Print Friendly and PDF

Sevgilim Şarkım



  

Her iki cihanda gölgesinde yaşamak için,
Efendimin sandallarının suretine kulluk ederim.

“Yusuf Nebhani”

dünyaya yabancı… bulunduğum gecede

kendi özüme dalmışken…

neredeydim bilemiyorum

ama sen geldin…birden bire

gün aydınlığım

yağmur  sesinle

yüreğimin kederi dağılıp gitti

hayalimdin…gerçekleştin

 

seni anarım her zaman nedensiz

bilmez gibi kalbim çırpınırdı

ve sen tamamladın  hayatımı

beni kalbine…ait olduğum yere götürür müsün

bir daha asla ayrılmayalım

 

susturulduğum yoktu

yıllardır söylenen şarkılarda

saklandım kendimden…yüreğimden

göğüm değişse…gönül bağımda umudum bitmezdi

şimdi sessiz yabandayım

geçmişin pişmanlıkları…geleceğin korkularıyla

sen ve ben…silindiler

kederli şeylerin düzeninde

yüreğinle düzeltelim

kaderle işbirliği edebilirim artık

 

iki gözüm damlası

ruhumun yalnızlık çölünde yaşarken

fırtınalar eserdi...geceler de çok uzundu

zihnim okyanuslarında

dolunca içime ilahi varlığın

sevinç çığlığım

senden başkasıyla olmayacak

günışığım…bana ne kimlerden

şarkımsın… sen 

bir söylen pir söylen

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar