Print Friendly and PDF

Firar Ediyorum

 



“cehennem dedi ki:… hiç bir aşıkı yakamam…
çünkü zaten aşk onu binlerce kez yakmıştı.”

 

bütünümle kendime sakladığım

kalbimin sözleri senin için

 

sev beni kendini sevdiğin gibi

bir sen ol kimsem

aşkın ne olduğunu bildiğimden beri

 

sana firar ediyorum… değil mi erimişim

sevdan can evimde bir yangın alevi

 

zihnim allak bullak ebedî aşkım

yarımsın benim

minnetimle canım yoluna

öylesine bir tufanda kesilmiş nefesim

düşündüm doyamadığım gerçekteki hayalinle

 

seni seviyorum … demekten haya bile ediyorum

bugüne kadar hiç mi hiç sevmemişim diye

uzak kalmak mı senden…kendime hakim olamıyorum

canını acıtacak kadar kollarına al sık beni

şimdi bomboş geliyor hayat

yok olurcasına koynunda boğulduğum

bugüne kadar aradığım aşk bu imiş

kalbimden inen gözyaşlarım

durmuyorlar anımda isyan ediyor

 

Allah’ım bambaşka bir dünyada

bizi sevindirsin ebedi hayatı sunsun

beklediğim iptilam bu olmamalıydı

hazırlıklıydım şimdi nasıl dayanacağımı bilemiyorum

 

düşünüyorum

birbirimizden ayrılamayız çünkü birleşemedik ki

inkar mı edemem de… geleceğimi aşkım

yüz yüze konuşamadık

göz göze gelemedik ve sarılamadık

ve ölümü çözümmüş gibi aramıza koydular

 

anlıyorum hayalim

nedendir başım dönüyor…sonu gelmesin yine de

umutsuzluğum ikimiz adına kala kala bir dua

 

sevmek körcesine şuursuzca ağlamak

dudaklarımı ısırmaktan canım yanıyor

bakıyorum anlımda bir öpücük izi

uyandım

biricik kalbime ok gibi değdi

ağlıyorum yine hayal mi

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar