Print Friendly and PDF

Garam

 



le mariage est une chose ı'amour est une autre chose
(evlenmek bir şeydir aşk başka bir şeydir)

 

sen benim güneşim

olmayınca kapkaranlık 

kuyu gibiydim

anlamalısın aşk konuşturur hayâ susturur

hala temiz aşk ölmedi

izin ver bana

bıkmadan usanmadan

herkesten daha çok

seni seveyim

hayat ver bana arınmak için

seni elimden aldılar

kalbimden sökmek için neler yaptılar

yazık ki başaramadılar

sözüme devam edeyim

bugüne değil ölene kadar

ne oldu buna ki desinler

aklımdan hiç çıkmıyor diyemem ki onlara

bu bir cevap olur mu

cam gibi yüzsüzken sen ve ben

kaldır aramızdaki perdeyi

dil ile söylenmek yetmiyor diye

ar namus şişesini kırdım

habersiz kaldım din ve imandan

bir canım var onu da al

fakat ben seni istiyorum

seni bulmak tanrımla birleşmek gibi

asla asla deme

garamdan önce izdivaç yok mu

halbuki bu izdivaçta varlığa gerek yoktur

bu inlemem inlemeye benzemiyor

sana kavuşmadıkça dinmeyeceği kesin

gel kavuşalım desen bile

içimdeki ateşin sönmeyecektir

sana olan aşkımın samimiyetini gösteren

delillerim hala yetmedi mi

çarpıcı bakışlı sürmeli gözlerinin

beni sükûnetten çıkardı

perişan edip gözyaşlarına düşürmedi mi

kalbim ile aşkım aynı menzilde bile olsa

seni sevmekten vazgeçmeyeceğim

kıpkırmızı dudaklarını öptüm duamda şimdi

kalbimde açılan yaranın gizlenmiş kanına bir bak

taştı ellerimden mecbur kaleme aktı

kelimeler döküyor gamımdan

yazmaktan çaresiz kalmaz

ama kalemde dayanamaz çatlar biliyorum

 

ilâhî aşkım bu sevgime aldırmıyorsun

beni almıyorsun …ama

korkum

çok değil…dilim söylemez görmezse gözüm

duygusuz günlerim gelir de hepten ölürsem…

sana kim söyler önceden duymadığın bu nameleri

isyan etmiyorum ama itirazım var

âşığına azrail el veremez

senin aşkının âşığını çoktan

öldürmüştü… aşkın ve sevdan

dur de duralım

al da alınsın elinden canım benim

İsmail Hakkı Altuntaş


Garam: Helâk. Mahv. * Aşk. Sevdâ. şiddetli arzu. * Hedef.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar