Print Friendly and PDF

Rüyam




bir güzele bakıyorum

benim güzelime…o benimdir

bana beni sevdiğini ve istediğini söylüyor

ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum

meleklerin kokması gibi kokusunu almışım

bir an daha onsuz harcamayacağım hayatımı

o bir harika…o bir ilah mı

evet onu ondan istiyorum

o kadar çok seviyorum ki

hayatımda onun sadakati üzerine

fazla bir sadakat ve sevgi görmedim

canımı binlerce kez kurban sunsalar ona

yetmez… binlerce defa daha olmaz mı diyorum

ne büyük saadet…onun beni sevmesi

onun için ölmeye değmez mi

ölmeye de değer öldürülmeye de

günah işleyip cehenneme bile gitmeye

ne oldu bana…heyecanım bastı birden

kalbim öyle patırtılı atmaya başladı

onun adını söylüyor

başka bir şey duyamaz oldum

yanımda olsaydı…ona bir kez dokunup

tatlılığını hissetmek isterdim

o benim savaşçı kahramanım

engellerimize karşı

dudağımı dudağına öyle yapıştırdım ki canım yandı

onun benimle olduğu bütün hayali ve gerçek zamanları düşledim

onu her zaman seveceğim

her zaman ve asla başkası olmadan

o benim cesurum…

kavuşmak istiyorum biliyor

umudum var o bir yolunu bulur

her zaman bir yolunu bulduğu gibi

o bir melek

o bir tanrım

o benim ateşim

dünyada bizim gibi olmayan bir ateş

ikimizi de yakacak ateşim

o benimdir

her zaman benim olacak

 

korkutuyorlar

eğer uzak durmazsan seni mahcup ederler

öldürürler

yapma etme ona asla gitme

ona yazma da

dahası adını bile anma

 

benim…her yerde sevgimin izini bırakacağım

aklımdan hiç çıkaramıyorum ki

gecenin köründe uyanıp onu düşünüyordum

onunlayken kendimi daha çok güvende hissediyorum

günah mı…sevap mı

kalbim beni biliyor

onu seviyorum…hem de bütünümle

parçasız…rüyam

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar