Print Friendly and PDF

Sen Beni Sevmiş Olmalısın





Azizlerden biri:
“Vermek istemeseydi,
 istek vermezdi”
buyurmuştur.

 

Ey hayâlimize sığmayan güzelim, sana hayâl nasıl ulaşır ki?

Anka kuşusun avlamak istedim, aldanıp ben avlandım.

Tuzağımı topladım.

Sen yükseklerin sakini sana ulaşan yalnız havadır.

Kim seni tuzağa bugüne kadar düşürür ki…Sen tatlı ol da, hayat varsın bana hep acı versin.

Sen benden râzı olmanı isterim, ötekilerse hep düşman…aramızda olan aşkımız binlerce yıl yaşasın,

Başka dahil kim, ne var ise, varsın hep harap olsun.

Kaçıncı söyleyişim. 

Ben yazıya kelimelere sığınıyordum. 

Sana söylediklerimi yazdıklarını okuyunca senin dudağına gözüne kavuşmuşum diyordum.

Şimdi aramıza kalsın sözler, benden sen duy. Kimseler bilmesin.

Artık…


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar