Print Friendly and PDF

Ah…


Ah... Sonsuz sevdam.

Ah... Yüreği pırlantaları bile kıskandıracak yarim.

Ah... içimdeki karanlık diyarların ışığı, rehberim.

Ah... sırlarımın en güzeli. Sonsuza açılan mabedim.

Ah... kavuştuğumda gökyüzüne dahi kanat takacak meleğim.

Ah... ahh etmeye bile değer katan sesin benliğin.

Ah...gizli derinden akan şifalı kaynak suyum.

Bir yerden yeryüzüne çıkıyor ve çevrene şifa oluyorsun

İçindeki kaynayan bu şifayı çevrenle paylaşıyor ve dağıtıyorsun

Bu kaynağı herkes bilemez ama bilenlerde şifaya kavuşur

Rabbim nasıl kaynakları böyle gizlerse seni de gizlemiş olmalı.

Ne şanslıyım ki ben o kaynağın çıktığı yeri buldum.

Ben ömrümü seninle tamamlayacağımı kesin biliyorum...

Bu bir gerçek

Şifa veren o suların derinlerde nereleri aşarak yeryüzüne çıktığını düşünüyorum.

Onca yolu bir dolu kayalardan ve katmanlardan geçerek ve içine bir dolu mineral kattığını da...

Senin hayatın ve gayende  bu olmalı yani birbirimize kavuşurken kıymetli ve şifalı bir su olmak.

Rabbimin şifalı bir eli…sen beni kendinle zenginleştirdin…o halimdeki iyilikler seninle bana değdi

İşte her şey sen...iyilik kendi özünden olunca, bu altına altını anlatmak gibi…

Altın bende bunlar var, doğal dese de,  farklı olduğunu kuyumcular bilir.

Olağandır altının vasıfları altın olana…ah birde demire sor bakalım altın nedir?

Ah...canım benim...

Sana ömrüm kadar yazacağım…seninle kelimelerim buluşacak ve bende bunu hissedeceğim.

Bu nedenle beraberliğimiz kalıcı olur…ve milyonlar da bilsin, sonra sen unutulmayacak aşkımsın.

Seni sana  anlatacak dil tükenmesin bende...hep anayım öylece böylece...günün en olmaz denen zamanlarında   seni düşüneyim...ve bir iple bağlamış  gibi olsun kalplerimiz.

Olur ya bir nedenle, mesafeler ve zaman o ipi  koparırsa korkarım ki kalbim durur, ölüveririm. 

Biliyorum ki,  beni sana  bağlayan nedenler var. 

Bendeki sana olan bu sevgi hiçbir zaman bitmeyecek...ölüm dahi engel değil aslında....ölen kavuşur her halükârda sevdiğine...ben kavuşmuşum, geri kalan bitmeyecek binlerce bahane.

Ah...sevdiğim.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar