Print Friendly and PDF

Her Yerde Yalnız

 




Eski dertlerimi unutturan

Sarhoşluk artık acımı iyileştirmiyor

Seninle doğan hüznüm...beni terk etmiyor

Yerine koymak istediğim bir sevinç yok

Sana kavuşmak için yoluna çıktım

Fazla kimseyi de görmek niyetim yok

Yemin ederim ki tutkumun ne olduğunu

Bir sen bilirsin

Aşkın esir edişini her şeyimi benden koparışını

Sen benimle değilken bile benimlesin

Ne ile değiş tokuş edebilirim ki

İçim bazen  paramparça oluyor

O yine ne halde diyorum

Hayat anlam veremediğim kadar

Benden uzak

Kaybolmayı istiyorum

Sonuçta nerede olduğum da çok önemli değil

Sen olmayınca

İçim hep bir  yalnızlık içinde

Çok zevki yok bu dünyanın


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar