Print Friendly and PDF

Deneyelim



Kalbime huzur verir
Adını seslenmek
Bilirim içimin nasıl  değiştiğini
Sen varsın ya demek
Son baharımın olmadığı ilkbaharım
Ağlıyorum diye üzülme
Her an içimde yeşilliklerim kurumasın isterim
Aşığım sana…cennetimsin
Geri dönüşü yok ki günlerin, giden gidiyor
Zamanı yürüyorum
Tökezlediğimde yol gösterenim
Gece kadar derin ve karanlık
Aldırmadan...
Tüm engellerini aşmalıyım
Sırf sana ulaşmak için 
Vakitlerin hepsi bizi delip gitmiş olabilir
Gelecek meçhulde
Attığım her adımda cahilliğim artıyor
Daha az tanıyorum kendimi
Ben böyle miydim?
Sözlerimi tutmak için çok yeminlerim var
Bozmam
Fakat sürekli değişenlere bakar mısın
Neden oluyor ki
Geri dönüş yolunu aramak bitti
İleriye bakmalı dediğin doğru
Ancak yolculuk bitmeyecekmiş gibi görünüyor,
Yıllarca sürecek olsa da…devam etmeli
Her türlü kıskançlığın zirveye çıktığı bir zamanda
Sana ait olduğumu biliyorum,
Cennetimsin, benim cennetim
Sana aşığım
Bunca hayal etmenin sonu, olacağı bu
Aşk ve iç yaraları
Sev beni...seversin
Bırakmadı kader ve şans bana 
Hayalini arzuluyorum
Sularınla yak ateşlerinle boğsan beni
Razıyım…itiraz etmeden
İstiyorum bir kere gerçek olsa her şey
Rüyam
Çok yalnızım
Çürük ve bölünmüş biri
Hiç olduğum yeri bulsam her şey bitse
Yeniden başlanır mı her şey
Kirlenmiş hatıraların baskısından ve ızdırabından kurtulsam
Ve ölüm kapımı çalmadan
Yan yana
Aşkımızın zerafetinde
Acınla kıvransam
Öpüşsem sarılsam
Dokunman için yalvarsam
Sevgilim hissedecek kadar
En azından deneyebiliriz de…
Seni biliyorum...
Acınmayan bu halime kimse bakmadı
Ne olur sonum bilemiyorum.

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar