Print Friendly and PDF

O Zaman

 



“Güzelliği sebebiyle bir yaratılana tapmak mümkün olsaydı;
Benim kraliçem o zaman tanrı olurdu”
“Abbas İbn’i Ahnef”

 

aşk yüzünden gönül

darağacına çekilir sevgili saçlarında

benim de…kraliçem sorsa

ne söyleyeceğimi bilmiyorum

 

gece karanlığı saçlarını

inciden beyaz dişlerini

elmaları andıran göğüsleriyle karşımda durup

kollarını dolamıştı gece boynuma

bu halimin kelimelerle izahı zordur

ya öpmeleri…

aklımın sıyrıldığı andı bedenimden

bir yanımda hüzün ve ondan başka

hiç bir sevgi kalmamıştı

ve ben şarkılarını dinledim

aşk yolunda… Allah’a varacak

bir engel mi…sana olan aşkım

kaç kere söyledim…ortağım

sevişmek sadece bir cilaydı

yüceye ulaştıran mecâzî aşkımıza

birlikte tecrübemiz olacaktı

sevişmek bile perdedir âşık ile maşuk arasında

uyanıkken ben gördüğüm halde

sana herşey rüyada… görmeye kaldı

bu aşırı düşkünlüğümü ecelimin

yaklaştığına ayrılığa değilde

sende ol beraberimde diye istedim

üzüntüm çok

doyamadan …gideceğim gibi

maalesef…böyle


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar