Print Friendly and PDF

Hatıran Sızdı

 





“Herkesin bir şarkısı vardır.
Bunlar duyulduğunda bir insanı hatırlatan şarkılardır.
Elbette bir insan birçok türkü bilip söyleyebilir.
Ama yine de,
duyulduğunda sizi hatırlatan bir türkü varsa,
o sizin şarkınız demektir.”

 

hatıran sızdı geçen yıllardan

sevdamı duyduğundan beri

gözlerimden kan damlıyor…yaş değil

hasretlik içimde… yanıyorum

ağlarken uğruna gör sen gözlerimi

bugün olmadı… yarın da

belki yıllardan sonra

benim…gözlerim

biliyorum…göreceksin

nasıl olsa her gece ağlar

dinlediğimiz şarkılarda… ıssız gecelerde

gönlüm… ama hangisi

bizim şarkımız…söylemedin

ben de bilemem ki…

 

baş edemiyorum…

dokunamadığım ezikliğime

çok özlesem de 

düşlerimde kavuştum

yeminlerim oldu üstüne

içimden bile gizli

kalbim kanıyor

derin düşümü anlatamam

sonsuzluk…neye yarar

içtiğim aşk ve rüyalar…buruk mutluluk 

bari sen bir şey söyle… tanrım

her şarkı da biraz daha ölüyorum

fakat o şarkı…


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar