Print Friendly and PDF

Başka Neyim Var






yüreğim… hak ettin hep sevilmeyi

üstüne de hiç leke düşürmedin

ve kalbin de hala ilk gün gibi pırıl pırıl

ne sevenler gördüm hepsi acılı sos gibi

yemekte severim ama aşkta can yakıyor…

seni çok seviyorum…güzel de…

bu hayatta seni paylaşmak her geçen gün zor oluyor

bir şarkı dinledim

geçmiş olan acılı günümüzü aklıma getirdi

ne üzmüştüm seni…çok üzmüştüm

sen o zaman o şarkı içinde geçen sözlerin aynısını söylemiştin

sanırsın ki derdimiz çok önce yazılmış

eğer bu şarkıyı o gün bulsaydım

çok ağlardım…şansız kaderime

aşkım… sevap da günah da olsa

vazgeçemem

ben bir serseriydim

hangi sokak benim der gezer dururdum

ve sen geldin

insanlarda görmedim senden önce

herkes alınca veriyordu

sen ise verdin ve ve hiç bir iltifat dahi istemedin

gerçek aşk bu imiş

bende birilerine kırılmaz mıyım

ama senin hayalin gelip duruyor karşıma

o halimi alıp siliyor ve huzur buluyorum

insanlar sabrımın kaynağını bilemiyorlar ama

diyorum ya her ne olursa olsun

varlığın yetiyor…tamam

tekrar tekrar…yazacağım

başka neyim var bir sen ve sevdamdan başka

 

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar