Print Friendly and PDF

Beni Sevdiğini Biliyorum

 


 

nasıl yol almakta yıldırım aşkı …

beynimin kıvrımları arasında…arzularımda...

canda canını hissettiren

sana susatan

başkalarına duymadığımı  sende bulduran

izin almadan yaklaştıran

olmasaydı...

sarıyordu korkular benliğimi

insanüstü görmeyi...  göz ardı etmiyorum

hayatıma güneşsin

sıradan şeyler gibi iken

yüreğinde yan yana durabiliyorum

aşkı ağır bir zincir gibi

bir  ömür boynumda… acısını

hatıralarımı ve coşkularımı taşıyordum

öyle kötü hissediyordum ki

meğer sensizlikmiş

işte kalem, kağıt ve hayalinle yapayalnız 

son çare mi bekliyordum

acı çekiyordum

aramızda ne çok engeller var diyordum

 

içtenliğimle

bu sen ve bu benim

boyun eğişimi hisseder mi diyorum

arada bir görüşürdük

içime sızıp benliğimi sarsardın

bir bilseydin

en çok ayaklarıma  üzülüyorum

senin yanına getiremiyorlar diye beni

hayallerim küçük… razıydım

kapına gelip yüzümü koyup uyusaydım

yaşadığım acıma rağmen

yollara karışmaz izin verir diye diye yavaş yavaş

sana yürüyorum

uykusuz gecelerimde pencerem açık

biraz üşürüm ama rüzgâr dans ederek beni yoklarken

tatlım... soluğunu içiyorum

neler düşündüm neler

aklımı baştan çıkarmayı bile denedim

kaçmak fırsatı için yanına

deli deseler gitmeyeceğini biliyorum

eskiden seviyordum şüphelerimle

şimdi senden seviliyorum ya  

şüphelerim kalmadı

benzersiz tarifsiz aşkım

bir kalpte iki sevgi olmaz

beni seçti

neden ben onu seçtim

diyorum heyecanımdan

gözlerim görmüyor...konuşamıyorum

yoksa konuşmayı bilmediğimden değil

seni gördüğümde rahat ol desende

eğik başımla kızarıyorum

bakamamak ve an bir bakış etkisiyle sararıyorum

sıklıkla ben bunu beklemiyordum diyorsun ya

anlatmaya bazen dilimde kelime bulamıyorum  

çok zaman ana rahmine benzeyen gecenin bağrında

zamanı ve mekânı ortadan kaldırıp

sende kaybolup gitmek için neler düşünüyorum

sözleri, aşkımın özünü ifade etmekte yetersiz buluyorum

anılarım senin varlığını eşsiz kılıyor

söz aşkta eylemdir... iyi ki eylemin

bana zorla da olsa sevdiğini söylediğinde

seninle sonsuza kadar varım

sensiz umurumda değil hayat

ya…birde hiç söylemeseydin beni sevdiğini

bunu hiç düşünemiyorum

geçte olsa biliyorum

olsun… şükürler…

sen varsın ve şimdi ben

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar