Print Friendly and PDF

Onca Çok Duası Ve Ben

 



 

“Topraktan aşağı mısın ki
toprak bile sevgiliyi bulunca
bir bahar yüzünden
yüz binlerce çiçeğe kavuşur”

Mevlana

aşkı yaşamayı öğreten gün ışığım

yalnızlığımı kendimle barıştıranım

olmasaydı…gerçeğini asla yaşayamazdım

hak edilen değerini…hissedilebilmek arzumu

bir boşluktu beklemediğim

sadece şarkılarda… şiirlerde ararken aşkı

onda bulmuştum

ve onda yaşadım

dile getirip

söyleyemem bunları…bana ne acı idi

karşılık görmedikçe üzülen

kendini suçlayan

herkese daha fazlasını vermek için çırpınan

sürekli kırılan ve sinirli hallere bürünen benliğimi

sandığım aşıklarıma yazdığım şiirler yazılarla doluydum

ama o yoktu… tam bir karşılık veren

şimdi gün ışığım

canımı alsa içim acımaz

o kadar ona bağlıyım ki

dualar ediyorum

tanrım bağışlasın beni…

kötü değildim.. isyan etmekte istemezdim

canım yanıyor… boğazım düğümleniyor

çok korkuyordum içimdekilerden

sevmek, sevilmek, sarılmak istiyordum

bu şiddetli arzum beni yiyip bitirecek ve kimseler bilmeyecek

çığlıklarım duyulmayacaktı

her şeyi yapabilecekken…onu da beceremedim

o geldi…

ne çok ihtiyacım varmış aslında birine

aşkı ondan öğrendim … yalnızlığımda  sevmeyi

ve kendimi de

önceden arada sırada…bana bir el verecek

omzumu dayayacağım… yanında ağlayabileceğim

yüreğimde biriktirdiklerimi anlatabileceğim

olsun isterdim

o geldi

beni çok seviyor

ama şu an yaşadıklarımın… girdabındayım

diyorum ki

tanrım… bu senin bana kestiğin bir ceza mı

olması gerekli miydi, bunca zamandan sonra

şimdi ona nasıl kavuşacağımı bilemiyorum

eğer ki bir imtihan olması gerekiyorsa

tamam da…kavuşamaz…onsuz ne yapar bir deseydin

hala hiç bilemedim…

Allah’ım ondan önce öleyim

o beni yolcu etmeli…demekte

bildiğimden beri öyle güvenmiş ki bana

sanki ben yolcu edersem o cennete gidecek

onca çok duası ve ben

susuzlar hasretle su ararlar ya

ikimiz de ağlıyoruz

şimdi nasıl buluşacağız diye

bütün sırlarımı verdiğim

her geçen gün ihtiyacım ona artıyor

yüreğimde değil…ben onun yüreğindeyim de

neden içim çok acıyor…bir bilebilsem

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar