Print Friendly and PDF

Sevdam





düşündükçe mahcubiyetten eriyip su olsam

özür dileyecek, dilim ve yüzüm kalmadı 

bugün de yarında

söyler misin 

günâhlarım için nasıl özür dilemem gerek

sarhoş aklım gitti…gelince geri…utancımdan

ter yerine bedenimden kan damlıyor

inan ki

usandım…insanlardan uzak duruyorum

küçük kuyumda çökmüşüm ve başım eğik

arada bir soluk almam için galiba

dünyalar güzelim hayalin geliyor…bir de kokun

kainat oluyor  dar kuyum…taşıyorum

içinde boğuluyorum ama

sana  kavuşmak ele geçer mi…desene
bana

düşünüp duruyorum da…nerede veya nasıl

hayalimde gönlümde nice dağlar ve dereler bulunuyor…

gelen de giden de çok…tamam da

sevişmek seninle

o olmayacak gibi…bırak yüzünü 

dahi 

görmek

neden…hep sona kalacak ki

n’olurdu şu an bu gece gelseydin…birde yalnızdın ve gidip uyudun

mümkün olmaz mıydı…

ya da…sarılacağını uzaktan… söyleseydin

duyarda sevinirdim belki…neden demedin ki

acaba bir suçum var unutmadın değil mi hatırını yokluyor

kadersizlerin bahtında   buna şaşılmaz

kimimsesiz gibi olduysam eğer…ne diyeyim

aklım kalbime kızıyor…nefsim de…ne bekliyorsun

olur mu…olsun

ben günümün kölesiyim, ne dese ne yapsa razıyım

bir canım var birazda bahtım

hepsi ondan ona feda olsun derim

sonra ben karanlıklar adamı değilim ki,

yalan dolanla iş tutayım

görmemiş gibi nankör gibi münkir de değilim

bir yana onsuz elimi atmam…atamam

onu görenin aklı kalmaz…zaten

kendini de bilemez diyorum


ne varsa altta ve ne de üstte  

 ben onsuz nefes bile alamıyorum

bir öpseydin… bu garipliğime acısan da olurdu

kurumuş dudaklarımdan kan sızıyor

çok canım acıyor

ağzının tadını bir kez hissettim rüyamda bir şekilde

şimdi içtiklerim tatsız geliyor

gönlümün şarabı 

içime

aksana

yalnızlığın dayanılmaz bana ağır geliyor

ya gerçekten olaydı


 İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar