Print Friendly and PDF

Tuzağına Düştüm





“Kadîm’den sana bir şey erişirse
İste o aşktır.
Aşk tuzağı gelir ve seni sarar.”
(Makâlât/Şems)



Aşkım hayatımda kaderimde  bir toz olsa
Dahi düşmesin kalbine,
İncitir mi belki…diyemem de
Sen tanrımsın…benimsin
Sana zaten bir şey olmaz
Bütün güller, bahçemde büyüse
Kalbimde bir gülüm var sana kanar
Güzelsin, zarifsin, iyisin
Bir aşk gecesinde
İzin verdinde, dünyam ne idi, n’oldu
Unutulması mümkün mü
Benzersizlik seninleydi
Aşk ile akan sularını içtiğim gibi
Puslu gözlerime şifa diye sürdüm
Hastasıyım ben aşkının
“Sol eli başımın altında olsun, sağı da beni kucaklasın”
Sadece sen ve ben yok biz olalım
İstediğim tek şeyim
Canım çekiliyordu
Aşkın bana kan oldu da hayat buldum
Ölecek birine  bu büyük ikram değil mi
Sensin benim sığınağım, hisarım
Dilinde bir kelime olmak benim için hayat
“Ol” ile binlere can verdin de
Bana da “ol” sesinle   
Aşkım, ol

Eyvahlar demekten usandım
Affedilmek için yüz istiyorum.
Ben gerçekten aşık değil miyim?
Değersizim ama
Seni senden…ver bana,
Hayırsa…al beni

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar