Print Friendly and PDF

Bizimki Kör Aşkı






Sevdim mi kör gibi sevmeli…
Bir daha göz  açmayacak gibi

Nazlı sevgili sormuş, başkaları var mı diye
Kör aşık demiş ki:
Tanrıya niyaz etmiştim. Bir gün gözümü açarsan sana çok dua ve niyaz ederim.
Tanrı cömertliğinden körün tek gözünü açmış. Vaktin bereketi o da dünya güzelini görmüş biraz beklemiş gözünü kapatmış.
Tanrı, hani çok istiyordun görmeyi neden kapatıyorsun gözlerini dediğinde…
Kör aşık:
Ulu tanrım, bana öyle bir iş ettin ki, Kâf Dağının güzelini duymuştum, onu gösterdin, aklımı aldın, dinimi  aldın, bedenimde  derman bırakmadın. Yetmez gibi ulu yurdunu ulaşamayacağım bir yerde olduğunu gösterdin.
Şimdi o güzeli gördüm. Sana küstüm. Böylemi olmalıydı…bir nimetin bedeli…gözümü açmam artık.
Daha kimi göreyim bundan sonra.
Kör kendi şansızlığına mı, Tanrı’ya mı küssün.
O güzel bi haber, dert yine köre kalmış.

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar