Print Friendly and PDF

Seninle...







Her zaman hayatımda ölümümde tek istediğim sensin,
Sadece aşkınla nefes almak istiyorum
Nasıl dayanırım kalbimin sensiz atacağı bir güne ve düşünmeye
Ne güzellik varsa seninle güzel
Sadece bilmeni istiyorum
Tutkumun aşkımın tek öleceği yer
Görmez misin
Nasıl derinden sevgine doğru akan halimi
Bütün dünya kalbimi kıracak da olsa
Sadece seninle olmak istiyorum
Daima gözyaşlarıyla yıkadığım hayalim
Son Umudum cennetim
Sen  beklemeye, beklenmeye değersin
Zamana karşı mücadele etmek
Hatalardan korunmak imkansız
Tekrar tekrar da olsa
Güçlü olmayı başarmalıyım
Sadece sana tapar gibi bağlıyım 
Yürek yanığım
Kimse kimseyi hakkıyla sevmiyor
Gel ve onlara aşkı sevgiyi göster
Seninle kırılgan ruhlarımıza huzur değsin 
Kutsal ıstırabımız bitsin
Varlığın çiçekler gibi
Başlangıçtan beri
Bunun nasıl olacağını düşünürüm
Ah keşke sana daha fazlaca
Dokunabilsem koklasam
Tekrar ve tekrar ve tekrar
Gözyaşlarında boğulabilirim
Biliyor musun
Hayal etmeme izin verdin vereli
Seni düşününce daha özgür hissediyorum
Sözlerlerimle duygularımla bedenim dahi  kıskanmalı
An be an kollarının girdabında ezilmeli
Beni daha çok sev, isterim
Ben seninim
Beklemekten yoruldum
Yalnızlığımı öldürmeni istiyorum
Kalbim sadece seninle atsın
Bütün dileklerim seninle gerçekleşsin
Hayatta olmaktan çok mutluyum
Hayatta olmak  çok güzel
Evet 
Çok güzel…tabiki her şey seninle
Çok güzel değil mi
Bu mutluluk ile  artık ölebilirim

İsmail Hakkı Altuntaş




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar