Print Friendly and PDF

Kıyamete Beş Kala…



(Kıyamet kopacakken…)

İçinizde, Finans ve Mali İşler Müdürü olmak isteyen var mı?

Kimse yok mu?

Yaşamın hiç bir anlamı yok.

Kimse yok mu?

 

**

Tek başına öleceksin.

 Bu seni rahatsız etmiyor mu?

 - Tek başına falan

 - Evet, tek başına ölmek

 Tek başına ölmek

 Herkesle birlikte ölecek!

 En yakınındakine tutunmak gibi bir şeye gerek olmadan

 Nuh'un gemisi falan değil bu be,

 Titanik bu!

Topluca…

**

Ve  ne istersen yiyeceğim   ve hiç bir şekilde umursamayacağım.

 Sadece  birkaç gün…

 Ve belki ben  özel biriyle, biraz zaman geçireceğim.

**

Bizim gibi yalnız herifler, yani bu şeyi kapmalıyız, anlıyor musun?

 Çünkü artık farklı bir dünyadayız.

 Farklı bir dünyadayız

Öleceğiz…

**

Hastalıkları sorun etmiyoruz…

Dünya'nın sonu  bu 

Dünya'nın sonu, buna ne  neden oldu?

**

Hayatımın kalan son günlerini, başka birini tanımak için harcayamam.

 Saçmalık bence

**

Hey

  Ne yapıyorsun?

 Ne yapıyorsun?

 Ne?

 - Ne demek ne?

 - Ne?

 Sen o musun

 Hayır, değilim.

 Artık kimse kimsenin bir şeyi değil.

**

Neden herkes yapmak istediği şeyi yapmaya gidiyor?

 Şimdi ne yapacağımı ve

Ne istediğimi bilmiyorum.

**

Hayatının geri kalanında ne yapacaksın?

 Şey…

 Galiba kendime biraz zaman ayırıyorum.

 Tanrı'yı bulmak olmalı

Biraz daha kulluk

Başka bir âlemde ya da öyle bir şeyde   seninle karşılaşacağım...

Kesin mi?

**

Yani bir kimse için mi

Benden ayrıldın?

Bunun daha kötü olduğunu görmüyor musun?

Konuşmak  için vaktimiz yok.

**

Benden dostundan ayrılıyor olduğuna inanamıyorum.

Benim için hayatımdaki en kötü zamanlama!

Birlikte olmadık ki.

Ne demek istiyorsun, ruh ikizi mi değil miydik?

**

Seni seviyorum.

 Seninle ilgilenmek istiyorum.

Bunu yapmana izin vermem için gururumu ayaklar altına almam gerek.

**

Sizin kutsal yolculuğunuz nedir?

 Çünkü herkes bir yerlere gidiyor.

 Ben ailemi görmeye gidiyorum ve onlarda birini arıyor.

 Kimi arıyorsun?

Aşkımı.

 Öyle mi?

 Kayıp bir aşkı aramaktan daha   muhteşem bir şey yoktur.

**

Bence çok duygusal biri.

 Kim arabasında kürek taşır?

 Ona güvenmiyorum.

  Ne?

 Bize hayat hikâyesini anlattı.

Güvenmeliyim

**

Adam kıyametten iki hafta önce kiralık katil tutmuş.

Ölümü beklemek daha zor…

**

İlişkiler.

 Alaycı biri değildin sanırım.

 Alaycı değilim.

 Ben   umursamazım.

***

 Terapiste gittim ve yalnız olmakla   ilgili sorunlarım olduğunu söyledi.

 Ama sonra, yani, kadın beni haftada beş kez görmek istedi   sorunlu olan kim sen söyle.

 Yani, eğer dünyanın sonu bana hiç bir şey öğretmemişse   bu nihayet benim.

**

Bu senin son doğum günün 

Mutlu yıllar!

 Bundan başka doğum günü yok.

 Kardeşlerimize söyle.       

 Bu senin son doğum günün.

 Mutlu yıllar!

**

Senin son olmanı istiyorum.

**

 

Adam nasıl öldü baksana

ölümü beklemek yerine bir an önce ölmek..

**

Hayatını mahvettim.

 Hayır, etmedin.

 Evet, ettim.

 Kendi hayatımı mahvettim, seni de birlikte sürükledim.

 Ben berbat biriyim…

**

Annem öldü   ve babam çok uzun zaman önce gitti.

 Karımsa geçenlerde bir insanın kaçabileceği kadar hızlı kaçtı.

 Bu da ona Armageddon'a gitme şansı verdi.

 İroniye bak, çünkü   yalnız ölmekten korkmak evlenmemin birinci sebebiydi.

 Oda arkadaşımmış  karım

 Karım oda arkadaşımdı.

 Annemi dinlemeliydim.

 Hastalandıktan sonra bile, hep mantıklı davranırdı.

 Onu severdin.

 O da seni severdi.

 Öyle mi düşünüyorsun?

 Annem yalnız öldü.

 Sanırım artık bir önemi yok.

**

Peki senin olayın nedir?

 Olayım mı?

 Sana onun hakkında bir şey söyleyeyim.

 Görünüşte tam bir romantik olabilir.

 Ama iç dünyasında tam bir yaşam savaşçısıdır.

 Ve hayatta kalmak için en büyük şansının 

Burada, benimle kalmak olduğunu biliyor.

 O olmadan medeniyeti yeniden başlatabilir miyiz?

Elbette.

 Ama, mücadelede en üst kalitedeki kadınlardan biri olmayı hak ediyor.

 Burada sana yer yok, ahbap.

 Sorun değil.

 

**

Zamanımı yanlış bir insanla harcamayacağım.

 Onları yanlış biriyle tanıştırarak   ailemin zamanını da harcamayacağım.

 Hiçbir anlamı olmayan gecelerde giyeceğim   elbiseleri seçmek için günlerimi harcamayacağım.

 Artık, doğru insanla birlikte miyim ya da   bu adam çocuklarımın babası olacak kişi mi diye merak etmeyeceğim.

 Tüm bu saçma sorular.

 İnsanı özgür kılıyor.

 Aynen öyle yapıyor.

 Belki de henüz doğru kişiyle tanışmamışsındır.

 Gerçekten çok iyi bir insansın.

 Sen de berbat bir insan sarrafısın.

 Bunu düzelteceğim.

 Tamam.

**

Neden konuşamayız?

 Çünkü bunun herhangi bir şeyi değiştirmesini istemiyorum.

 Neyi değiştirmesini?

 Bir yerde olmam gerek.

**

Ben ise sadece seninle olmak istiyorum.

 Ben de seninle olmak istiyorum.

 Sensiz yaşayamam.

 Ne kadar uzun olursa olsun.

 Şimdi ne yapacağız?

 Sadece burada seninle beraber olmak istiyorum.

 Sadece seninle konuşmak.

**

Keşke seninle çok daha önce tanışmış olsaydım.

 Çocukken.

 Başka türlü olmazdı.

 Şimdi olması gerekiyordu.

 Ama bu zaman yeterli değil.

 Hiçbir zaman yeterli olmazdı.

 Korkuyorum.

 Ben  Sana deliler gibi âşığım,

 Sen benim göz bebeğimsin.

 Bir şekilde birbirimizi kurtarabileceğimizi düşündüm.

 Kurtardık da.

Seni tanıdığım için çok memnunum.

**

Ölümde beraber olanlara ne mutlu…

Kaynak: İlk ve Son Aşkım (2012) Seeking a Friend for the End of the World

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar