Print Friendly and PDF

Biz





kimin gölgesi olduğumuzu bir bilsek

önemi kalır mı yaşasak veya ölsek

seninim ama ben de bildim bileli

şimdiyse ağlar durur seni gözlerim

bir sitil cismim ve dolu gözyaşımla

taşar inlerim

öyle sakin durduğuma ve ahlaklı olduğuma bakma

aşkından aklıma günahlar dökülüyor

hayret etme… ateşten korkmuyor deme

seni bildim bileli bende iz mi bıraktın

ezelden meftun düşmüş gönlüm düşeli

içimde ateşin… yanarım yanarım

bir ilacı yok mu söylesen

yoksa tamamen sen mi istiyorsun yansın diye beni

 

sıyrılmışken içimden her şeyden vazgeçeli

 var mı aramak…kaybolan bulunur mu

yoksa gerçeğine mi düşürdün

seninim de ben nerdeyim şimdi

anladım kendimi kaybettim ve sende uzaktasın

olmaz olsun bu ayrılık düzenleri ve dikenleri

öylesine aramıza neden düştüler ki

yine de sen fark etme

ama canımı çok yakıyorlar bilsen derdimi

çaresizlikten bir yokluk istiyorum

kurtulmak için…sonsuzca…bir daha geri gelmesin

ben de bileyim…kalmasın bir şeyim

tutupta hiçbir şeyi getirmeyeyim geri

sahi…demiştin…bana

onları sen vermiştin

o zaman neyim var ki…olmayan şeylerim mi

şefkatli yârim bir çözüm bulsan olmaz mı

ben gelemiyorum sende gelmiyorsun

çözer misin bu kördüğümü

canım çıkmıştan öte can sızım çekeli

kırılmasın erimesin…kaybolmasın

varlık verdin yok etme bari beni


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar