Print Friendly and PDF

Suçlu gibi sevişelim


 



senin aşkın gelince

hiçbir şeye izin bırakmadı

eğer ki kalbim seni aldatıyorsa

çıkarıp atarım canım sahip olduğun

aşk dolu bir hayat yaşamayı istemiyor muydun

gel bu gece buluşalım

sarmaş dolaş olalım

kıvrılmış dudakların yumuşak sözlerle dua ederken

bende seni seviyorum diye

yaşayamadıklarımızı tekrarlamak adına

yüreğime akan böyle bir aşk

bugüne dek beni altüst etmemişti

şimdiki gibi hiçbir zaman sevmemiştim seni

artık insanlar görecek diye korkmuyorum

örtelim dört bir yanımızı sevgimizle

göremesin kimse bizi

güzelim… benimsin ne evvelin var ne de sonun

n’olacak sonunda öleceğiz

suçlu gibi sevişelim

aşktan da ölünür

biliyorum…sana susuzluğum çok

kanayım dudaklarının ağusuyla

dizbağlarımı çözen öpücüklerinle

bir sürüngen gibi yere ser beni

yaşarken…ölüyüm

sen biliyorsun aşkın ne olduğunu

aşk hali hem yaşamaktır hem de ölmek

özlenmeye gelmez…sahip olmak ister

söyleyebilir misin

kimim ben…sen mi

içime aldım yok ettim dedim

şimdi…senim


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar