Print Friendly and PDF

Önceden Ölürüm

 




sevdiğim güzelim…

çocukluğundan beri biriciğimsin

bütün varlığımla özlüyorum seni

bana her şey bomboştu

şimdi sarılabildiğim hayallerin var

çektiğim sıkıntıların hiçbirinin önemi kalmadı

aşkımız onları yaktı yıktı

sana karşı duyduğum hevesime arzuma

senin için olabildiğince en güzel şeylere

hayat veriyorum düşümde

aslında ben hep bir hiçtim

 

bir tanem…

dua ediyorum ayrılığın bitmesi için

böyle birbirimizden ayrı düşmemiz

beni acılara koysa da

yalnız seni seviyorum şımartacak kadar

duy tatlım …harika bir rüyam var

dudaklarından hafifçe öperken yanına uzanmış

sessizce teninde dolanan bir esintiyle

yavaş yavaş giderek bulanıklaşan gözlerinde

o an canımı almışçasına … seni hayranlıkla seyrederek

seni seviyorum… yalnız seni seviyorum

diyerek yığılıp kaybolacağım

inanılmaz bir düş…

ah bir de kırıklığım gelmese

bütün bunlardan sonra içimde

insanı öldürecek bir acı var ama

değil mi … hayali yeter

bil ki… yine umutluyum bu kaygımla

yine de bu hayalin bile candır bana

 

inançla düşten düşe geziyorum

çok zaman senin boyutundayım

yalnızca seni düşünüyorum

aşk ülkemin tatlı sahibi

hayatımda… yalnızca aşkın var

ben sana çağrılıyım

arzularım giderek güçlenmekte

biliyorum seninle hiç tükenmeyeceğim

ne olursa olsun hayale gelmeyecek kadar

seninle birlikteyim

bazı düşüncem şimdi imkansız bir gelecek

ciddiyim ben ölümüne kadar yalnız

ve seni korkunç bir derecede seveceğim

kavuşamasam da günlerimi sayıyorum

sevgililerin en güzeli seni öpmek için

en çılgın tutkularımla

en sıcağıyla mahvetse de beni

seni çok seviyorum

 

sevgilim büyük haz veriyor bana sözlerin

bundan kesinlikle emin olabilirsin

ne söyleyeceğimi bilemiyorum

en büyük gizemimsin

sana sahip olup… yalnızca seni arzulamak

varlığın üstünde seni görmek

ve şiddetle sevmek

gerçekten ölüme mahkum birine

olur ya aşkımızdaki umudun bitebileceği düşüncesine düşüvermek

bunlar korkunç ve çok sıkıcı şeyler

uzakta olmak ve birde yitirdiğimi sanmak

ağlıyorum bunları yazarken

her zaman gibi seni düşümde görmek için uykuya dalacağım

gelip göremesem tutamasam koklayamasam da

kendimi çok yalnız hissetmeyeceğim

sürekli bir umudum var

sonsuza kadar sürgün düşlerim olacak

korkusuzca bizi düşüneceğim

her şeyin ilerisinde gerisinde baktım hep sen varsın

o da olmazsa dersen bir de bu çözüm var

sana kavuşamadım say…. önceden ölürüm…

toprak olurum ve seni içime gömdürürüm

daha ne olsun

benim için öyle kıymetlisin ki

seninim ve her şekilde benimsin sonuçta

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar