Print Friendly and PDF

Delimsiz Bir Hayat

 



 

anıyormuş… biraz delimizdir

sevinmedim değil

onun yanında ad bile söylenmezdi

üzüldüğüm nokta

bir yolculuktu peşinden gittiğimiz

delilikle ona yakın olmak

dayanılmasa da

sevdiğime leke sürülmesin diye

uzak kalmanın yollarını bulmam gerekiyor

bu kapıya altın yakışır

ayarsız olmanın âlemi yok

taşın bile altın olmalı

incittiğim için… onmuyor kalbim

söylenildiğinde

uzak kalmalı, tımarhane kaçkını

peşindeki dânelerden biri olmalı

yazgımız böyleymiş

söylediğimiz bizim bu

o ise uzun yolun ince sırrında

bırak beni … artık için… haber göndermiş

usulünce…

gelme, yeter…

sevgi ve sevgili olmak bize göre değilmiş

anlaşılan sisli yollar  bizi bekliyor

gidiyorum…yüzüstü bırakmadan

parçalanarak zerre zerre

sarhoşluktan eğri büğrü

sendeliye sendeliye

keşke istediğin gibi biri olsaydım

tek başına kalmış dağ laleleri

uyur mu uyanık mı olduğu belirsiz

bağırtışız… sersem

geceler içimdeki karanlığa mahkum

gündüzü unutmuş benliğim

güneş nedir demeyecek kadar

aysa yok ki semada…yıldızlar olsun

gideyim… yüzüm yere kalsın

düşüncemin hayaline gelmeyen uzaklara

olur ya… vazgeçerim huyumdan

diye korkuyorum

gelmeye bir zorluk

dönüşüm gözüme büyüsün

yalnızlığın karakollarında mecburi kalayım

asılmayı bekleyen idamlık

kesilmeyi bekleyen kurbanlık gibi

soruşlar bitmeye hazırdır… senin de olsa

sayısız aşıkların arasına katmanı istesem de

olmuyor

dünyanda yalnız… başkasına gerek yok

bir deli eksik olmuş… olmamış

kimin umurunda

delimsiz bir hayat istemişse

niyetine 

beni yazabilir

hâk etmişcesine


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar