Print Friendly and PDF

Canım... Sevdiğim

 



Gül bahçemin her şeyi… goncası…sevimli bülbülü

Bu kulun sana kurban olsun

 Bin kusurumu bir say… beni unutma.

Vücudum toprak oluncaya kadar senden vazgeçmem…eğer ki bir hatam varsa… inan bana…Allah bana layık olduğum cezayı hemen verir.

Bir bilsen…neden çok defa öleyim diyorum… ölemediğime bakma…aslında hep senin için yaşıyorum.

Her gece rüyamda görürüm diye umutla uykulara karışıyorum.

Gündüz seni görürüm diye hayaller denizinde uğramadığım kara kalmadı…hepsinde bir sonraki mi dedim… bari bu kulunu ihya edersiniz minnet ederim…aciz kaldım…kendi dünyamda.

Yemin billah sabretmeğe mecalim de yok aslında.

Yeni bir başlangıç olsa n’olur, kerem senindir.

Dün gece kendimi güç zaptettim. Sokaklara çıkıp bağıracağım sessizliği yırtacaktım da…sanki gündüz kapına varıp eşiğine yüz sürmek varken…durup kaldım ortada.

Kalan ömrümüz birbirimizin olur mu?

Tanrı aşkına beni mahzun eyleme.

Ayağın altına yüzümü, gözümü sürerek rica ederim.

Allah için kendimi bir durdurabilsem

Sana kul ve kurban olayım…

Canım Efendim...


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar