Print Friendly and PDF

Tesbih Böceği mi Yoksa…

 





sevdiğime kapısında ağladığımı söyledim

uyuzluğuma bakıp acıdı

sorup duruyor… neden böylesin…

ben böyle olmayım da kimler olsun

dedim beni kov kapından…

yapmadın

yine yola koydun beni

sevgili idik önceden, şimdi ise meçhul…

hangi söz olacak aramızda şimdi

 

ben neyim…

kapında köpeğinim diyorum…hayır olmaz

neyinim o zaman…

değil bu değil

neyinim ben…

sevdiğini söyleyemeyecek…acıdığını da

neresindeyim ki

ayağının altındayım

peşinde de değilim…

şimdi yıkılmış ağacın altında kalmış bir böcek

tesbih böceği   

bildiği var da söyleyemez …

neden kovmadı kapıdan

inan ki ölüden beterim.

beni sevmiyor… sadece acıyor olsan

ona da acımıyorum  diyor…

ben neyim

olsa olsa

onun eşiğinde uyuz köpeği


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar