Print Friendly and PDF

Sîdî (Efendim)

 



güzelliğin prensesi

gördüm endamını sırlarınla

yanağının gülü çiçeklerin hakimi

insaf et…yüreğimi dağlama

tükenmişliğim ve olup bitenlerin hükmünü ver

ben saklasam aşkımı acımı senden

kanlıca gözüm açığa vuruyor

senden ayrı kalmak ve yıllardır bekleyişim

çok uzun geldi

özlemle dolup taştım

sana soruyorum

neden aşkın cennetinden alıp…kendi ateşine attın

avladın aşkının oklarıyla

sesimi duy… vuruldum

 

güzelliğine aşık olmadan önce…

hep ayıplardım aşıkları

inkar da ederdim

ama sen ceylanım

nasıl derdine düşürdün beni

alaylı alaylı ruhuma sorarım

ne oldu gördün mü

ve şimdi… bu azap ve kuşkular arasında

bedenimi halsiz bıraktılar

uykuyu da haram ettiler

ve beni büyüledin

keşke duygularımı saklaya bilseydim

o gün bugün kendimle savaşıyorum

şarap içmiş gibi sarhoşum

gözlerimden yanaklarıma yaşlar dökülüyor

benimi yok eden aşkınla eriyorum

adalet ve merhamet istemem

kurban olsun yüreğim hayatımı yitirsem de

lütuf dilenen tutsağın

üzülürsün diye

anlatmak istemezdi ama korktu

pek çok acıyı tattı aşk da gördü

fakat sevgine ihanet etmedi

ötekilerle de olmuştur diye düşünme

o inat etmez… kıskanmaz

hakkındır paylamak köleni

sor ama.. o kime gidebilir

içindeki düşünce

kederinden ve ıstırabından şaşkınken

 

kalbim… derdimden anlayanım

sevincim yaram…

tatlı balından tattığımı

yanağından güller kopardığımı

nasıl açıklarım olanları

pişman değilim

saklayalım birlikteliğimizi

korkum olmaz mı bizi ayıracaklar diye

kime gideyim ne diyeyim

üzerine titrediğim bakışlarınla savursan

gitti terk etti sandırsan da beni

günler geri gelmezse…canımı almadan

ellerindeyken kalbim

uzun süren azabımı sor

acıyı öğrendi vaatlerinden dönsen

pişmanlık duymaz

korkmuyor içini söylemeye

önceden kuş gibi uçardı

o ağaçtan bu ağaca konardı

aşkınla kokunla sözünle onu fersiz bıraktın

dalında kanatları süzüldü uçamıyor

 

nasibim talihim… seni düşünüyorum

aşkımı saklasam da gözüm açığa vuruyor

bir gün senin için deli oldu derlerse

uzun gecem de… hoş gör

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar