Print Friendly and PDF

İstediğim

 

yârim… bu ne yaman sevda
çarmıhına düşmüşüm 
sızım dinmez... canım gitmez 
soluk aldırmadan
kalbimde depreşirken anılar
serap hayaller raks eder 
dilim takılır  perdesiz tellere
bu kalbe aşk  
bir senle girdi
 
en temiz gerçeğim 
yüreğimde bahar
gönlümdeki gülüm
hakksın bana
bir nefes soluksuz
vardan soydun 
çok sevdin beni sevdam
 
durmak için sebebim
ölmek için bahanem
tek isteğimdi
söylediğin
benimsin ve  seninim
 
sen ve ben
hakkımsın 
kâbemsin 
duygularımı dağıtmışken
sessizlik koynunda canımla esir ettin 
sevmeyi ve sevilmeyi 
sen bana  öğrettin
her şeyi bana fazla fazla verdin
şimdi susamam ki
gün geceyi nasıl beklerse
öyle özlerim
kim ne bilsin
ben seni nasıl çok severim 
kor düşmüş özüme
yürek sızıma
çekilmez hayatıma
ben ağlayım 
ama sen gül yeter ki
 
karam üstüne karam benim
yazgıma kanarken içim
gerçek niyetine
kafir  gecelerime gün gibi döküldün
matemlerimde gelip 
sen beni  okşadın
umut verdin
şimdi
hislerim sersem bir bilsen
kim bilir  hangi sabah
baş ucumda göreceğim 
ellerinden  aşk ile sevdayı
kadeh kadeh içeceğim
bitmeyen rüyalara dalıp
yüreğimde silinmez yaramı
sileceğim

hani bunlar
ölmeden olmaz mı
can canana sarılmışken
başım gözüm üstünde
ellerim neden boş diye
ah edeceğim
 
sevdam dayanamıyorum
sular durulmasın
alsın izimi
sanki hiç ben kalmamış gibi
içim  yanarken sıcaklığında
yüreğimin kızıllığında
hayalini kucaklamak
dudağın dudağımda 
elim ellerinde
bedenim  alevinde
sırım sıklam terlerken
karanlık  gecelerde
 sessiz duygularla sarılarak öp
al beni götür öte diyarlara
kanımın alev alev yangını bitir 
ve de yalnızlığımı
sende seninle kalmayı çok özledim
 
ve bir nefes kadar
zamanım kalsa ömrümden
senin niyetine
son sözüm sen ol

yine de yaşamalı
taze güne soluksuz düşmeli
dizlerinde başımı kaldırmadan
ağlayan  bir çocuk olmayı istiyorum
hayalim bu her zaman
gerçeğe döner mi
acaba düşlerim

dağıt istersen sırrımı
ya da ezelden yaptığın gibi
ebedi sakla
düşkünüm…her zaman ki gibi
mecburen beklerim
istediğim
sen neden bu kadar tatlı oldun
bir söylesen
bir bildirsen
Rabbim nasıl özenle işlemiş seni
"Kıymetlim"
Ben senleyim


İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar