinde, Sümer-Akad mitolojisinin terminolojisinde, Simon’ın Necronomicon’unda ve böyle bir bölünme kullanan diğer metinler, durumları oldukça farklı olabilir.

Yaşlılarla savaştan sonra, Kadim “phtagn” ların uyku ya da ölüme benzer bir durumda oldukları, yani güçlerinin çoğundan mahrum kaldıkları, ancak canlıları (Dünya tanrıları dahil) etkileyebilecekleri varsayılmaktadır. ) rüyalarda, halüsinasyonlarda, yaratıcı içgörülerde vb. Güçlerinin bir kısmının dünyamızın belirli dönemlerinde ve belirli yöntemlerle çağrılabileceği varsayılmaktadır. “Yıldızlar gerçek olduğunda” (muhtemelen akıllı varlıkların – özellikle insanların yardımıyla veya belki de Betelgeuse yıldızının nispeten kısa bir gelecekte bir süpernovaya dönüşmesinin bir sonucu olarak) yok edebilecekleri varsayılmaktadır. Evrenin standartlarına göre) Yaşlıların yaşadığı yer) Yaşlılar tarafından üzerlerine yapılan büyü ve uyandırma. Uyanışlarının Dünyanın Sonu ile eşdeğer olacağı veya tam tersi olacağı varsayılmaktadır. dünyanın daha yüce bir şeye yeniden doğuşu, ancak burada, diğer eskatolojik mitlerde olduğu gibi, birbiriyle çelişen birçok yorum var. Ölülerin Ahit’inin yorumlanmasındaki ana nokta, Kadimlerin dönüşünün dünyada var olmasını mümkün kılacak olan Kadimlere bir şekilde benzeme ihtiyacıdır ve bu,

Kadimlerle ilişkili diğer birçok sistem Kadimlerin kelimenin tam anlamıyla gelişinde ve dünyanın yok edilmesinde ısrar etse de sembolik, ezoterik olarak yorumlanır. Cthulhu tarikatı Zohavait Fseh (ve özellikle onun grev grubu R’lyeh Ordusu) ayrıca “zohav” özel terimini kullanır – yani Cthulhu’nun bir ölümlüye ait zihninin özümsenmesi – ve özellikle şu şart koşulmuştur: belli bir gelişme düzeyine ulaşamayan “zevkle Zohavan” – zihni korumadan emilir, yani solucanlar ve bok böcekleri için yiyecek haline gelir – oysa bir usta söz konusu olduğunda (geçen, diyebilir ki, Kutsal Koruyucu Meleği ile olduğu gibi Kadim Kişi ile konuşma), zohav bir yeniden doğuş olacak, Cthulhu ile bağlantı kuracak, bireyselliğini kaybetmeden Sonsuzluğu kazanacaktır. Ancak bu tez için dini bir dogma sanılmaktan daha kötü bir şey yoktur…

  1. Ordu P’nin resmi konumu aκ6χa

Ek olarak, R’lyeh Ordusu, “Cthulhu mitleri” ile ilgili aşağıdaki resmi pozisyona bağlıdır (elbette, “resmi pozisyon”, Ordunun tüm üyelerinin böyle düşündüğü anlamına gelmez, tüm bunların güvenilir bir şekilde bilindiği bir yana, , yukarıda bahsedildiği gibi, Kadimler yalnızca ipuçları verdiğinden ve tarikatçı bunları kendi başına yorumlayabilir ve yapmalıdır):

Lovecraft’ın (ve takipçilerinin) metinlerini Sümer-Akad, Asur, Arap ve diğer mitolojiler (örneğin, Kelt mitlerinden Nodens, Nuada, Hydra Ana) üzerine dağınık kaynaklara dayanarak yazdıkları yüksek bir olasılıkla söylenebilir. Yunanca , vb.), Thelemic (Aleister Crowley), Enochian metinleri (John Dee) ve ayrıca kendi vizyonları ve fikirleri. Muhtemelen, Kadimler kültüyle daha yakından ilgili diğer bazı materyaller de ulaşabileceği bir yerdeydi (görünüşe göre, El-Azif’in bazı parçaları bunların arasındaydı).

Sadece bibliyografik ve arkeolojik verilerin rehberliğinde, Eskiler hakkındaki metinlerin büyük çoğunluğunun (en ünlüleri dahil) Lovecraft’ın kitaplarına ve otantik kaynaklarına dayanarak yazıldığını veya en azından mevcut haliyle derlendiğini inkar etmek zordur. sırasında



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar