Print Friendly and PDF

Hadi Karışalım

 



hasretini çekiyorum içten ve dıştan

hazlarım gitgide dayandı günah kapısına

beraberce dalgalandırdığımız bu aşk denizinde

toprak bile çekinmeden göğü öpüyorsa

kolların arasında ağzının içine

yağmurlar gibi dökülmek istiyorum

neden ki…seni uzaktan dahi öpemem

yine sabahlara kadar bekledim

şarkılarda hayalinle… beni sarmalamanı öpmeni

dudaklarımda mısraların…hissettirdiler

kalbim küt küt atıyor…sanki yüzüm yüzüne değmişte

tarifsiz hayaller içinde soluğun ruhuma

dokundu dokunacak

uykularımı kaçırdı…zamansızlık içinde

bir de gör…ne sessizlik her yanımı sardı

içki, meyhane, sevmek…günahtır

bizi uzak tutmak için dudaklarımı ısırdım

ikna ettim kendimi… dur o sende seninle

daha güzelini önceden de hiç tatmadın

sabırsızlıkla kaybetme

kendine bile sakladığın âşkını kucağına al

canını yakan bir öpüşle aldın say ve sus

hayali yetsin… zangır zangır titre

dudaklarınız birbirlerine dalsalar

kollar boynunuza dolansa tenler üzerinde dolaşsa

acıyla ısırılmış ve köpük köpük kan aksa yüreğe

bekle sabırla…

 

yalvarıyorum bitmesin

duyumsadın mı

şiddetli iniltilerim duvarlara çarpıyor

sana doğru gölgeler gibi uzuyorlar

 

gül ağzınla beni öperken

ruhumu em dudaklarınla

göğüs göğüse ağız ağıza öpüşmeyi sende seversin

tozlar gibi ruhum kaybolmadan

doymak bilmez bir ah ile

ah n’olurdu o ateşten gözlerini

fazladan bir kere daha öpebilseydim

yürek depremimi sende duysaydın

öpüşünü öpüşümden ayıramazdın

durmadan zamansız sarılırdın

nefesim hayatım yaşam gücüm…hadi

değiş tokuş edelim ruhlarımızı

yüreğimiz hüzünle dolu ama

baksana titriyorum

gül pembem beni sevdiğini biliyorum

sana kaçmış ruhumu yakala

bir nefeslen çek içine

o kadar muhteşem ki bütün rüyalarım çıkmış olsa

 

bakar mısın… dağ pınarları gibi sabah güneşi doğuyor

atan nabızlarımız tutuşmuş

güzel aşkımız… bir beden olmuş

birleşmiş ruhlarımız

bilmeliyim…senin beni öptüğün gibi

hiç kimse öpmedi

kandırıcı dilinle tutkuyla daha çok öp beni

onlar ki bana seni, kelimeleri verdi…sözleri verdi

şimdi neşeyle yutuyorum

sen de benimkileri yut

yudumlayalım hayalimizi ağızlarımızla

hem seven hem sevilmişlikle

sen söyle

ikimiz bu halde iken ayrı olabilir miyiz

ben sende sen de bende

 

yetmemiş gibi

kanlı tüyler ürpertici bir öpüş daha ver  

acıtana kadar ısır bir daha bir daha

bana kendimi bile unuttur

bu düşümü aşkımın sezimlerini

saklayalım ikimiz arasında

yoksa hiçbir şeye yaramaz… koybolmadan

beni yiyip bitirmeden sen beni yiyip bitir

ya da hissettirmeden

mehtabın denizi okşaması gibi görkemli

öp beni sessizce sürekli yumuşakça

 

hür çiçeğim aşk bu

günaha bile boyun eğdim ruhumu sana kaptırmak için

sarılalım birleşelim öpüşlerimize karşı direnmeyelim

çıkalım bedenin ağırlığından …

hayal çölüne düşelim

duyumsal vahamızda

tadımızı alalım kokulara karışalım

hadi…onlarca yıl ayrı kalmışlar gibi

varalım sonsuzluğumuza


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar