Print Friendly and PDF

Sevelim Sevilelim

 



sensin taptığım güzelim

sâhibinden ayrılamayan ben

kimlere ne desem ki… aşkımı

her bedende her yüzde ve her bir bakışta

hayâlimin gizli ve karışık yollarında

ruhum… şuurum

gördüğümdün

yeminle bin âlemimde yoktu anlayanım

bir sen bildin… gizli mâbedimi dinimi imanımı

tesellimdir… bu bana yetmez mi

içtenlikle dîvânem bîçârem diye andığında

feryatla haykırıp inledim

ıztırâbımın rüzgârında bilinmezliğe sürüklenenirken

kalbim ateşlerinle yandı

şimdi gözlerim kupkuru ve yaşsız

ne yapabilirim

bana aşk lisanını sen öğrettin

ölmeyi de…canımı sana versem korkum olmaz ki

ya da günahtır yaptıklarınla cehenneme gidersin dersen

bağrımdaki dertleri görünce

cehennemin ateşi söner

acırda beni yakamaz

cenneti zaten istemem sen cennetimsin

rabbimden… tek bir dileğim var

beni ayağının tozu etsin

bir de dudaklarını öpmek en büyük özlemim

ona da çözüm buldum

bedenime sıcaklığın dağılsın diye

ateşe tapıyorum… güneşe secde ediyorum

hava kararınca veya gün ışığım bulutlarının arasında kaybolursa

karanlık yüzlü gecelerde üzüntüm beni kaplarsa

soğuk ama aya bakıyorum

çılgınca senin kulunum ve kölenim diyerek

sensin diye onu seyrediyorum

o zaman nedense kuru gözüm kaynıyor

göz yaşlarıyla kendimden geçiyorum

kanınmış gibi kana kana içiyorum

şimdiyse sen miyim ben miyim bilemiyorum

öyle değil galiba bence her şey sensin

ayrılığından bazı geceleri üşüyorum

yüreğimin mangalına elimi tutuyorum

ateşine göğsüm alışmış

fakat elimi ona değdiremiyorum

içim içim yanıyorum

sakın eskiden sesi çok çıkardı n’oldu deme

dermânsızım aşkından

bazen bir nefes susuyor ve sakinleşiyorsam

aslında bu senin beni kapattığın zamanlar

kolay mı ayrılığın

derdim sensin ve hastanım da

ancak devâm şifâm sende

yine de bilmelisin… ben her şeyden küskündüm

dünyama adım atınca

sevdânla bana istikamet çizdin

sıkıntılı yolların zahmetinden kurtuldum

umudum gece ve gün sönmeyen şiddetli aşkınla

hakîkî ve ölmez bir hayatım olacak diye

seviniyorum

aman….kimseler duymasın

şarkımı artık senin kalbinde dinliyorum…


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar