Print Friendly and PDF

Yürekten Sevgimizi




Yüceden yüceye, en gerçeğe
Doğrudan doğruya sana karşı duyduğum
Ulu sevgim...
Aşkım seninle büyüdü, dostluğum sevginle ölümsüz
Hayatıma bir anlam verdin
Bir efsaneyiz şimdi

Hani seninle bir arada olmak vardı...
Ne zaman ayrı kaldık ki biz
Her yerde ve her anda
Sen iste yeter ki
Biz acının mutluluğa doğuşunda
Daima beraber yanyayız
Göz görmedi, kulak işitmedi
Ten ürpermedi mi sandın
Buna su şahit gök şahit
Bize hayran kaldılar
Kıskandılar mı bilemem ama
Yürekten sevgimize
Saklayın diye yağmurlar yağdı
Böyledir inan buna
Bağrım çıplak, çek vur hançerini
Görmek istiyorsan
Ezeli ve ebedi hakikati
Yine de hala bir şüphe ediyorsun
İnanamıyorum...neden böyle söyledin ki
Söyleme şaka olsa bile...
Ben senin hayalinle
Ayıklığımı uykumu paylaştım
Sevabıma ortak ettim
Günahımla mutlu oldum
Sen ise bunu diyorsun.
Hala...eski halimi düşünüyorsun
Sevgimi seninle mezara
Yalnızlığıma garipliğime götüreceğim.

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar