Print Friendly and PDF

Hatıralar… Değil Kazınık

 

 



“Aşk, arzu edenin gözüdür”.
Plotinos

 

aradan geçen onlarca yıl

derinlerimde hatıralar… değil kazınık

sanki hiç ayrılmadık gibi

hasretim olmaz mı…çözümsüzlük

yine de senin hayallerine

dakikalarca bakıyorum

tesellimi avutuyorlar

benim olamasan da

 

şimdiye kadar görürdüm

bir kızda  omuzlarını

bir diğerinde saçlarını

ya da ahenkli gülüşünü

bunlar benim parçalanmış sevdam

şimdi…sen siz gibiyiz ve çok yalnızım

özlediğini duyduğumda

bir azıcık üzüntü… ama mutlu da oluyorum

vefalım beni unutmamıştır…diyorum

 

hayretimdin… günleri çok sayardım

niye saydığımı bilmeyerek

günler  geçti yıllar gibi

belki bir gün  biter…umudum

sana kavuşmak içindi

nasılsın…

neredesin…

bir şarkı duysam

kemiklerim  toprak gibi eziliyor

su kenarında duran bir ağaç gibi…tutundum

koparılmayacağım

her şeye karşı…koparılmayacağım

ince ince kalbime sızarak

ve sen geleceksin akıntılarla…sevgilim…


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar