Print Friendly and PDF

Ben Anlatıyorum

 


 


Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce

Bir yer var; biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

Orhan Veli

 

ipek gibi yumuşak tatlı tenin

elimi bir tutsaydı… okşayan nefesin

haz uyandırır… dimağımda hayallerin

kamçılayıcı çiçeklerde …bile duyulmaz kokuların

gecenin serinliğinde  ürkerek

ve mesafeler engel olamadan

daima duyarım

 

sabahın gülümseyen ışıkları

yumuşak yatağın kucağında 

misk gibi kokan terli vücuduna

sarılsın kuş tüyünden hafif nefesin

tutamadığım kollarına

ve bir bulut şeklinde gel… aklımı kapla 

yabancıların  dillerinde de söylense

esenlik olsun şarkım duyumsasın  bedenim

cennette kıskansın ve  ışığından kaybolsun

her şey…o da  senin

 

farkında mısın..

biz seninle ay ve güneş gibiyiz

biri kaybolurken diğeri çıkan

kavuşmak mı bu

çok zor …olsun

aramızdaki musiki nağmeleri

temiz ve elle tutulmaz bir bağla

salıncaklarımızda sallanıyor

ben senin eserin…kalbim de

ve seninleyim

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar