Print Friendly and PDF

Ölmek Var Ölmek var

 


Bir şeyin habercisi değillerse rüyalarımı hatırlamam.

 Bunun ne demek olduğunu biliyor musun?

 Olacak bir şeyin rüyasını görmek demek.

 Örneğin, bir gece rüyamda bir karga geldi ve şöyle dedi: "Teyzen ölecek.”

 Öyle korkmuştum ki, annemleri uyandırdım ama rüya gördüğümü, uyumamı söylediler.

 Ama ertesi gün   teyzem öldü.

 Çok korkunç.

 Onun için korkunç.

 Bir de beni, öyle bir gücü olan çocuğu düşün.

 Üç hafta sonra rüyamda yine kargayı gördüm.

“Baban ölecek" dedi bana.

 Ne yapacağımı bilmiyordum.

 Sonunda babama söyledim.

 O da bana: “Merak etme.”  dedi.

 Ama sarsıldığını görebiliyordum.

 Ertesi gün kendinde değildi.

 Etrafa bakıyor, sanki başına bir şey düşecekmiş gibi davranıyordu.

 Çünkü karga nasıl olacağını söylememişti.

 Sadece: "Baban ölecek.”

 demişti.

 Sabah erkenden gitti, uzun süre gelmedi.

 Eve geldiğinde çok kötü görünüyordu sanki hep kafasına bir balta inmesini beklemişti.

 Anneme: "Hayatımın en kötü gününü geçirdim.”

 Dedi.”Sen kötü bir gün geçirdiğini mi sanıyorsun?” dedi annem.”

Bu sabah sütçü sundurmada öldü.

 Anlayacağın annem sütçüyle yatıyormuş.

[Büyük Balık (2003) Big Fish]

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar