Print Friendly and PDF

Ben Bir Kuş Olsam




Aşkı aramaya değil,
içinizdeki onu engelleyen engelleri
bulmaya ihtiyacınız var.
Celaleddin Rumi

Hayalim!

Dinler mi şarkımı...

Seven bir ruh ne yaparmış?

Bir mum gibi erir, ölümüne 

Aşkını yanında istermiş.

Çok ihtiyacı varsa birde. 

Bende öyleyim…galiba

Erimeden bitmeden, ışığım sönmeden,

Ruhumu zincirleyen bu ayrılıktan bir kurtarabilsem,

Kuş gibi uçup göğsüne konup orada kalıversem




Sevgi ruha ayna, 

Eğer aşk bir insan olsaydı…sen onun kalbi olurdun.

N’olur...beni bu karanlıklarımda bırakma

Kurumuş dünyama nefes  sunuversen

Hayallerim rakkase gibi heyecana gelmez mi?



Gözlerim yağmur döker 

İçim sana hüzünlü ve dokunaklı  şarkı söylerken

Böyle mi…

Yanında bir kul, bir köle istemez miydin?

Ah…

Kalbimdeki boşluğu dolduranım

Çıldırdığım hayal…büyüleyici kutsalım!

Güzelliğini kıskanan çiçeklerin isyanını bir görsen

Onların içinde bana yer olur mu…demiyorum ki

İnanamayacağın kadar, seni çok seviyorum…

Bu benim sonsuz kazancım


Tanrı'dan bir tek seni dilendim …

İçimdeki şimşeklere ve o kara yağmura

Bulutlara karşı dik durmaya çalışıyorum.

Bizi hayal ediyorum, ikimizi

Sıcak güneşin altında uzanmış dururken

Sessizliği dinleyebilsen

Göz göze bakarak yanmak ve sonsuzluğa karışmak  

Sabret öğütlerine tüm kalbimle hak verebilsem

Her derdimi sakladım ve dayandım…ancak olmuyor 

Yalnızlığa doğru giden sonumda…

O ateşli gözlerinle bana binlerce kez iğneler batırdın

Kalbimi delip geçtin ve ben sana bir an bakabilsem

Ölmek darında...umurumda bile değil.

Şarkıma ben bile acıyamazken


Sen bu değilsin, kimselere  benzemiyorsun.

Ya ben...bir hiçken

Her şey seninken

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar