Print Friendly and PDF

Benimsin, Ayrılık Yazılmayacak





Hâfız,
bize sen gönül verdin..
hoş biz kimseyi
zorla kendimize
âşık etmedik ki.

Ben seni çok sevdim.
Sende beni
Böyleyken biz neyin peşindeyiz.
Neden yanıp kavruluyoruz
Haberin var mı?
Bir sorsaydın kendine
Hangi dünyadansın
Burası mı…yoksa lahuttan mı
Bana sorma…ben bilsem de
Söylenemem
Anlasana sonu gelmez aşkından
Neden vazgeçmiyorum
Kırk defa o ilahî, sen beşersin dediler
Kendime uzak dur da onu rahatsız etme diyorum
Söz dinler mi
O benimdir, diyor kalbim
Ruh  sevdi mi, kimseye yâr etmez
Başkalarının olsun istemezmiş
Fakat sen Tanrının da âşık olduğu bir ruhsun
Nasıl? Deme
Bende anlayamadım.
Ayrı yerlerde tek gibi tutarken bizi
Canım ruhum...sevgilim itiraz etme
Kalem yazmış
Benimsin, ayrılık yazılmayacak
Sonsuza kadar...acımla beraber

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar