Print Friendly and PDF

Tesellim

 




büyüleyici isim sevgilim

kaderimin kahramanı

titreten aşkın beni kuşattı

ruhum seni memnun edebilir miyim

acılarla… yorulmalarla

samimi bir şeyim yok kalbim kadar

ve büyük sevgili mektubunu almasaydım

lütfun da bana dokunmasaydı

düşüncemin ağırlığından ölmüş gibiydim

hani…

baştan çıkarma olmadan sonsuz bir aşk vaat ediyorduk

sevinçle kalbin derinliklerine beraber kaçıyorduk

gözyaşlarım alev olup beni yakaladığında

rüyalarla kalpten kalbine gitmek istedim …

tatlı ağlamam özürlerim öfkeni kırdı

bana nasıl mutlu olacağımı bildiğini söyledin

sonra başkaları duyacak mı bu çığlığımı

korkusuna gizleyen benime aranma dedin

ve ben seni sınırsız sevdim bütün sevgilerimle

cennetim dindarlığım yeminlerimle

kalbimin tüm vuruşları düzene girdi

ey kalbimin kalbi ruhumun sancısı

ne yaptın bana…benimle ne yaptın

mutlu günlerim çoktu önceden ama alev almıyordu

bugün sesin dolaşıyor beynimde

okşarken kalbim nefes alıyor

beklenmeyen birer mesaj öpücüklerin

tüm kalbimin sana yükseldiğini hissediyorum

çırpınıyor can kuşum… kaçmasın

aklım başımda değil nereye koyacağıma dair bir kafesim yok

sevinçten kalbimin tatlı gözyaşlarına dalmama izin ver

yeterince acı çekmedik mi

sadece seni izliyor ve özlüyorum

altın rüyalarımı sana yazabilirim

canım ruhum göremezse bu gözlerim

kalbim…ateşle doluyor

ruhumun gözleri açılsın sana tutunmak için

mühürlensin aşkımın kaynağı

 

hatırla sevgilim

geçen günler anlamsız ve can sıkıcı

sözcükler yüzünden az kalsın ruhumu alıyordun

dayanamayan kanlı gözlerin yetişti

sevgili sevgilim…ne kadar tatlıydın

göğsümü göğsünün altına aldığında

suç ortağıydık sanki ikimiz

zincirlenmiş ruhumu bana artık geri verme

sende tutkulu kalsın…hapset

alışırsın iyi görürsün belkide daha çok acırsın

en derin hayatım

dizlerim titriyor eridiğimi hissettim

ruhumun perdelerini açmaktan korkuyorken

yolumu parlattın… hayatım aydınlandı

güneş ruhumun suyunu artık kurutmaz

ayaklarının dibinde uzanırken

bedenime değen ıslak alevinle

beni bütün ruhunla öp

ilk aşkım gözyaşlarımdaki cennetim

ezelde bilinmeden önce senindim… şimdide

canım sana verilmişti hayatım da

gizli hazinem… aşkın nefesinde yak beni

kıskandığım bir öpücükle tut

kendimi dudaklarına mahkum et

ayrılığına daha cesaret edemiyorum

kalbim…

kuşlar sevgimizi gördüklerinde nasıl şarkı söylüyorlar

bir bulutun altında kıskanç güneş

kahverengi gözlerinde kendini arıyor

dilden dile düğümlenmiş

söz verdiğimiz derin aşka

her zaman…her zaman

ağlayarak mı saklanalım

yüzüm ayaklarına kapanık

göğsüm kabarıyor gözyaşlarından

kaç kez bozulan yeminlerimi duydun

gökyüzü dahi acı çekti ağladı

affet onu diye

varlık da sessiz ve yasımı paylaştılar

ah…her şeyim eşiğinde

ne var ki uzun süre kendimi yatıştırmadım uyuyamadım

hevesle beni bulmanı…göğsüne almanı

kollarımı tutmanı istiyordum

beni tüketen bu can sıkıntısından

bıkmıştım yalnızıma sarılmaktan

başımda günah sonsuz bir gölgede olsa da

kaderimin acımasız çehresinde…seni istemek bir hata değil ki

yine de hep izindeyim rüyalarımda bile

ah… bir çocuğa kollarını uzatmak için gelmiş

o gözlerini parlarken görseler gölgelerde

kim sevincini gizlemek ister gözyaşları sızarken

 

neden…öperken şefkatle anlımdan

birdenbire mutluluğumuz kayboldu

bir hata değildi ve fakat çok gözyaşı döktük

bu kalp senin ve düşüncen ile doluyken

ister miydim ruhunun incinmesini

benim için ağlama… öpme beni derdim

tek tek kaybolsa en tatlı hislerim

ve arkadaşlığımız hayatıma mal olsa

derim suç benim

altın ve saf sevgim duymak istiyorum

beni suçlayamayan tek kişiyi

her zaman hassas olan o tek sesi

kalbimde gözyaşı ve dua ettiğimde

beni cezalandırmayan geçmişim

en azından tanrı acı şikayetimi duydu affetti

sen de her zaman beni neşelendir

bu küçük çocuğu öp

asla bir daha asla deme

elini ver benimsinle de… bizi rahatlat

ağlıyorsak da güleceğiz yarınlarda

hüzünlü rüyaların sancılı büyüsüne bakma

düşüncelerimin sadık yankıları beni yanıltmaz

yemin ediyorum

kendimi yalnız seninle buluyorum

kalbin benimkine çok yakın ve bana arzulu

bir şeyi benimle konuşmadan üzülüp hemen suçlama

dünyada görülen mutluluk bizimle değil mi

hangi belirsiz nesne arzumuza karışıp acı versin ki

korkma aşk mektuplarımızdan… gizemli şikayetlerden

içten içe ettiğimiz sessiz dualarımız var…korur bizi

beni sen çağır titreyerekte olsa rüyana gelirim hiç değilse

bizi ayıran boşluğu kilitleyen

asla kaybolmayacak anahtar kalbinde

mecburen birlikteyiz yeminleri imzalamak için

her şey senin için okunan şarkılarla dolu

sevinç gözyaşları döküyorum

her zamandan daha sıkı sarıldım büyüleyici hayaline

kendimi bildiğim gibi

seni sevdiğim kadar beni sevmeni istiyorum

en dokunaklı kelimelerimle arıyorum seni

derinlerde sevişelim

beni benden kendimden kurtar yeter diyorum

örtülmüşken gözlerim gözyaşlarıyla

gözlerine baka baka beni al

canıma rağmen benden kalbimi çıkar

mutlu mu özgür mü öldü mü demeden

en iyisi yap bunu … batmadan güneş

dokundurduğun öpücüğü örtü gibi gözlerime kapat

yorgunum uyumak istiyorum

hala titreyen tuzbuz kalbini

son hatıramızı gözyaşınla sil

tesellim… o günler çok acıydı…olsun

artık gecelerde bizim sabahlarda


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar