Print Friendly and PDF

Sensiz Yapamam Ki

 




“bakmaz yaşlıya gence
 insan anlamaz önce
akıl çıkar aradan
aşk kalplere girince”

gecelerimin süsü

kalbine sızsam bir siyah ip gibi

düşsem dizine yüzüne baksam…dalsam gözlerine

bir aşk gecesinden sonraki yorgunlukta

sakinliği ve hazzı duysam

yarım kalmış sevdamın

duvarlarını yıksam azgın sularla

umutsuzluğumu…bir yığın yıkık dökük hatırayı ansam

seni sevmeseydim bilemezdim…gerçek aşkı

söylemeyi asla beceremeyeceğim

ne kelimeler buldum

sabırlı ol diyorum

gizli yaram…arzuladığım mutluluğum

dönse an an acıya…tekrar tekrar sevmeye başlıyorum

yine de ayrılığın acısından durduramıyorum

kumrular gibi sevişirdik…ayrılıklar gölge etmeseydi

tüm varlığımla elinde bir buz gibi…

ateşinde erimiş olduğumu hissederdim

çiçeklerle değil kelimelerle

sana aşkımı kokuyorum

sonsuza kadar birlikte olmak için

yeni değil…önceden de senindi aşkım

kanayan kalbim…

açılan bir güle benzeyen tebessümlerin

iki yakut tanesi gibi parıldayan

sürmeli çok derin gözlerin

ve beni sevdiğini bilince

bedenim ve ruhumdaki yangının

kederi ve hüznün zemherisi

inlemelerle ateşe veriyor beni

bir insanı sevmek …tamam da

ona kavuşamamak

karanlıklarda uzaklığın duyguları

içimi kanla suluyor

daha önce kimi sevdim kimden nefret ettim…unuttum bile

işte geldim ölümüme diyerek coşkuyla

al beni… ne yaparsan yap

kendimden geçmişim

hiç bilmiyorum gerisini sen bil

demesem…inan çok mutsuzum

aklıma geliyor da… senden uzaklarda

bir kere bile ellerini tutamadan yitersem ne olur

soruları ürpertiyor korkutuyor beni

sonra sabahtan akşama hafakanlar

başıma sokulup hüzünle beni takip ediyor

en yakın arkadaşım bu tatsızlıklar

sanki unutturacakmış gibi uykuya sarıyorum

onunda bir faydası olsa

bir kere daha söylüyorum

kalbim dertlerle yüklü yalnızım yapayalnız

sen uzakta olunca yaşamayı

anlayamıyorum … diyorum sensiz hiçbir şey değişmeyecek

üzüldüğüm kaybolup giden

sadece benim hayatım değil ki

ebediyete kadar sürmesin bu acımız

umudum belki bir gün olacağız beraber

içimizde olabildiğince

hayatı ölümsüze çevirmeli

kalbimizi açmalı …birleşsin kanlarımız

ah şu dokundurmayan kader

neden bu kadar ayrılık

saklanırım gerekirse varlıktan

toprak olmaya bile razıyım

rüzgarında uçup ayaklarına sürünmek için

alevinsem ve senin ateşin bendeyse

kalplerimiz ve ruhlarımız artık birleşsin

ey sevmek istediğim tapınıyorum sana

seni daha çok seviyorum

birde hayalin elime geldi

uzun uzun gül dudağından öptüm

tanrım kutsadı dudaklarımı dedim

bunlar kayıp olmayan aşkın sözleri

sana karşılık gelen aşktan

şimdi başkasına aşkmış diyemem

mutluluğumuz için öylesine güzel aşk sözcükleri varken

“aşk öldürür insanı” içimi acıtıyor

ölürüm de… sensiz yapamam ki

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar