Print Friendly and PDF

Yolda


 

Hayırlı sabahlar…tatlım

Bu hayat seninle güzelmiş onu bir daha iyice anladım. Yolculuk  günlerin bana zehir gibi geliyor.

Sen yoksun…

Kendime diyorum, uzakta da olsa, gelecek,  gönlümün ve benim tek sahibim

Sonsuz dileğim…

Seni çok seviyorum.

Sevinç kaynağım…Nazlıyarim…

Canım benim

Her zaman ki gibi sana secdelerde dua ettim…

Dünyam bir seninle yaşadığım seninle olduğum anlarmış.

Gönlüm, her şeyim…mutluyum demek benim için bir senmişsin

Binlerce şükürler olsun. Rabbim seni bana iyi ki vermiş bir tanem.

Dualarımızla yolun açık olsun…güzel haberlerle geleceksin.

Varlığın hayatimi o kadar güzel kıldı ki anlatamam.

Rabbim bize her şeyin en güzelini ve hayırlısını daima nasip etsin… amin amin

Bulunduğumuz her ortamda gönlümüzden huzur eksik olmasın. Evlatlarımız ve tüm sevdiklerimiz ikimize, her daim hürmet ve saygı göstersin…bizi hiç ama hiç üzmesinler, maddi ve manevi gücümüz günden güne artsın çoğalsın. Bedenimiz hep sağlıklı ve dinç olsun, hiçbir hastalık bize yaklaşmasın, tek bir zarar dahi dokunmasın. Günden güne şaşıracağımız bir dolu nimet ve mutluluk başımızdan yağsın.

Amin...amin...amin...

Sevdam…

Rabbim beraberliğimize şükürler ediyorum. Ömrümüz son nefesimize kadar beraber olsun. Acımızı birbirimize  göstermesin ve birbirimize hayırlarla güzel  eş kılsın…Amin.

Yine diyorum binlerce kez de  diyebilirim… sevmeyi bana öğrettin…ben herşeyi seninle sevdim…kalbim hiç yaşamanın anlamını bilmezdi, hayatta tek bildiğim bir iyilik sensin…O kadar mutlu ve bahtiyarım ki…

Nasıl denir…bu mutlu günlerimizden başka günler olmasın…Her günümüz diğerinden daha güzel olsun

Şu an yollardasın geldiğin gün ve ayaklarına kapanıp doya doya ağlayacağım.

Şu an sana, her zamankinden daha çok muhtaç olduğumu hissediyorum.

Duamsın…bir ömür seninle…

Uzaktan yazmak gönlümü avutuyorum. Seni sevdiğimi söyleyeceğim ve kâinat senin ve benim aşkımı bileceklermiş gibi ilanı aşk edeceğim…

Ah o yollar kısadan kısa sağ ve selametli olsun

Tatlım…

Seni üzmesin ne taş ve ne de bir diken

Tek dileğim Rabbimden olacak olan dikenleri bile evvelinden yolsun. Bizi dikeni olmayan bir gelecek ikimiz ve yavrularımız mutlu ve mesut etsin

Hayatimin gizli hazinesi...iki cihan saadetim...

Yanımda yoksun ama resimlerine bakıyorum

Hepsi  güzelden güzel

İnan ki senin yolcuğa gitmene razı olduğum mecburiyetten, yoksa seni bir an yalnız bırakır mıydım.

Seni seyrediyorum, resimlerinde…Öyleki hayallerinde iç dünyan dışına bir vuruyor, yüzündeki o güzelliğin kat kat oluyor…bu kadar güzel olur mu bir insan?

Söz bulamıyorum, gözlerinin derinliğinde boğulasım geliyor...

Bir an önce gel…

Hasretle ellerinden öpüyorum.

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar