Print Friendly and PDF

Resim bulunan yere büyüklerin rûhaniyyeti gelmez




Yeşilköyde, devraldığım dükkân dahâ evvel kuaförmüş, duvarlarında bir sürü model resmi vardı, indirdim. Birgün Mubârekler teşrif etdiler. Masanın üzerinde de bir deste hansaplast duruyordu. Bunların üzerinde parmağını bandla sarmış bir çocuk başı resmi bulunuyordu. “Onu kaldır!” buyurdular. Ben güyâ kendimi temize çıkartmak için, "Efendim burada duvarlarda hep kadın resimleri vardı, hepsini indirdim" dedim. "Olsun, bunu da kaldır. Resim bulunan yere büyüklerin ruhâniyyeti gelmez" buyurdular.



Kaynak: Hatıralar, Fatih Güner beyin hatıralarından...

https://gunbatarkengordugumsonisik.blogspot.com/2020/07/resim-bulunan-yere-buyuklerin.html

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar