Print Friendly and PDF

Gün Güzeli

 



Es İst kaum zu sehen,
es İst nur für Lippen,
die genau sich verstehen

 [Görülmesi zor,
bu sadece birbirlerini tam olarak
anlayan dudaklar için.]

 

bana bir çare söyle

bu hayatta seninle bir yerde

nasıl olacağız

aynı demlikten bir bardak çay

ve aynı çeşmeden bir yudum su

içebilir miyiz

var diyorum ama

beklemek zor

tek kalbim…beni al sana

benimde kan…canımda sensin

bana bir der misin

seni seviyorum

onlar yok mu

kaybolsunlar mı

kalbim ne çok karışmış

ateşinde yakmıyor…

odunu yanmış külü olmayan ocaklar gibiyim

gecemde bir baktın gözünün ucuyla

aranan kaç kişi vardı…

ama bir bakanın ısrarla ben olayım

sen yine kal deme

öyle bak…zaten

düşüncelerim yorgun, kalbim ölmek üzere

sen tanrımsın…yeniden yaratan nefesinle

bana hayat ver.. diyemem ki daha değişik

kendim gibi olsun

bu kalbi kırığın eski şarkısı

nakaratınla bir daha teselli etse… kim kızabilir

mutlu olmam mı

ben gün güzelimi unutmadım ki

dillerimle ve dudaklarımla

kalbimin derinlerinden gelen kudretli aşkımla

uykusuz gecelerden kalma  ruhumla

sevinsin yaralı gönlüm

gözlerim kan yuvası…hasretinle boğ beni

 

şarkılar beslesin ruhumu

kendimde aynı

hüzünde yüzmeyelim

ben sevgin ile titriyorken

duyumsadığım bütün şarkılar ancak senin için

merhametini dilenmek için

yalvarırım

yokluğunu bilirim…acılarını

 

ilâhi damlatanım dinme

körelmiş oklar ve zalim dikenlerle

kavrulmuş ve yorgun parçalanmış kalbimde

henüz güneş batmadı

bizimki kış aşkı…yaz değil

benim acımsan da…son mutluluğum

tanrım  bilmesinler

yine de sevişmeden olmuyor… aşkın uykusu

tek birlik olalım

İsmail Hakkı Altuntaş 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar