Print Friendly and PDF

Derin Nefesim

 



bu akşam evde yoksun

ateşler içindeyim…yaşlı gözlerim

gurbetteyim sanki

derinden derin kalbim karanlık sislerle

hüzne daldı burkuldu uzaktasın diye

akşam rüzgarına saçlarını yayda

senden bana bir haber getirsinler

hayalin koynunda

içimde hasretin sevdiğim

çiçekli yola bakıyorum hanımeli kokusuyla

dayadım yüzümü pencereye

beklediğim nasıl olsa gelecek diyorum

bunu düşünmek bile içime bir nefes sanki

 

varlığın bir ateş gibi siler içimi

ömrüm sürdükçe kalbimin mabedinde

yalnız seni yad edecek hep seni anacağım

vuslatını bağışla yoksa yurtsuzum bana inan

seni hatırlatan şarkılar dinliyor

hasretle bekliyorum


 

“unutamam seni ben geçse de yıllar
sevemez gönlüm inan senden başka yar

Kalbimde Tek Aşkımsın Gönlümde Bahar
Unutamam Ben Seni Geçse De Yıllar.”




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar