Tılsımlar... üretim, kutsama ve kullanım kılavuzu
İSRAİL REGARDIE
YÖNETMEK
üretim, kutsama ve kullanım için
İSRAİL REGARDİE
1907-1985
İsrail Regardie - tanınmış bir Amerikalı ezoterik gelenek araştırmacısı, Gül Haç Bilimleri Koleji mezunu, 1928'den 1931'e kadar A. Crowley'in sekreteri, Altın Şafak Tarikatı'nın bir ustası, bu konuda popüler kitapların yazarı: Hayat Ağacı, Nar Bahçesi,
"Altın Şafak Düzeninin Eksiksiz Sihir Sistemi".
1972'de yayınlandı ve belki de tılsım yapmak için tek özlü, doğru ve güvenli ve bu nedenle benzersiz kılavuzdur.
İSRAİL
REGARDIE
Yapmak, kutsamak ve kullanmak için yönergeler
A. Osipov'un İngilizce'den çevirisi
MOSKOVA 2007
Regard, İsrail
Tılsımlar: üretim, kutsama ve kullanım kılavuzu / Israel Regardie; başına. İngilizceden. A. Osipova. - M .: Enigma, 2007. - 112 s. : hasta.
ISBN 978-5-94698-060-9.
Israel Regardie (1907-1985), tanınmış bir Amerikalı ezoterik gelenek bilginidir, Rosicrucian College of Sciences mezunu, 1928'den 1931'e kadar Aleister Crowley'in sekreteri olarak görev yapmış, Altın Şafak Hermetik Cemiyeti ve bu konuda popüler eserlerin yazarı. Bu kitap, çeşitli görevlere uygun tılsımların üretimi için iyi organize edilmiş ve sistematik bir materyaldir. Bulması zor birçok kaynaktan bilgi ve pratik öneriler toplar. Onun rehberliğinde, deneyimsiz bir kişi bile hem kendisi hem de başkaları için etkili bir tılsım yapabilir.
Çeviri: İsrail Regardie
Tılsımlar
nasıl alınır ve kullanılır The Aquarian Press
Wellingborough, Northamptonshire, 1972
İçerik
Bölüm 1
Tılsımların Kökeni 9
Bölüm 2
Olumsuz faktörlerin üstesinden nasıl gelinir 39
3. Bölüm
Güç Sözleri 47
Bölüm 4
Beş Elementin Tılsımları 55
Bölüm 5
Vaka çalışması 71
Bölüm 6
85 nasıl şarj edilir
Ek 92
Referanslar 111
Bir tılsım, üzerine uygun yazıtlar, semboller uygulanmış veya uygulanmamış herhangi bir nesne - kutsal veya dünyevi - olabilir; yüksüz ya da tam tersine, törensel büyü ya da meditasyon aracılığıyla uygun şekilde kutsanan. Diğer şeylerin yanı sıra, kendi kendine hipnoz yoluyla sahibini etkiler. Herhangi bir özel ihtiyaç için, hayatın belirli bir alanında iyi şanslar çekmek veya belirli bir hedefe ulaşmak için bir tılsım yapılır. Muska pratik olarak tılsımdan farklı değildir, tek istisnası, hastalıklara, rahatsızlıklara, kötü şansa veya büyücülüğe karşı korunmak için giyilmesidir . Bu kılavuzun amaçlarına uygun olarak, esas olarak "tılsım" terimini kullanacağız. Ayrıca, okuyucunun aşağıdakilerin tam olarak farkında olması koşuluyla, telkin teorisine hiçbir temel itirazım olmadığını da hemen belirtmek gerekir: telkin insan ruhuna ne sokabilir ne de insan ruhuna sokmadığını ondan çıkarabilir . Öneri, yalnızca içimizde zaten mevcut olan zihinsel ve ruhsal faktörleri uyandırır ve harekete geçirir.
Altın Şafak Nişanı'nda benimsenen konunun daha geniş anlayışına göre, tılsım “temsil etmeyi amaçladığı güce doymuş büyülü bir figürdür. Tılsım yaparken evrenin güçlerini temsil eden sembollerin, çekmek istediğiniz güçlerle mükemmel bir uyum içinde olmasına mümkün olduğunca dikkat edilmelidir; semboller ne kadar doğru seçilirse, gücü çekmek o kadar kolay olur (takdis için doğru zamanlama vb. gibi diğer koşullara bağlı olarak)”*.
Altın Şafak Hermetik Cemiyetinin Geçiş Parşömenleri. Kaydırma No. XIV. Tılsımlar ve ışıltılı tabletler. En Saygıdeğer Kardeş Sapere Aude (W. W. Westcott). Burada ve aşağıda, Altın Şafak Tarikatı'nın materyallerinden alıntılar yayına göre verilmiştir: Regardie Israel. Altın Şafak Büyüsünün Komple Sistemi. M., Enigma, 2008.
IO
Batı'da, tılsımlar geleneksel olarak İbrani dilinde kelimeler ve yazıtlar kullandılar, bu da Kabala'nın Batı Avrupa büyü geleneği üzerindeki ana etki kaynağı olduğunu gösteriyor, ancak eski Yunanca veya Latince yazıtlar da var. Bir öğrenci, Kabalistik sistemin altında yatan felsefi ve okült ilkelere yeterince aşina olmadan tılsım yapmaya başlamamalıdır. Böylece, Kabalistik Hayat Ağacı ve bu mistik görüntünün sahip olduğu en derin anlam hakkında bağımsız olarak bir fikir oluşturacak ve bu yayın çerçevesinde bu konuyla ilgili uzun çalışmalardan kaçınacağız.
Önerilen okumalar listemde bahsettiğim kitaplardan bazıları, Yunanca-İbranice veya Latince kökeninin izini sürmek neredeyse imkansız olan karmaşık semboller ve isimlerle yazılmış işaret ve beş köşeli yıldız resimleri içeriyor. ("Mühür" teriminin kendisi "imza" anlamına gelir. Bu nedenle, Başmelek'in mührü bu Öz'ün sembolik bir imzasıdır. Bir zamanlar bu tür mührün kaynakları, hakkında konuşacağımız geleneksel kameolar veya sihirli karelerdi. biraz sonra.) Bu kılavuzun amaçları doğrultusunda, her şeyden önce anlaşılır, makul ve en önemlisi çalışan bir sisteme ihtiyacımız olduğu için bu sembolleri ve isimleri dikkatsiz bırakmamız gerekecek.
Gerekli "karakteri" yaratmak ve şu veya bu tılsımın adandığı dinamik hedefin özelliklerini netleştirmek için, olası tüm kaynaklardan en çeşitli sembolleri kullanacağız. Çoğu zaman aralarında gezegen ve zodyak bulunur.
Ek olarak, kendi sembollerinizi ve görüntülerinizi özgürce geliştirebileceğiniz on altı jeomantik figür (kökeni geçmişin karanlığında saklıdır) bizim için çok faydalı olacaktır. Zodyak'ın on iki burcuna ve yedi gezegene karşılık gelen bu on altı figür, ekteki tabloda gösterildiği gibi dört element arasında dağıtılabilir . Geomancy'de kabul edilen anlamının pratik düzenlemesine katkıda bulunan
geleneksel bir sembolden çok çeşitli biçimler ve amblemler elde etmek sadece biraz hayal gücü gerektirir .
Yalnızca jeomantik figürler kullanılarak, herhangi bir ek yardım olmaksızın güzel ve çok etkili bir tılsım yapılabilir. Örnek olarak, size yıllar önce sadece jeomantik semboller kullanarak yaptığım bir tılsım görüntüsünü sunuyorum. Bestesinin hala çok başarılı olduğunu düşünüyorum.
Geçmiş yüzyılların tılsımlarının çoğu ya zodyakın on iki burcuna ya da o dönemde bilinen yedi gezegene dayanıyordu. Diğer bir deyişle, o dönem insanının ilgisini çekebilecek nesne ve olguların çoğu, bu iki simgesel sistemden biri çerçevesinde tasnif edilmiş ve betimlenmiştir. Ancak gezegenler zodyak burçlarının yöneticileri olarak kabul edildiğinden, nihayetinde tılsımın olası amacını kategorize etmek için en anlaşılır ve etkili sistemi verenler onlardı. Tılsımların böylesine yedi katlı bir sınıflandırmasının klasik bir örneği, burada alıntı yapmak istediğim Kral Süleyman'ın Büyük Anahtarı'nda bulunabilir:
"Kral Süleyman'ın Büyük Anahtarı" veya daha doğrusu "Süleyman'ın Anahtarı" ( Clavicula Salomonis) ( 17. yüzyıldan kalma daha sonraki Lemegeton veya Lesser Key of Solomon'un [Lemegeton Clavicula Salomonis ] aksine ) İncil'deki Kral Süleyman'a atfedilen ve muhtemelen 1000 ile 1453 yılları arasında yaratılmış ünlü bir büyü kitabıdır . Ruh çağırmaları, pantacles, tılsımlar ve tılsımlar yapma talimatları, büyücülük teknikleri vb. içerir.
“Satürn'ün günleri ve saatlerinde, bilgi edinmek için ... amellere, mallara, mülke, tohumlara, meyvelere ve benzerlerine iyilik veya kötülük yapmak için deneyler yapabilirsiniz; yıkıma ve ölüme neden olur ve nefret ve anlaşmazlık tohumları eker.
Jüpiter'in günleri ve saatleri, onur elde etmek ve zenginlik kazanmak için elverişlidir; dostane ittifaklar kurmak; sağlık için; istediğin her şeyi elde etmek için
Mars'ın günleri ve saatlerinde savaş konularında deneyler yapabilirsiniz; askeri onur kazanmak için elverişlidirler; cesaret geliştirmek; düşmanları devirmek; yıkım, katliam, zulüm ve çekişme için; yaralamak ve ölüme neden olmak.
Güneş'in günleri ve saatleri , geçici zenginlik elde etmek için operasyonlar yapmak için olduğu kadar, umut, kazanımlar, iyi şanslar, kehanet, hükümdarların gözüne girmek için iyidir; düşmanca duyguları dağıtmak ve dostane ittifaklar kurmak.
Venüs'ün günleri ve saatleri arkadaş edinmeye yardımcı olur; nezaket ve sevgiyi teşvik etmek; seyahat için elverişli, keyifli ve neşeli girişimler.
Merkür'ün günleri ve saatleri belagat ve zihinsel aktivite için iyidir; iş hayatında hız ve maharetten yanadırlar; bilim ve kehanet; mucizeler; vizyonlar; gelecekle ilgili cevaplar almak . Bu gezegenin himayesinde hırsızlık da yapabilirsiniz; edebi faaliyet; dolandırıcılık ve ticaret.
Ayın günleri ve saatleri elçilikler ve diplomatik görevler için uygundur; Seyahat için; haberciler ve mesajlar; navigasyon; barış yapmak; aşk için ve su ile taşınan malların ele geçirilmesi için."
Örneğin, saygı ve şeref elde etmek istiyorsam, tılsım elde edilebilecek tüm Jüpiter sembolleri üzerine inşa edilmelidir, çünkü bu konuları kontrol eden gezegen Jüpiter'dir. Yeni, daha iyi maaşlı bir pozisyon elde etmek için güce ve saldırganlığa ve belki de cesarete ihtiyacım var çünkü bir tartışmada siyasi bir rakibi kazanmak istiyorum; bu durumda tılsımın üretimi için gerekli özelliklere sahip gezegen Mars olacak ve sembollerin askeri veya en azından savaşçı karakterde olması gerekecek. Güzel bir kadının sevgisini arayan kişi, Venüs'ün himayesini aramalı vb.
Burada önemli bir noktayı vurgulamak gerekiyor. Öğrencinin kendi yaptığı tılsımlar çok güzel olmayabilir ve yukarıda belirtilen metinlerde verilenler kadar geleneğe uymayabilir. Ancak yine de şahsen onun için çok daha faydalı ve etkili olacaklar. Kendi içinde, sembolleri seçme ve onları tasvir etme girişimi, tılsıma zaten istenen sonuçları gerçeğe dönüştürebilecek enerji ve güç verir.
Kral Süleyman'ın Büyük Anahtarı'nın başlıca ilkelerinden biri burada alıntılanmaya değer:
“Oğlum, sana söylediğim her şeyi hafızana dikkatlice kazımanı emrediyorum, böylece asla aklından çıkmıyor. Öğrettiğim sırları iyi amaçlar için kullanmayı düşünmüyorsanız, size emrediyorum: Ruhları kötü amaçlar için çağırma gücünü kullanmaktansa, bu antlaşmayı ateşe atmanız daha iyidir. Çünkü sizi uyarıyorum ki, kötü emirlerinizle yorgun ve bitkin düşmüş merhametli melekler, Rab'bin iradesini sizin üzerinizde, tüm üzüntülerinize ve kötü ve kanunsuz niyetlerle ifşa edilen ve anlatılan sırları kötüye kullananlara yapacaklardır. ben..."
Başrahip Trithemius*, Pietro d'Abano** ve Heinrich Cornelius Agnes gibi geleneksel sihirli kareler, işaretler ve hiyerarşik isimler bize böyle bir saniye sayesinde geldi .
Johann Trithemius (Johannes Trithemius, şimdiki, adı Johann Heidenberg, 1462 - 1416) - Alman Benedictine keşişi, Sponheim'daki St. Martin manastırının rektörü ve daha sonra - Würzburg'un başrahibi; gizli bilimler uzmanı, "Steganografi" ("Gizli Yazı") gizli çalışmasının yazarı.
Pietro d'Abano, Peter Abansky (1250/1257 - 1315/1316) - İtalyan doktor, filozof ve astrolog, "Heptameron veya Magical Elements" büyü kitabının yazarı.
rippa [1], sırayla onları daha eski ve ne yazık ki bizim tarafımızdan bilinmeyen kaynaklardan aldı. Çoğunlukla Barrett's The Magician'da yeniden üretildiler [2]; 19. yüzyılda Altın Şafak Hermetik Cemiyeti tarafından başarıyla kullanıldılar ve sonra onları Altın Şafak kitabımın dördüncü cildinde toplayıp yeniden bir araya getirdim. Yöntemin klasik temellerini kavrayabilmeleri için ilgili öğrencilere en azından genel anlamda bu sistemi tanımalarını öneririm.
Uygulamalarda yer alan gezegenlerin sihirli kareleri tılsım biliminin önemli bir parçasıdır. Her gezegenle ilişkilendirilen, ilk olarak, karşılık geldiği sephirotlardan birinin sayısı ve ikincisi, karenin yatay sıraları ve dikey sütunlarındaki sayıların toplamıdır.
Kabalistik Hayat Ağacının üçüncü sefirası olan Binah'ın gezegensel sembolüdür . Bu nedenle Satürn'ün karesi üç sıra ve üç sütuna sahiptir; toplam hücre sayısı 9'dur , bu nedenle 1'den 9'a kadar olan tüm sayılar karede kullanılır , herhangi bir satır veya sütundaki sayıların toplamı 15 ve karenin tamamında 45 olacak şekilde dağıtılır .
Chesed'e karşılık gelen gezegen Jüpiter'in karesi , toplamda 16 hücre veren 4 sıra ve 4 sütundan oluşur . Her sütun ve her satırdaki sayıların toplamı 34, tüm karedeki sayıların toplamı 136'dır.
Geburah'a karşılık gelen Mars karesinin bir örneği . Her bir tarafı, toplamda 25 veren beş hücreden oluşur; herhangi bir satırdaki ve herhangi bir sütundaki sayıların toplamı 65 ve bir bütün olarak tüm karede - 325.
Ve | 24 | 7 | 20 | 3 | 65 |
4 | 12 | 25 | 8 | 16 | 65 |
17 | 5 | 13 | 21 | 9 | 65 |
10 | 18 | 1 | 14 | 22 | 65 |
23 | 6 | 19 | 2 | 15 | +65 |
65+65+65+65+65=325
sırasıyla 6, 36, 111 ve 666 olacak.Venüs 7, 49, 175 ve 1225, Merkür 8, 64, 260 ve 2080 ve Ay'a karşılık gelecek . , 9, 81, 369 ve 3321.
Daha sonra her sayı şu veya bu ada karşılık gelir. Örnek olarak sekizinci sephira olan Hod'u temsil eden Merkür'ü ele alalım . 64 sayısı , "Adalet" anlamına gelen DIN adına veya - farklı bir harf sırasına göre - DNI, Doni (Doni) anlamına gelir. Sonraki sayısı , bu sephirahın Zihnine ait olan TIRIEL— Tiriel adını verir . 2080 sayısı TPTRTRT'dir , yani Merkür'ün Ruhu olan Taftartarat'tır. Bu isimlerin her birinin işaretleri, sayıları düz çizgilerle art arda birleştirerek karşılık gelen gezegen karesi üzerine inşa edilmiştir.
Sihirli karelerle yapılan çalışma, Dokuz Odanın Kabalası olarak bilinen İbranice harflerin ve bunlara karşılık gelen sayıların permütasyon yöntemine dayanmaktadır. Bu dokuz oda, tabloda gösterildiği gibi iki yatay ve iki dikey çizginin kesişmesinden oluşan dokuz hücredir:
Bu harf düzenleme sistemine “Hayk Bekar” denir. Sağdan sola okuyarak şunu elde ederiz: Aleph = 1, Yod = 10, Koph = 100. Ayrıca, ikinci bölmede: Beth = 2, Kaph = 20 ve Reş = 200. Bu da AIQ BKR'yi verir .
Gezegen ruhlarının isimlerinden işaret ve sembollerin oluşumu için özellikle uygun görülen "Hayk Bekar" dır. Her şeyden önce, tabloda belirtilen şemaya göre harflere karşılık gelen sayıları onlara veya birlere (sihirli karede hangi rakamların bulunduğuna bağlı olarak) azaltmak gerekir. Örneğin, Satürn'ün Ruhu'nun adı -
Zazel (Zazel) - Zayin harflerinden oluşur = 7, Elif = 1, Zeyin = ך ve Lamed = 30. Bu isimdeki kısaltma gerektiren tek harf, 3 olarak kısaltılan Lamed'dir. Bir sonraki adım, Satürn karesinin karşılık gelen sayılarını birleştirecek sürekli bir çizgi çizmektir. Zazel ismi için çizgiye 7'den başlayıp 1'e , sonra tekrar 7'ye çizin ve 3'te bitirin . İsmin ilk harfi yerine küçük bir daire çizmeniz gerekiyor ki net olsun mührün başladığı yer.
Bu klasik prosedürü göstermek için, örneğin Mars'ın karesini alalım ve ondan bu gezegenin Zihninin armasını, Bartzabel'i inşa edelim . İbranice'de adı aşağıdaki harflerden oluşur:
Bet Resh Tzaddi Bet Aleph Lamed 2 200902130.
üç harf - Resh, Tzaddi ve Lamed - Hayk Bekar sistemine göre azaltılmalıdır. Sonra aldıktan sonra
Tılsımların Kökeni
aşağıdaki sayılar - 2, 2, 9, 2, 1 ve 3 - aşağıdaki sinyal oluşturulur:
Bartzabel'in arması, Mars'ın kamera hücresinin üzerine bindirilmiş.
İşte sihirli bir kareye dayalı bir arma oluşturmanın daha basit bir örneği. Adımı - İsrail (İSRAİL) - alıp İbranice yazalım:
Yod Shin Resh Alef Lamed 10 300200130.
Yöntemi göstermenin tek amacı için, inşa etmek istediğimizi varsayalım.
bu kitabın eklerinde diğer kamera hücreleri arasında bulunabilen Güneş'in sihirli karesinde.
Güneş'in kamera hücresinin üzerine bindirilmiş "İsrail" adını dikti.
Bu harflerden sadece Shin ve Reii'nin Hayk Bekar sistemine göre kısaltılması gerekmektedir. Bunlar sırasıyla 30 ve 20'ye düşürülmüştür.Sonuçta arma için 10, 30, 20, 1 ve 30 rakamlarını kullanacağız .
Gezegen karelerine dayalı olarak işaretler ve sihirli semboller oluşturmanın ne kadar kolay olduğunun bir başka örneği olarak, Karr (Sarg) adını alın. İbranice harflerle yazılmış, şöyle görünecektir :
Kaf Aleph Resh Resh
20 1 200 200 .
Bu dizi herhangi bir kamera hücresine uygulanabilir, ancak her durumda, gezegenin "faaliyet alanının" özelliklerini yansıtan, grafiksel bir bakış açısından farklı işaretler alacağız. Diyelim ki Karr isminin Satürn armasını oluşturmak için harfleri "Aik Bekar" sistemine göre (çünkü Satürn'ün karesindeki en büyük sayı 9'dur) 2 , 1 , 2'ye , ve 2. Sonuç olarak, istenen işaret şöyle görünecektir:
Jüpiter'in kamera hücresinde - bir kenarı dört hücreli bir kare - şöyle görünürdü:
İlk bakışta, bir önceki Satürn mührünün tam tersi gibi göründüğü izlenimi ediniliyor - ve bu oldukça mantıklı, çünkü Satürn'ün işlevleri daralma ve sınırlama ve Jüpiter ise tam tersine genişleme ve genişleme.
Mars meydanına aynı isimde bir işaret yapalım. Bu sefer harf küçültme işlemi farklı olacak. Peii - 200 - sayısını 2'ye değil 20'ye indireceğiz. Sonuç olarak, aşağıdaki grafiği elde edeceğiz:
Diğer kameolar üzerine inşa edilen bu ismin amblemlerinin çoğu çok benzer görünecek, bu yüzden devam etmenin pek bir anlamı yok.
Bununla birlikte eleştirel bir araştırmacı, Karr'ın çok yaygın bir isim olmadığını, bu nedenle daha yaygın örnekler kullanarak gösterilere devam etmenin faydalı olacağını iddia edebilir. Harika, İbranice karşılığı Jochanaan olan John adını alalım:
Yod Vav Het Nun Nun (son)
10 6 8 50 700 .
kameosunu kullanmak niyetindeysek , Hayk Bekar sistemine göre her iki Rahibe de sırasıyla 5 ve 7'ye indirilmelidir .
Sonuç olarak, Güneş'in kameosunun üzerine bindirilen arma şöyle görünecek:
Bu ilginç, ancak çok farklı grafikler, bir gezegenin etki alanından diğerinin etki alanına geçerken bir ismin numerolojik katsayısının ne kadar değiştiğini açıkça göstermektedir.
Bir alanda ad, iyi tanımlanmış bir dalgalar veya frekanslar dizisi olarak, diğerinde ise tamamen farklı bir dizi olarak çalışır. Belirli bir durumda hangi titreşim sıklığının - veya başka bir deyişle bir kamera hücresinin - kullanılacağı, yalnızca operatörün kendisi için hangi hedeflere koyduğuna bağlıdır. Bu nedenle, geleneksel astrolojide gezegenlerin temel anlamları hakkında en azından genel bir fikre sahip olmalıdır.
Nihayetinde, uygulayıcının hangi numerolojik sistemi kullandığı önemli değildir - Yahudi gematria veya daha modern, sözde Pisagor. Bu durumda tek önemli kriter tutarlılıktır. İki sistemden hangisini kullanırsanız kullanın, her işlemde kesinlikle ona bağlı kalın. Bir operasyon çerçevesinde bir sistemden diğerine geçmek kesinlikle kabul edilemez. Tutarlı olun ve ne yaptığınızı ve neden yaptığınızı unutmayın .
Batı numerolojisinde, Latin alfabesinin harfleri aşağıdaki sayısal karşılıklara sahiptir:
(K ve V harflerini yıldız ile işaretledim çünkü bunlar Anahtar harf olarak kabul edilir ve mümkünse hiç kısaltılmamalıdır.)
Önceki örneklerden birinde İbranice harflerle John adını kullandım. Bu sefer ismin İngilizce harflerini ve okunuşunu koruyarak Pisagor sistemini uygulayalım:
Sadece deneysel amaçlar için, Ay'ın kameosunda bu isimde bir sigil yapalım. İşte elde ettiklerimiz:
Bir sonraki örnek için Vincent adını alalım:
(Normalde Batı numerolojisinde ünlüler ünsüzlerden ayrılır, ancak arma yapımı amacıyla bu kuralı geçici olarak terk edeceğiz.) Şimdi bu Vincent'ın adı için bir arma yaratarak hayatta başarıya ulaşmak istediğini varsayalım. Jüpiter'in karesi ve böylece Bereket Verici Jüpiter'in genişleyen Kuvvetleri ile doğru bağlantı. Bu durumda
Jüpiter'in kamera hücresinin üzerine yerleştirilmiş arması şöyle görünürdü:
Ek olarak, Güneş'in kameosunda uygun bir sigil elde edilebilir. Vincent'ın Yaşam ve Işık Kaynağı ile temasa geçmesine ve hayatına iyi şanslar getirmesine yardımcı olacaktır:
Bu örnekler, hem Kabalistik hem de Pisagorcu numerolojik sistemlerin, geleneksel sihirli karelere dayalı işaretler oluşturmak için eşit başarıyla kullanılabileceğini olabildiğince açık bir şekilde göstermektedir.
olumsuz Faktörlerin Üstesinden Gelmek
Bu bölümde, bu konunun bir öncekiyle doğrudan bağlantılı başka bir yönünü ele alacağız . Diyelim ki yetkin bir astrolog yıldız falınızı hazırladı ve hava burçlarında (İkizler, Terazi, Kova) çok fazla gezegeniniz olduğu ortaya çıktı. Dahası, görünüşleri elverişsizse, bu tür yıldızların altında doğan bir kişi uçarı, kararsız ve pratik olmayabilir. Bu olumsuz etkiyi telafi etmek için doğum haritasının olumsuz yönlerini dengelemeye yardımcı olacak bir tılsım yapılabilir. Bu koşullar altında, Satürn'ün tılsımı büyük olasılıkla en faydalı olacaktır.
Satürn, yalnızca bir ölüm meleği ve yargıç değildir, yalnızca omuzlarımıza sabırla ve mahkum bir şekilde taşımak zorunda kaldığımız ağır yaşam yükünün kişileştirilmesi değildir. Aynı zamanda denge, denge ve kararlılıktır. Bu, uyum ve düzeni temsil eden birincil geometrik figürlerden biri olan üçgenle sembolize edilen Hayat Ağacı Binah'ın üçüncü sefirasıdır . "Baba'nın zihni, "Üç kişi olsun" dedi ve hemen her şey üçe bölündü." Keldani Kehanetlerinde böyle söylenir [3]. Altın Şafak'ın en önemli varsayımlarından biri şöyle der: "Her zaman iki karşıt güç ve onları ebediyen uzlaştıran bir üçüncü güç vardır."
Bu nedenle, mantıksal olarak, dengesiz bir doğum haritasını hava burçlarının baskınlığı ile dengelemek için en uygun olan Satürn'ün tılsımıdır.
Her şeyden önce, Satürn'ün tüm olası sembollerini toplamanız gerekecek: astrolojik, jeomantik ve geometrik. Onlara İbrani harfleri, Hayat Ağacı'nın karşılık gelen sefirası ile ilişkili ilahi isimleri vb. ekleyin. İhtiyacınız olan her şeyi topladıktan sonra, istenen istikrar fikrini doğru ve doğru bir şekilde somutlaştıracak herhangi bir kutsal kitaptan alınmış (veya kendiniz icat eden) bir cümle bulun. Görevi tam olarak karşılayacak ve ek olarak estetik ihtiyaçlarınızı karşılayacak bir tane bulana kadar farklı görüntü seçeneklerini denemeye zaman ayırın.
İşte temel alabileceğiniz bazı örnek çizimler:
En yüksek ruhsal formundaki Satürn ile ilgili önemli sembollerin çoğunu içerirler. Böyle bir tılsımı yapmak için gereken yoğun çaba, zodyakın hava burçlarının karakteristik özelliği olan zihinsel enerjilerin süreksizliğini ve saçılmasını dizginlemek için başlı başına önemli bir adım olacaktır . Satürn'ün neredeyse tükenmez sembolizmi üzerine meditasyon, aynı zamanda, tılsımın amaçlandığı kişinin ruhunun derinliklerine istenen ruhsal özelliklerin yerleştirilmesine yardımcı olacaktır. Ardından, tılsımı kutsamanız veya ritüel olarak başlatmanız, ardından onu çivit ipeğine sarmanız ve her zaman yanınızda taşımanız gerekir.
Öğrenci ayrıca eskilerin bildiği yedi gezegenin her biri için özel tılsımlar yapmaya teşvik edilir. Bu gezegenler için haftanın ilgili günlerinde kullanılabilirler. Düzgün seçilmiş tılsımlarla çalışmak, burçtaki dengesizlik faktörlerini dengelemesine yardımcı olacak ve bu da kişilik üzerinde en doğrudan faydalı etkiye sahip olacaktır.
Bu fikir ne yeni ne de devrimcidir. Uzun zaman önce, tamamen farklı bir bilgi alanında benzer bir yaklaşım önerildi.
Simya okuyanlar ve sözde Küçük Çalışma'ya aşina olanlar, bazı bitkilerin belirli septener gezegenlerin etkisi altında olduğunu bilirler. Bu bitkiler simyasal yollarla işlenebilir (bakınız: The Alchemists Handbook . Paracelsus Research Society. Salt Lake City, 1961.) ve haftanın uygun günlerinde sindirilebilir. Böylece güçlü gezegensel enerjiler organik düzeyde emilir ve fiziksel, zihinsel ve ruhsal düzeylerde geniş kapsamlı ince bir etkiye sahiptir.
Gezegensel tılsımlar -uygun şekilde seçilip her zaman takıldığında- aynı sonuçları verir, ancak bunları yapmak için çok daha az çaba gerekir. Ancak yukarıdaki kurallara uymak zorundadır.
Sizin tarafınızdan düşünülmüş ve yapılmış bu tür tılsımlar, bu veya başka herhangi bir kitaptan kopyalananlardan çok daha fazla işinize yarayacaktır.
־ $ ־
Altın Şafak'ın Hermetik Tarikatı, işaretler yaratmak için çok ilginç bir anakronizm kullandı. Haçtaki Gül'ün antik sembolü ile ilişkilidir, ancak bu kutsal imgelerin daha önce bilinen kombinasyonlarının hiçbirine benzemez. Gizli veya sembolik tarihte hiçbir paralelliği yoktur. Yenilik, "Sefer Yetzirah" kitabının eski sistemine uygun olarak, İbrani alfabesinin yirmi iki harfinin gülün taç yaprakları üzerinde tasvir edilmesiydi.
Harfler belli bir sıraya göre dizilmişti. Zodyakın on iki burcuyla ilişkilendirilen sözde on iki basit harf, yaprakların dış halkasına yerleştirildi. Ayrıca, merkeze daha yakın, yedi gezegene karşılık gelen yedi çift harf vardı. Bu ikinci halkanın içinde, üç sözde ma- taşıyan büyük taç yapraklardan oluşan üçüncü bir halka vardı.
Genellikle üç ana unsurla ilişkilendirilen Therian harfleri - Ateş, Su ve Hava.
Sonuç, geleneksel sihirli kareler üzerine inşa edilenlerden önemli ölçüde farklı, temelde yeni bir işaret seti oluşturmanın mümkün olduğu basit ve orijinal bir şemadır. Gül ve Haç'ın bu bileşik sembolü, Altın Şafak'ın ciltlerinden birinde bulunabilir ( Altın Şafak. Llewellyn Yayınları. St. Paul, 1969) ve Gül'ün kendisi - bizi ilgilendiren tek kısmı an - aynı zamanda bizim uygulamalarımızda da var.Bu uygulamaları öğrenen herhangi bir öğrenci, geleneksel kameolar üzerine inşa edilmiş bu yirmi iki yapraklı güle dayalı olarak akla gelebilecek her türlü mührü çizmeyi deneyerek biraz zaman harcasa iyi olur.
Ayrıca bakınız: Regardie İsrail. 30 lotluk Dawn'ın eksiksiz büyü sistemi , cilt 5. M, Enigma, 2008. - Prishech. çeviri
çevresinde belirli kelimelerin ve hatta tümcelerin yazılı olduğu birçok tılsım bulacaksınız . İkisi de gelenekçi. Sözcükler genellikle Melekler, Ruhlar ve Akılların adlarıyla birlikte Tanrı'nın İncil'deki adlarıdır. Bu hiyerarşilerin ayrıntılı tabloları, yukarıda bahsedilen kaynaklardan bize ulaşmıştır. Bu kılavuzun ekinde ayrıca bir İsimler Tablosu bulacaksınız.
Dahası, bazen esere bir güç ve güç unsuru getirmek için tılsım için gerekli ifadeler Eski ve Yeni Ahit'ten alınır. Kutsal Yazıların şu ya da bu türden parçalarını içermeyen bir tılsımda ne fayda ne de anlam olduğuna inanılıyordu. Her tılsımın üzerinde, amaçlanan amacı kutsadığı varsayılan bazı kutsal ayetler veya başka sözler vardı. Bu, antik hatırlama ilkesini yansıtır. Geçmişte bir zamanlar Rab'bin birine göründüğü ve onun için bazı iyilikler yaptığı bilgisine dayanmaktadır. Tılsıma uygulanan kelimeler, aynı ilahi eylemin - kişisel olarak burada ve şimdi benim için - zaten sizin olan Tanrı tarafından tekrar yapılabileceğinin teyidi olarak hizmet etmesi gereken bu olayın bir imasını, yani bir hatırlatıcısını içerir. .- Geçmişte benzer ril.
Örneğin, yeni bir köye ışık ve güç sağlamak için bir elektrik santrali inşa etmekle sözleşmeli bir elektrik mühendisiysem ve şimdi görevimi en iyi şekilde tamamlamak için ilhama ihtiyacım varsa, muhtemelen bir tılsım yapmalıyım - Man of the Sun . Nesnem insanlara ışık vereceğine göre, onun tılsımlı hükümdarı aynı zamanda ışık ve yaşam veren Güneş olmalıdır. Geleneksel olarak tılsımın dış kenarı boyunca bir tarafta bulunan yazıt için, İncil'deki yazı mükemmel olurdu: “Ve Tanrı dedi ki: ışık olsun. Ve ışık vardı” (Yaratılış 1: 3).
İncil'de yer alan bu tarih öncesi olayın gerçek kanıtı, operatöre güven aşılamayı amaçlamaktadır: daha önceki bir olayı tekrarlayan yeni bir olay, onun isteği üzerine pekala meydana gelebilir. Uygulamadaki bu basit model sonsuz sayıda seçenek sunabilir. Ancak tılsımlarla çalışmanın altında yatan ana fikir tam da bu. Elbette uygun ifadeleri ve özdeyişleri nerede arayacağınızı bilmek için Mukaddes Kitabın kitapları hakkında iyi bilgiye sahip olmanız gerekir.
Geleneğe göre tılsımın üzerine ayet İbrani harfleriyle yazılmalıdır. Bununla birlikte, çok az insan İbranice'de nasıl doğru ve güzel yazılacağını bildiğinden, bu da aptalca yazım hatalarının veya yanlış transkripsiyonların ortaya çıkmasına neden oldu ve bu da bazen İncil'deki bir ayetin en içteki anlamını çarpıttı, bazı yenilikçiler Latince kullanmaya başladı. Yanlış bir Latince atasözü yazmak oldukça zordur, ancak ne yazık ki bu bazen olur. Bununla birlikte, Kral Süleyman'ın Büyük Anahtarına atıfta bulunarak görülebileceği gibi, tılsımların etrafındaki yazıtlar için her zaman İbranice, Latince ve bazen eski Yunanca kullanılmıştır.
Bu ilkeler günümüze kadar devam etmektedir. Yıllar geçtikçe, tılsımlarla deneyler yaparak, her zaman eski kuralları takip ettim. Ve itiraf etmeliyim ki, yaratıcılığımı ve yaratıcı hayal gücümü kullanır kullanmaz, sonuçların yalnızca çok güzel değil, aynı zamanda pratik açıdan da etkili olması kaçınılmazdı . Öğrencilere, uzun zaman önce benim de çekildiğim gibi, kendilerini buna çekildiğini hissediyorlarsa, klasik kurallara uymalarını tüm içtenliğimle tavsiye ediyorum.
־ $ ־
ve belki de daha modern bir şekilde yeniden düşünmek istiyorum . Tabii ki, temel oldukça geleneksel, klasik kalacak, ancak kuralları uygulamak için daha basit ve daha anlaşılır bir yöntem izleyeceğiz.
Bu nedenle, örneğin, operatörün aşina olmayabileceği İbranice, Latince veya Yunanca değil, İngilizce olarak tılsım üzerine İncil metinlerinden seçilmiş parçalar yazmayı öneriyorum. Tek şart yaratıcı olmaktır. İngilizce harfler açık, anlaşılır ve olabildiğince güzel yazılmalı ve sözün kendisi, tılsımı yaptığınız amaca tam olarak karşılık gelmelidir.
Ayrıca, öğrencinin tılsımla ilgili çalışmasında kendini İncil'le ya da başka herhangi bir kitapla sınırlaması için hiçbir neden göremiyorum. Bir kişinin ailesi, ülkesi ve itirafı çerçevesinde bilinenler dışında diğer Kutsal Yazıları bilmediği günler çoktan geçmişe gömüldü .
Operatör Kuran'ı iyi biliyorsa veya Bhagavad Gita'yı, Mormon Kitabı"nı veya Halil Cibran'ın en zarif şaheseri "Peygamber"""i veya Shakespeare, Dante Gabriel Rossetti""" veya Elgernon'un dizelerini biliyorsa Charles Swinburne'ün kalbiyle uyumlu """", bu kaynakları kullanmakta tamamen özgürdür. Onlar için tek şart: seçili[4] alıntıların [5]operatör üzerinde derin bir duygusal etkisi olmalıdır . Son olarak, genel olarak tüm törensel büyülerin yanı sıra ritüellerin ve tılsımların yalnızca eğitilmiş irade ve yaratıcı hayal gücüyle değil, aynı zamanda tutkulu bir duygu altüst oluşuyla da çalıştığına olan güvenimi ifade etmeme izin verin. Coşku veya ilahi delilik, başarının ana faktörüdür.
Dahası, geleneksel yedi gezegen yerine, daha basit bir sınıflandırma da kullanabilirsiniz: beş eski element - Toprak, Hava, Su, Ateş ve Eter veya Quintessence. Altın Şafak Tarikatının yazışma sistemlerinde, bu beş unsurla ilgili en kapsamlı kavram koleksiyonu bulunabilir. Çalışacağınız nesnelerin çoğu bu şemaya göre sınıflandırılabilir. Gerekli yazışmaların çoğunu Tarikat malzemelerinin Tarot'a ayrılan bölümünde ve kehanet kartlarının anlamlarında bulacaksınız.
Örneğin, aşağıdaki veriler temel olarak kullanılabilir:
Arazi : iş, para, iş, pratik işler ve ihtiyaçlar vb.
Hava : sağlık, hastalık, anlaşmazlıklar, sıkıntılar vb.
Su: zevkler, evlilik, doğurganlık, mutluluk, eğlence vb.
Ateş : güç, güç, otorite, prestij vb.
Eter: bağlamdan bağımsız olarak tüm manevi konular.
Beş elementin sembolleri farklı görünebilir ama bu yoruma göre ben Doğu tattvas sistemini seçtim.
Toprak:
Prithivi; sarı kare; Tetragram harfi ־ tonları Xe finalidir.
Vayu; mavi daire; Tetragrammaton'un harfi Vav'dır.
Akaşa; siyah yumurta; Pentagrammaton'un harfi Shin'dir.
Bu grafik semboller bize bir tılsım yaratmak için mükemmel bir sanatsal model sunuyor. Örneğin, Japon origami tekniği kullanılarak, üstü yukarı bakacak şekilde üçgen şeklinde parlak kırmızı renkli kağıttan ateşli bir tılsım yapılabilir. Üzerine yeşil mürekkep veya boya ile amacınıza uygun yazı, işaret veya işaretler uygulanabilir. Sonuç olarak, sözde ışıltılı tılsımı elde edeceksiniz, çünkü tamamlayıcı renklerin kullanımı sıradan fiziksel görüşle görülebilen flaşlar verir. Dünyanın tılsımı, mor veya pembe yazıtlı sarı bir kare şeklinde yapılabilir.
vatto-leylak rengi - sarının gölgesine ve yoğunluğuna bağlı olarak.
üzerine yazmayı düşündüğünüz işaretlerin, barbarca güç sözlerinin veya sözlerin sayısı ve boyutu tarafından yönlendirilirken .[6]
Örneğin, Tejas için iki üçgen alıp bunları küçük bir kırmızı kağıt şeridiyle birleştirebilirsiniz. Açıldığında, iki üçgen kenar boşluğuna ve dolayısıyla yazmak için daha fazla alana sahip olacaksınız. Tılsım üzerinde çalışmayı tamamladıktan sonra, şekilde gösterildiği gibi bağlantı şeridinin ortasına katlanabilir :
Öğrenci, yoğun uygulama ve derinlemesine düşünme yoluyla şemayı iyi bir şekilde kavradığında, önünde pek çok yeni olasılık açılacaktır. Mevcut tüm bilgileri kullanarak, temel tasarımı kendi takdirine bağlı olarak değiştirebilecektir.
Tılsım yapımında Tarot kartlarında sunulan bazı sembolleri başarıyla kullanabilirsiniz. Örneğin, zevk ve neşe için bir tılsım yapıyorsanız, herhangi bir çalışan güverteden Kupa Asını alın ve bu güzel sembolü, Apas tattva'nın gümüş hilalinin arka planına boya veya mürekkeple çizin.
Zor bir yaşam döneminde manevi yardım için, Kılıç Ası'nda tasvir edilen kılıcı ve tacı (kelimenin tam anlamıyla gücün uyanışı anlamına gelir) alın ve Vayu'nun mavi dairesinin arka planına yerleştirin. Operatör yoksulluğu sona erdirmek ve hayatını değiştirmek istiyorsa, niyeti Altın Şafak Tarotu'nun Tılsım İki'sine iyi bir şekilde yansıtılabilir.
Tılsım yapımında kölece kurallara uymaktan ve bilinen örnekleri taklit etmekten kaçının. Dünya'nın tattvik sembolü sarı bir kare olmasına rağmen, öğrenci kare yerine yuvarlak bir tılsım yapabilir ve üzerine Prithivi'nin sembolünü tasvir edebilir. Apas'ın gümüş hilaliyle çalışıyorsanız, yine de tılsıma yuvarlak bir şekil verebilir ve uygun gördüğünüz diğer sembollerle birlikte hilal çizebilirsiniz. Verilen örnekler tamamen keyfidir ve tamamen öğrencinin yaratıcı hayal gücünü harekete geçirme amaçlıdır.
Ayrıca, çalışmak ve gerekirse bir tılsım yaratırken kullanmak güzel olacak elementlerin simyasal sembolleri de vardır.
Gelenek, beş unsurun her biri ile çeşitli kaynaklardan alınan kapsamlı bir hiyerarşik adlar listesini ilişkilendirir. Bu isimler, hem tılsımın unsurları olarak hem de törensel kutsama ve "yükleme" sürecinde son derece yararlı olabilir.
Eklerde verilen tablo, yukarıda açıklanan yöntemi kullanarak beş elementten herhangi birinin tılsımını yaratmanıza yardımcı olacak element hiyerarşileri hakkında temel bilgiler içermektedir. Ayrıca tablo, üretilen tılsımın kutsanması için yararlı olabilecek bilgileri içerir.
Burada kesinlikle bahsetmeye değer başka bir karakter grubu daha var. Bunlar, 30 diyakal üçgen temelinde oluşturulmuş melek isimleridir . Bu prosedür Mathers tarafından Altın Şafak Tarikatı'nın materyallerinde şu şekilde anlatılmıştır :
“Büyülü bir tılsım yaptıktan sonra, operasyonun görevlerine karşılık gelen bir yöntem seçerek onu şarj etmeli ve kutsamalısınız. Bu durumda, belirli kelimelere ve harflere atıfta bulunmak gerekir: örneğin, tableti şarj etmek için, işlemin doğasına karşılık gelen burçları kontrol eden harflere ve bunlarla ilişkili gezegenlere (gezegen tılsımı için) , yalnızca ikincisi). Elementlerle yapılan işlemlerde karşılık gelen üçgenin zodyak burçlarının harfleri alınır ve bunlara AL - EL eklenir. Melek adı bu şekilde oluşur - bu elementin Gücünün bir ifadesi. İbranice isimler, kural olarak, belirli Güçlerin işlevlerini belirtir ve Enochian tabletlerindeki isimler daha spesifik kavramlardır. Bu tür işlemlerde her iki isim sınıfı da kullanılmalıdır.
Yazar tarafından yanlışlıkla S. Mathers'a atfedilen bu metin, Parşömen No. XIV'te yer almaktadır. Tılsımlar ve Pırıltılı Tabletler, Brother Sapere Aude (WW Westcott). — Not. çeviri
Bu fikir şu şekilde gösterilebilir:
Koç burcu | bir aslan | yay Burcu | ||
ateş üçgeni | Heh | tet | kürklü | + -EL ile biten = Hitsael (Hitsael) |
Boğa burcu | Başak | Oğlak | ||
Karasal üçgen | dalga | İyot | Ayın | ־ + ־ -EL ile biten = Vioel (Vioei) |
ikizler | Terazi | Kova | ||
Hava üçgen | Zayin | Lamed | Tzaddi | + biten -EL = Zaltzel (Zaltzel) |
Kanser | Akrep | Balık | ||
su üçgen | doğramak | Rahibe | Kahve | + biten -EL = Hankel (Chankel) |
Bu isimler ya oldukları gibi tılsımın içine dahil edilir ya da onlardan, kutsama töreni sırasında operatör karşılık gelen melek ismini güçlü ve sık sık titreştirirken tılsımın üzerine çekilen işaretler inşa edilir.
JL Yukarıdaki tüm teorik varsayımları açıklamanın en iyi yolu, elbette pratik bir örnektir.
Diyelim ki, kendi kişiliğimin eleştirel bir analizini yaptıktan sonra, kendimi çok kasvetli, ciddi ve içine kapanık buluyorum ve neredeyse hayattan nasıl zevk alacağımı bilmiyorum. Başka bir deyişle, hayattan zevk alma konusunda pek iyi değilim . Bu sonuca vardıktan sonra, büyülü bilgime döndüm ve bu hafta karakter kalıntılarının en iyi şekilde, diğer şeylerin yanı sıra neşe ve mutluluğun ilişkilendirildiği Su elementinin daha yüksek güçlerini çağırarak düzeltilebileceğine karar verdim. Böyle bir çağrının etkisi, bu unsura adanmış bir tılsım yapılarak önemli ölçüde genişletilebilir ve pekiştirilebilir. Dikkatlice ve sanatsal zevkle yaparak ve ayrıca uygun şekilde yürütülen bir saygı töreniyle enerji alarak ve her zaman benimle kalarak, başarıyorum.
Aşağıdaki etki: tılsım, çocuklukta püriten yetiştirme tarafından bastırılan hayattan zevk almak ve hayattan zevk almak için şimdiye kadar saklı olan psişenin bilinçsiz derinliklerinde uyanan sürekli bir duyusal uyaran sağlar. Ayrıca bana sürekli olarak Rab'bin varlığını ve gücünü hatırlatacaktır.
Karakterdeki eksikliklerimi giderecek unsur Su olduğu için, üzerine suluboya veya poster boyalarıyla kelimeler yazabileceğim ve semboller çizebileceğim büyük bir kalın gümüş kağıt alıyorum. Apas tatwa'nın gümüş hilalinin boyutu, yalnızca masaüstüne ne kadar rahat yerleştirilebileceğine ve bitmiş tılsımın cüzdanıma sığıp sığmayacağına göre belirlenir. Bence en iyi şey, çapı dört inç* olan yuvarlak bir tılsım yapmak. Semboller için mümkün olduğu kadar fazla alana sahip olmak için, şekilde gösterildiği gibi bir kağıt şeridi ile birbirine bağlanan iki daire yapmaya karar verdim:
Yaklaşık 10 cm - Not. çeviri
veya örneğin Waite-Smith Tarot'u karttakiyle aynı renkleri kullanırken tasvir etmek doğru olacaktır . Bu resim, tüm maskot tasarımının tonunu belirleyecektir. Altın Şafak'a göre bu kart, bulutlardan uzanmış parlak beyaz bir melek eli ve içinden berrak, pırıl pırıl bir su fışkıran bir kaseyi tutuyor. Jetleri her yöne düşüyor; kompozisyonun alt kısmında nilüferlerin ve nilüferlerin dinlendiği sakin berrak sular görülür.
Çeşmenin fıskiyelerinde, İlahi Anneyi ve onunla ilişkili doğurganlık, güzellik, zevk, mutluluk vb. ilkelerini simgeleyen büyük bir He harfi vardır.
Daha sonra, Su unsuruyla ilişkili ilahi isimleri toplamam ve asıl niyetimi ifade etmesi gereken bir cümle veya söz seçmem gerekiyor.
İncil'de böyle bir ifade aramak yerine, farklı kaynaklardan iki şiir dizesi alıyorum, bence anlam açısından amaçlarımıza ideal olarak uygun. İlki, Altın Şafak ritüellerinden birinin bir parçası: “Sana şükürler olsun, Ölümsüzlüğün Babası! Çünkü Sevinçteki İzzetiniz, Dünya'nın sınırlarına kadar çabalıyor! [7]İkincisi, Aleister Crowley'nin "Kanun Kitabı" ndan alınmıştır: "Ne mutlu size ve dünyanın neşesine!"
Bu ayetlerin ikisi de gerçekten mükemmel. Bununla birlikte, olgun bir şekilde düşündükten sonra, amaçlarıma daha uygun olan Crowley'nin metnini seçiyorum. Sonra, mümkün olan tüm sevgi ve özenle, bu satırı tılsımın ikinci dairesinin ön yüzünün kenarı boyunca güzel görünecek ve uygun duygusal etkiyi yaratacak şekilde yazmak için iyi bir fırça veya özel bir poster kalemi kullanıyorum. .
dairenin arka yüzündeki dairenin çevresine uygun Enochian isimleri yazılmalıdır . "Tanrı'nın Üç Gizli Kutsal Adı" - EMREN ARSL GAYOL - dairenin tepesinde ve İlahi Kral'ın adı - RA AGIOSEL - altta yer almaktadır. Melek* dilinde yazılabilirler, ancak ben gelenekten tamamen kopuşu vurgulamak için İngilizce kullanmayı seçtim.
Sonra, Su elementiyle ilişkili İlahi İsmi seçiyorum. İbrani alfabesini kullanmak yerine yine büyük Latin harfleriyle yazıyorum, bunlar da işe yarıyor ama köle geleneğinden ayrılma ve daha basit ve daha anlaşılır bir prosedüre bağlı kalma niyetime uygun. Bu yüzden, gerekli İlahi İsmi (YHVH TZABAOTH) ilk çemberin ön yüzüne, Kupa Ası sembolünün etrafına yerleştiriyorum , başlangıçta düşünüldüğü gibi ikinci çemberin ön tarafına değil, çünkü daha güzel olurdu. .
Yukarıda da belirttiğim gibi, bu tılsım üzerinde çalışırken Barret'in The Magician'da gösterdiği gibi, sihirli bir kare üzerine inşa edilmiş Başmelek Cebrail'in geleneksel mührünü de kullanabilirsiniz. Ancak bunun yerine ikinci dairenin tersi için eklerde bulunan Altın Şafak Gülü üzerine tamamlanmış bir arma kullanmanızı öneririm.
"Gabriel" adı İbranice harflerle yazılmalıdır - sadece mührünü sipariş yöntemine göre inşa edebilmek için. Bunun ve diğer pek çok hiyerarşik ismin İbranice yazımları Altın Şafak kitabımın birinci cildinde bulunabilir, bu nedenle mührü oluştururken en ufak bir sorun yaşamayacaksınız. Sonunda, şöyle görünecek:
Tamamen kolaylık sağlamak amacıyla, mührü küçük bir daire ( G harfi) ile başlatın ve bir kısa çizgi ( L harfi) ile bitirin.
Ardından, ortaya çıkan işaret, tılsımın ikinci dairesinin arka yüzünün ortasına dikkatlice yeniden çizilmelidir. Bunun tam olarak nasıl yapılması gerektiğine dair katı ve hızlı kurallar yoktur . Öğrencinin tek rehberi kendi sanatsal anlayışı ve orantı duygusu olacaktır.
İlk dairenin arka yüzünün ortası için elemental kralın Taliahad adlı büyük armasını seçtim. Bu ismin İbranice yazılışı yine Altın Şafak'ın ilk cildinde bulunabilir, bu yüzden bunda bir zorluk olmamalı. Rosa üzerine inşa edildiğinde şöyle görünür:
Ve bu an kesinlikle gerekli olarak adlandırılamasa da, size bir tılsım üzerinde çalışırken faydalı olabilecek son bir sembol grubunu hatırlatmak istiyorum - bunlar jeomantik semboller ve onlardan kaynaklanan figürlerdir . Su üçgeni ile ilişkili üç sembol vardır, ancak
Akrep ile ilişkili Rubeus son derece uğursuz kabul edildiğinden , kendimizi Populus ile sınırlayacağız. Kanser ve Laetitia için Balık için.
halk şöyle çizilmiş:
Temelinde, birkaç sembolik figür kolayca inşa edilebilir.
Laetitia şöyle çizilmiş:
Sembolik figürleri şöyle görünebilir:
Bu semboller, tılsımın alanına,
ters bir üçgen olan geleneksel Su sembolü ile birlikte yerleştirilir. Altın Şafak Tarikatı'nda Kerub of Water olarak adlandırılan özün sembolik bir görüntüsünü de kullanabilirsiniz. Bu, Su elementi aracılığıyla hareket eden, Tanrı'nın aktif gücü olarak Akrep'in iç enerjisinin yüceltilmesini simgeleyen bir kartal başıdır. İşte bu karakterlerin ikisi:
Apas'ın gümüş hilali dahil tüm bu semboller, tılsımın ilk dairesinin arka yüzünün dış kenarı boyunca yerleştirilmelidir.
İlk önce birkaç çalışma taslağı yapmanızı ve sonuçtan tamamen memnun kalana kadar iyi çizim alıştırması yapmanızı tavsiye ederim. Daha sonra, en yüksek kalitede parşömen, kalın veya renkli kağıttan kesilmiş tılsımın son tabanına çok dikkatli bir şekilde aktarılmalıdır. Bu arada, büyülü eşyaların üretimi için eskizlerin ve diğer çalışma malzemelerinin hiçbir koşulda hiçbir yerde ortalıkta bırakılmaması gerektiğini hemen kendinize bir kural haline getirin . Onlarla işiniz biter bitmez, dikkatlice parçalanmalı ve yakılmalıdır. Bunların 60 ־ dişil semboller olduğunu ve buna göre ele alınması gerektiğini unutmayın . Daha sonra ipeğe veya ketene sardığınız ve sakladığınız son tılsım şöyle görünmelidir:
ters .
Operasyonun bu ilk aşaması tamamlanmış sayılabilir . Bir tılsım yapma işinin gerekli ilham ve konsantrasyonla gerçekleştirilen yalnızca mekanik olarak tamamlanmasının, ona şimdiden önemli bir güç vereceğini söylememe izin verin. Ne olacağı, yalnızca öğrencinin becerisine ve gelişim düzeyine bağlıdır. Gerekli tüm becerilere sahipse, tılsım üretim sürecinde zaten yüklenecek ve kutsanacaktır. Durum buysa, o zaman tılsımın sürekli fiziksel varlığıyla birleşen niyetiniz, istenen hedefi kendi içlerinde yaklaştıracaktır. Öğrenci bu alandaki çalışmalarına yeni başlıyorsa, kutsal sembollerin görüntüsü henüz tılsımı büyülü güç hakkında bilgilendirmeyecektir. Bu durumda, gelenek daha fazla işlem gerektirir.
Büyülü bir bakış açısından, bu aşamada tılsım sadece ölü ve hareketsiz bir maddedir. Bir neofit adayıyla karşılaştırılabilir: kendi başına hala hiçbir şey yapamaz. Kendi çabasıyla kendini 60 lottan saç örgüsünden çekmeye çalıştı ama nafile. Ardından, görevi adayın kendisini daha yüksek güçlerin etkisine açmasına yardımcı olmak olan deneyimli inisiyasyon ustaları devreye girer.
Aynı yaklaşım tılsım için tamamen uygulanabilir. Daha yüksek planların kuvvetlerinin yardımıyla aktive edilmelidir. Crowley'nin bir keresinde muhteşem bir şekilde açıkladığı gibi, “...bir bütün olarak bu törenin etkisinin, atıl ve güçsüz nesneye seçilen yönde dengeli bir hareket kazandırmak olduğu ortaya çıkacak. [...] Bu, Altın Şafak Neofit Töreninin formülüdür. Sihirbazın işinde kullandığı aletleri kutsamak için ve aynı zamanda kutsamanın ilk formülü olarak kullanılmalıdır.
Bir tılsımı belirli bir tür enerjiyle kutsamak veya yüklemek için en az iki farklı yaklaşım vardır. İlk durumda, hedefe meditasyon yoluyla, ikinci durumda - törensel büyü operasyonları yoluyla ulaşılır. Her birine kısaca bir göz atalım.
Bu kitabın okuyucuları, Altın Şafak için en basit formülleri sağlayan ilk yazılarımdan birini okumanın büyük faydasını göreceklerdir. Buna Gerçek Şifa Sanatı* denir ve Orta Sütun tekniği olarak adlandırılan Kabalistik Hayat Ağacı kavramına dayalı bir prosedürü tanımlar. Bu teknik, uygun şekilde hazırlanmış bir tılsımı şarj etmek için kolayca uyarlanabilir. İlk aşamada, öğrencinin aurası veya duyusal algı küresi aşırı enerji ile yüklenir. Daha sonra, hayal gücünün yardımıyla, elektromanyetik alanın rengi, o anda çalışmanın yapıldığı öğeye karşılık gelecek şekilde değişir. İncelediğimiz örnekte bu element Su olacaktır, bu sistemdeki rengi mavidir.
Rusça Basım: Regardie Israel. Gerçek Şifa Sanatı. M., Enigma, 2007.
Operatörün alanı bu mavi renkle doyurulur, tılsımın üzerine yazılan isimleri titretir ve elde tutulan malzeme taşıyıcıdan güçlü bir enerji akışı geçerek ona bir yük verir. Kutsama işleminin tamamlanmasının ardından, tılsım bir parça temiz keten veya ipek kumaşa sarılmalıdır (en iyisi, tılsımın kolayca konulabileceği bir zarf veya cep ise).
İkinci yöntem Altın Şafak kitabımın IV. Cildinde kısaca anlatılmıştı. Buraya kadar gelen ve bu sihirli düzende kullanılan büyüsel işlemleri bir nebze olsun öğrenen öğrenci, aşağıdaki yönergeleri kolaylıkla anlayacak ve uygulayabilecektir:
“Salonu, küçük sihirli aletlerin kutsanması için öngörülen şekilde iş için hazırladıktan sonra (eğer bir veya başka bir elementin tılsımını kutsamanız gerekiyorsa), her şeyden önce, en yüksek pentagram ritüelini dört çeyrekte gerçekleştirin. Sonra yüzünüzü çağrılan unsura doğru çevirerek İlâhi İsimleri anınız.
Ardından, Tabletin önünde otururken veya ayakta dururken ve uygun yöne (yani, çağırmak istediğiniz gücün yönüne ) dönük olarak, birkaç derin nefes alın ve nefesinizi tutarak, çağrılan gücün harflerini zihinsel olarak telaffuz edin. . Öğelerin varlığını hissedene kadar gözleriniz kapalıyken bunları birkaç kez tekrarlayın . Bundan sonra, bu harfleri sanki Tablet üzerinde nefes veriyormuş gibi birkaç kez titretin. Sonra ayakta durarak Levhanın üzerinden Gül ve Haç işareti yapın. Gerekli formülü veya diğer uygun kelimeleri tekrar ederken, önce uygun bir sihirli aletle kutsanacak tılsımın çevresine bir daire çizin ve ardından üzerinde çalıştığınız elementin çağıran pentagramının beş katı çizin (böylece bu pentagramlar gibi, tılsımın üzerinde dikey olarak dururdu), EL ile biten üçgenin harflerini titreştirirken . Sonra gerekli duaları ciddiyetle okuyun; İsimleri telaffuz ederken, Gül'den yola çıkılarak yapılmış uygun işaretler çizin.
Açıklanan işlemlerden ilki, Whirlwind'i operatörün kendisinden çağırmayı amaçlamaktadır. İkincisi, oluşan Kasırgaya atmosferden kuvvet çekmektir.
Ardından, karşılık gelen öğenin derecesine inisiyasyon ritüelinde olduğu gibi Elemental Dua'yı okuyun ve Sürgün Ritüelini gerçekleştirdikten sonra, işi Çember ve Haç işareti ile tamamlayın.
Sürgünün kutsanmış bir tılsım üzerinde yapılmaması gerektiğini unutmayın, aksi takdirde onu boşaltır ve işe yaramaz hale getirirsiniz. Şeytan çıkarma operasyonundan önce, tılsımı dikkatlice ipek veya keten, tercihen beyaz olarak sarın.
Geçiş Parşömeni No. XIV. Tılsımlar ve ışıltılı tabletler . En Saygıdeğer Kardeş Sapere Aude (W. W. Westcott). — Prgshech. çeviri _
Başvuru
HAKKINDA
İBRANİ ALFABESİ
BÜYÜK ARCANA TAROTUNUN YAZIŞMA SİSTEMİ
SATÜRN
Satürn Cameo
4 | 9 | 2 |
3 | 5 | 7 |
8 | 1 | V |
Gezegen Mührü
Ruh [8]: Zazel (ZAZEL)
Akıl: Agiel (AGIEL)
JÜPİTER
Jüpiter Cameo
Gezegen Mührü
Ruh: Hismael (HISMAEL)
Akıl: Yophiel (YOPHIEL)
MARS
Mars Cameo
11r | 24 | 7 | 20 | 3 |
4 | 12 | 25 | 8 | 16 |
17 | 5 | 13 | 21 | 9 |
10 | 18 | 1 | 14 | 22 |
23 | 6 | 19 | 2 | 15 |
Gezegen Mührü
Akıl: Graphiel (GRAPHEL)
Ruh: Bartsabel (BARTZABEL)
GÜNEŞ
Güneş Cameo
6 | 32 | 3 | 34 | 35 | 1 |
7 | 11 | 27 | 28 | 8 | 30 |
19 | 14 | 16 | 15 | 23 | 24 |
18 | 20 | 22 | 21 | 17 | 13 |
25 | 29 | 10 | 9 | 26 | 12 |
36 | 5 | 33 | 4 | 2 | 31 |
Akıl: Nakhiel (NAKHIEL)
IOO
Gezegen Mührü
Ruh: SORATH
VENÜS
Venüs Cameo
22 | 47 | 16 | 41 | 10 | 35 | 4 |
5 | 23 | 43 | 17 | 42 | on bir | 29 |
30 | 6 | 24 | 49 | 18 | 36 | 12 |
13 | 31 | 7 | 25 | 43 | 19 | 37 |
38 | 14 | 32 | 1 | 26 | 44 | 20 |
21 | 39 | 8 | 33 | 2 | 27 | 43 |
46 | 15 | 40 | 9 | 34 | 3 | 28 |
Akıl: Hagiel
Fok gezegeni
Akıl: (Melek Korosu) Beni Seraphim
(BENI SERAPHIM)
YÜZ
MERKÜR
Kameo Merkür
8 | 58 | 59 | 5 | 4 | 62 | 63 | 1 |
49 | 15 | 14 | 52 | 53 | 11 | 10 | 56 |
41 | 23 | 22 | 44 | 45 | 19 | 18 | 48 |
32 | 34 | 35 | 29 | 28 | 38 | 39 | 25 |
40 | 26 | 27 | 37 | 36 | 30 | 31 | 33 |
17 | 47 | 46 | 20 | 21 | 43 | 42 | 24 |
9 | 55 | 54 | 12 | 13 | 51 | 50 | 16 |
64 | 2 | 3 | 61 | 60 | 6 | 7 | 57 |
Gezegen Mührü
Akıl: Tiriel (TIRIEL)
Ruh: Taftartharath
(TAPHTHARTHARATH)
AY
Ayın Cameo'su
37 | 78 | 29 | 70 | 21 | 62 | 13 | 54 | 5 |
6 | 38 | 79 | otuz | 71 | 22 | 63 | 14 | 46 |
47 | 7 | 39 | 80 | 31 | 72 | 23 | 55 | 15 |
16 | 48 | 8 | 40 | 81 | 32 | 64 | 24 | 56 |
57 | 17 | 49 | 9 | 41 | 73 | 33 | 65 | 25 |
26 | 58 | 18 | 50 | 1 | 42 | 74 | 34 | 66 |
67 | 27 | 59 | 10 | 51 | 2 | 43 | 75 | 35 |
36 | 68 | 19 | 60 | on bir | 52 | 3 | 44 | 76 |
77 | 28 | 69 | 20 | 61 | 12 | 53 | 4 | 43 |
Gezegen Mührü
Ruh: Hasmodai
Ay Ruhu Ruhu:
BARSCHEMOTH
HA-SCHARTATHAN
Ayın Zihinlerinin Zihni:
Malka Betarshisim VE-AD RUACHOTH HA-SCHECHALIM
(MALCAH BETARSHISIM VE-AD RUACHOTH
HA-SCHECHALIM)
Altın Şafak Gülü
Amblem
Sembol
eleman
ılımlılık
Sütun
eleman | ilahi isimler | başmelek ve Enochian kralı | Melek | kâhya | Çar |
Dünya - Cüceler | Adonai Haaretz (Adonai ha-A 1 ־ etz) EMOR DIAL HECTEGA | Auriel 1CZODHEH CHAL | Forlach (Phorlach) | Kerub (Kerub) | Gob (Ghob) |
Hava - Sylphs | Shaddai El-Khai (Shaddai EI Chai) ORO IBAH AOZPI | Raphael BATAIVAH | hassan_ _ | Ariel _ | Buz çifti (Pa ha Id a) |
Su - İç Çamaşırlar | Olohim Tse- baoth (Elochim Tzabaoth) EMPEH ARSL GAIOL | Cebrail _ RAAGİOSEL | Talyahad (Taliahad) | _ _ | Nihsa (Nişsa) |
Ateş - Semenderler | Yod-Khe ־ Vav-Khe Tzebaoth (YHVH Tzabaoth) İP ÇAY PEDOCE | Michael EDLPERNAA | Aral_ _ | Serap _ | Jin (Jin) |
Akasha - Ruh (Eter) | Eheieh ve Acha ( Agi a) | EXARP HCOMA NANTA BİTOM | ELEXARPEN COMANANU TABİTOM Yeshua (Yeheshuah) ve Yeovasha (Yehovashah) |
KAYNAKÇA
Süleyman'ın Büyük Keu'su . Trans. SL McGregor Mathers.
RAPHAEL. Tılsımlar Kitabı.
Francis Barrett. Büyücü. Üniversite Kitapları, New York.
Kral Süleyman'ın Küçük Anahtarı (Goetia). Trans. SL McGregor Mathers, ed. Aleister Crowley.
ARTHUR E. WAITE. Tören Büyüsü Kitabı. Üniversite Kitapları, New York.
İSRAİL REGARDIE. Altın Şafak Llewellyn Yayınları, St. Paul, 1969 .
İSRAİL REGARDIE. Hayat Ağacı. Samuel Weiser Inc., New York, 1969 .
İSRAİL REGARDIE. Bir Nar Bahçesi. Llewellyn Publications, St. Paul, 1970 .
WILLIAM G. GRİ. Işıkların Merdiveni Helios. İngiltere, 1968 .
ALEİSTER CROWLEY. Büyü. Kale Kitapları, New York.
İsrail Regardie
Tılsımlar.
Yapmak,
kutsamak ve kullanmak için yönergeler
Bu küçük kitap, belki de birçokları için hoş bir hediye olacaktır.
Konuya aşina olan okuyucular, konuyla ilgili iyi organize edilmiş ve sistematize edilmiş materyali takdir edeceklerdir, çünkü bir tılsımı doğru bir şekilde yapmak için çoğu zaman bulması zor olan birçok kaynağı incelemek gerekir. Zincirlerinden herhangi birinin uygulanması için tılsım almak isteyen deneyimsiz bir kişi, bu kitap sayesinde bunu kendisi yapabilecek.
[2]Heinrich Cornelius Agrippa (1487 - 1533) - Alman sihirbaz ve okültist, üç ciltlik Occult Philosophy eserinin yazarı.
"Büyücü" (Büyücü, 1801), İngiliz okültist Francis Barrett'in bir kitabıdır . (Barrett, c. 1770-1780 ), tören büyüsü hakkında klasik bir bilgi kaynağı .
[3]Chaldean Oracles, geç Neoplatonizm felsefesini etkileyen MS 2. yüzyılın mistik bir eseridir. "Kâhinlerin" yazarı uzun süredir yanlışlıkla Zerdüşt'e atfediliyor. İçlerinde bulunan sözlerin çoğu , Şafak'ın 30. günü ritüellerinde yer almaktadır . — Not. şerit ev.
[4]Mormon Kitabı, İsa Mesih'in Son Zaman Azizleri Kilisesi'nin kutsal kitabıdır. 600 yıllarında Jared kabilesinin Amerika'ya göçünü anlatır . Mormon peygamberi, eski Amerikan peygamberlerinin yazılarını düzenledi ve onları kendi adını taşıyan bir kitapta derledi; bu kitap, 19. yüzyılda Joseph Smith adlı birine ifşa edildi ve sonra tekrar gizlendi. — Not. çeviri
[5]Cibran Halil (1883 - 1931) - Lübnanlı yazar, şair ve ressam. The Prophet adlı kitabı, edebi bir metin biçiminde felsefi özdeyişlerin bir özetidir. — Not. çeviri
Rossetti Dante Gabriel ( 1828-1882 ) , Pre-Raphaelite hareketinin kurucularından biri olan İngiliz mistik şair ve sanatçıydı . — Not. çeviri
Swinburne Algernon Charles ( 1837-1909 ), Viktorya döneminin İngiliz şairiydi . — Not. çeviri
[6]Sözde demek istiyorlar. "Barbar" adları (İngiliz Barbari adları, eski Yunan barbarlarından - "Yunan olmayan, yabancı"), Batı'nın törensel büyü geleneğine girmiş ruhani varlıkların adlarıdır. Birçoğu eski İbranice, Mısır ve diğer ilahi isimlerin Helenleştirilmiş ve Latinleştirilmiş versiyonlarına geri dönüyor. Yüzyıllar boyunca ritüel kullanımlarında "barbar" isimlerinin büyük bir büyülü güç kazandığına inanılıyor, bu nedenle tam olarak gelenek tarafından korundukları biçimde ve geleneğin öngördüğü amaçlar için (ne olursa olsun) kullanılmaları gerektiğine inanılıyor. orijinal anlam ve ana dillerde kulağa nasıl geldiği). — Not. çeviri
[7]Altın Şafak Düzeninin Neophyte Ritüelinden bir parça.— Not. çeviri
Enochian dili (eng. Enochian dili), 1582-1589'daki manevi vizyon seansları sırasında elde edilen büyülü bir dildir . İngiliz okültist John Dee ve yardımcısı Edward Kelly tarafından ve daha sonra Altın Şafak Tarikatı'nın kurucuları tarafından geliştirilmiş ve sistematize edilmiştir. "Enochian" ve "Melek" isimleri, bu dilin kökeninin tarihi ile açıklanmaktadır: Dee ve Kelly'nin konuştuğu ruhani varlıklar, Eski Ahit patriği Enoch'un bir zamanlar kendileriyle konuştuğunu ve onlar tarafından dikte edilen metinler ve tablolar olduğunu iddia ettiler. gizli melek dilinde derlenmiştir ve diğer şeylerin yanı sıra onu anlamanın anahtarlarıdır. — Not. çeviri
[8]"Daimon" (lat. daemon, genel olarak “ruh”) ve “iblis” (bkz. lat. iblis, “kötü ruh”), gezegen ruhlarının geleneksel isimleri farklı yazarlar tarafından farklı yorumlanmaya başlandı. Bu basım, yazarın yorumunu sağlar, ancak editörler bu isimleri ters yönde, yani. I. Regardie'nin "gezegenin ruhu" anlamına geldiği her yerde, "gezegenin iblisi" anlaşılmalıdır. Bu özellikle Güneş ile bağlantılı olarak belirgindir: Sorat tam olarak bir iblis, kötü bir ruhtur. — Not. ed.
Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.
Yorumlar