Print Friendly and PDF

Özgür Olabilseydim




Sevdiğim… Kalbim…
Bu dünya ve diğer âlemlerdeki
sonsuz nefesim…
Mektubunu okudum.  Cevap için üzerine yazılacak cümle
bulamıyorum. Susmak daha iyi galiba. Belki cevapların en güzeli. Kalbim senin
duymak istediklerini ve bende duymak istediğimi duymak için saatlerce susup kaldım
bu hoşuma gidiyor.
Kelimeler yetmiyor cümleler
ise zayıf, tutunacak dalı kalmayan yapraklar
gibi savruluyor. Daha fazla daha fazla der gibi.
Duygularını içime akıttın
içim acıdı.
Ancak şunu iyi bilmeni
isterim, inanırsın sözlerime ve duygularıma da seninle ilgili en ufak bir
üzüntü yada kırgınlık hissim kalmadı. Önceki gün öyle bir temizledin ki
kalbimi… içim ferahladı.
Senden ricam bu sayfayı
kapatalım n’olur. Bazı şeyler ikimiz için gerekli olması gerekendi. Yaşadık. Ve
şimdi kendimizi tartmamızı sağlayan yaşanmışlıklar olarak düşünelim. Sende bu
yönden bakınca bana hak vereceksin. Biliyorum…
Işığım… Güneşim…
Seni seviyorum…
***********



Ve sana bakarım ve ne
gördüğümü bilmem
Özgür olabilseydik hayat
nasıl olacaktı
İlkbahardaki bir Pazar gününü
hala hatırlarım
Belirli hisler, bir ilk
merhabanın getirebildiği
Eğlenceli olan tamamen nasıl
tanıştığımızdı ve bazıları nasıl bildiği
Küçük başlangıç aşkların
yetişeceğinden
Yaz esintisi parfümünün izini
sürer
Çok büyük madalyalar ve sarı
kırbaçlama ağaçlar
Lakin bizim paylaştığımız
hafızalara saklar mıyız
Yaşamlarımızdaki diğerlerinden,
kaygılanan bizlerden
Özgür olsaydık, aşkımızın
olacağını hayal ederdik
Özgür olabilseydik, benim
için olduğunu izliyor olacak mıydın
Eline dokunurum, sadece sen
anlayabilirsin
Özgür olabilseydik hayat
nasıl olacaktı
Ve sana bakarım ve ne
gördüğümü bilmem
Özgür olabilseydik hayat
nasıl olacaktı
Her gece uyanık yalan
söylerim ve gülümseyen yüzünü görürüm
Ve keşke başka bir yerde
başka bir zamanda olsaydık
Lakin biz uzun zamanlar önce
yaptığımız zincirlere vurduğun frenler miyiz
Bu son rüyaya uyanmak için
uzaktadır ve git
Özgür olsaydık, aşkımızın
olacağını hayal ederdik
Özgür olabilseydik, benim
için olduğunu izliyor olacak mıydın
Eline dokunurum, sadece sen
anlayabilirsin
Özgür olabilseydik hayat
nasıl olacaktı
Ve sana bakarım ve ne
gördüğümü bilmem
Özgür olabilseydik hayat
nasıl olacaktı

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar