Print Friendly and PDF

Devrilen Yıllar


Ağlayayım mı? devrilen yıllara
Göz yumdum sade, birkaç anıya
Utanma, sıkılma, benden mecburum
Olgunum, anlarım, derdinden yorgunum
Bazen, utanıyorum sevgimden
Bazen, korkuyorum ölümden
Neler, geçer yar sözünden
Hüzün, geçer gül yüzünden
Bazen, utanıyorum sevgimden
Bazen, korkuyorum ölümden
Neler, geçer yar sözünden
Hüzün, geçer gül yüzünden
Yaşın kadar, geçtim sevgiden
Her sevgi değildi böyle derinden
Önce heyecandan, sonra yaşlılıktan
Titriyor, titriyor, titriyor ellerim
Ne olur kızma
Genç değilim ki sevgilim
Önce heyecandan, sonra yaşlılıktan
Titriyor, titriyor, titriyor ellerim
Ne olur kızma
Genç değilim ki sevgilim
Ağlayayım mı? devrilen yıllara
Göz yumdum sade, birkaç anıya
Utanma, sıkılma, benden mecburum
Olgunum, anlarım, derdinden yorgunum
Bazen, utanıyorum sevgimden
Bazen, korkuyorum ölümden
Neler, geçer yar sözünden
Hüzün, geçer gül yüzünden
Bazen, utanıyorum sevgimden
Bazen, korkuyorum ölümden
Neler, geçer yar sözünden
Hüzün, geçer gül yüzünden
Yaşın kadar, geçtim sevgiden
Her sevgi değildi böyle derinden
Önce heyecandan, sonra yaşlılıktan
Titriyor, titriyor, titriyor ellerim
Ne olur kızma
Genç değilim ki sevgilim
Önce heyecandan, sonra yaşlılıktan
Titriyor, titriyor, titriyor ellerim
Ne olur kızma
Genç değilim ki sevgilim


Her Şer'de bir Hayır var da 
Sensizlikte ne var anlamadım
Duruyorum, susuyorum 
Ne olacak bakalım

Sabrımdan isyan etmedim 
Seni kimselere söylemedim
Donuyorum, yanıyorum
Ne haldeyim anlamadım

Adını sebepsizce söylüyorum
Gözümü yumunca seni görüyorum ama
Uyandığımda yoksun yanımda

Elimi uzatsam
Dokunacakmışım gibisin aslında yanıbaşımda
Ama yoksun uzandığımda

Uzaklığında kaybolduğumsun 
Benim en büyük yokluğumsun
Konu biz olunca yakıyor içimi bir şeyler

Uzandığımda dokunamadığım 
Rüyasından uyanamadığım
Konu sen olunca aklımda hep Hayır ve Şer

Hani her Şer'de bir Hayır vardı
Sensizlikte ne var anlamadım
Duruyorum, susuyorum 
Ne olacak bakalım

Sabrımdan isyan etmedim 
Seni kimselere söylemedim
Donuyorum, yanıyorum 
Ne haldeyim anlamadım

Adını sebebsizce söylüyorum
Gözümü yumunca seni görüyorum ama
Uyandığımda yoksun yanımda

Elimi uzatsam
Dokunacakmışım gibisin aslında yanıbaşımda
Ama yoksun uzandığımda

Uzaklığında kaybolduğumsun 
Benim en büyük yokluğumsun
Konu biz olunca yakıyor içimi bir şeyler

Uzandığımda dokunamadığım 
Rüyasından uyanamadığım
Konu sen olunca aklımda hep Hayır ve Şer ...


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar