Print Friendly and PDF

Aşk Budur

 



birleşmeli sonsuzlukta

sözlerin büyülü gücüyle

üzülmeden yanılmadan

zamanın zincirlerinden kopmuş

gözlerimiz açılsın aldatıcı işlerinden

bağışlamasını öğrenen yürekler

aşkla geçirsinler…ölüm gecesini

kavuşmak hasretiyle

bu gizi çözmelerine

hiçbir şey engel olmamalı

gün ışığı da yalnızca özlemlerini anlatsın

hayal dünyasında son ışık sönmeden

ilahi sırların sarhoş edici ezgisiyle

kurtulalım bu ayrılıktan

 

aşk ölür mü

senin ve benim aşkımsa hiç

o kutsal bir sırdır saklanmalı

bütün yabancı gözlerden

genişlettikçe tutkusu içimizi

başlamalı düğüm düğüm burmaya

n’olur yüreğine soğuk vurmasın çiçek gibi

dallarıyla ve köklerin birlikte ölür

 

hasta çocuğuna bakan

titreyen bir anne gibi

ürpere ürpere

aşkımızın üstüne korkuyla titre

geçmeyen gecelerde çok ağlayıp tanrıya yalvardım

acı içinde kıvranarak yüzen kuğu gibi

çok istedim

öpüşüp birbirimize dokunmayı

bedeninin ağırlığı altında ezilmeyi

hayali bile yetmiyor artık

gel ruhuma sahip ol

 

duyulmamış kelimeler arıyorum

beni yüreğinle anla gözlerinle dinle diye

anlatabildiklerim…anlatamadıklarım

görse de çaresizliğimi ve yalnızlığımı

huzursuzluk yüreğimdeyken

beni olduğum gibi seven

ele geçirsin aşkımız birlikte yaşanmamış zamanları

benim için ilahi aşk budur

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar