Print Friendly and PDF

Arzu Çitil Şiirleri



İSTE CANIM

Uzaktan, uzağa sever misin?

Bir kere seviyorum der misin?

Sevdiğimi söylersem karşılık verir misin?

Sana bakmaya doyamıyorum,

Gözlerine bakıp kalıyorum.

Bendeki; bu beni bilmiyorum.

Tek bildiğim seni seviyorum.

Gözlerin boncuk boncuk

Kirpiklerin kalbime batan ok

Kaşların saçlarından kara

Sen açtın gönlüme kapanmaz yara

İste canım güneşi söndüreyim,

İstersen buzlan gönlümde eriteyim,

İste canım sana feda edeyim,

İste canım ebediyen köleyim

Yeter ki iste ömrümü seve seve vereyim.

2002

**

ASLA UNUTAMAZSIN

Onu ne zaman unutmak istesen iste

Onu bırakıp başkasıyla olursan ol

Yinede unutamazsın, çünkü ruhun hep ona aittir

Kalbinden ne zaman çıkmasını istersen iste

Tamamen çıktığına inanırsın, ama aJ danırsın

Şunu unutma o yinede kıyısında köşesinde

Ve zamanla her yerinde ve sen istemesen de

O her zaman orda ve yeri kalbinde

Taht kurmuş olacak çünkü

Asla unutamazsın

Yalnızım, sensiz kimsesiz

Aşksızım, sevgisiz

Kaldım, sahipsiz

Yüzüne, hasretim

Gülmeni özledim

Kömür karası gözlerime hasret kaldım sevgilim

19.08.2002

**

SANA GELDİM

Çizik yüzlerimle,

Ağlayan gözlerimle,

Tutmayan dizlerimle,

Sana geldim sevgilim.

Saçımda aklarımla,

Titreyen dudaklarımla,

Kalbimdeki aşkınla,

Sana geldim sevgilim.

Buz gibi bedenimle,

Sen kokan o tenimle,

Hiç bitmeyen sevginle,

Sana geldim sevgilim.

Başlamıştı aşkımız

İlkbaharda yaşamadan bitti.

Sonbaharda dökülmüş yaprakla,

Sana geldim sevgilim.

Aşk şarkıları söylediğimiz,

O günlerde umutlar bekledik,

Hep yarınlarda, kırmızı günler derlediğimiz,

O aşk kokan kırlarda,

Unutmadım seni asla,

Sana geldim sevgilim.

27.08.2002

**

SEVDİM SENİ

Damanmda kan misali,

Yüreğimde can misali,

Sevgiye aç misali,

Sevdim seni nazlıyarim.

Susayan toprak misali,

Kuruyan yaprak misali,

Yüzüne hasret misali,

Sevdim seni esmer yarim.

Soğuk akan su misali,

Deli, esen rüzgar gibi

Çöle düşen mecnun gibi

Sevdim seni can yârim

Sensizliği düşününce çekilir canım

Sendin hem bugünüm hem de yarınım,

Senin varlığınla varım,

Yokluğunla kaybolurum.

Senin mutluluğunla sevinirim,

Üzüldüğünde kederlenirim,

Sen de sev, seni seveni,

Seviyorum seni esmer güzeli.

19.08.2002

**

YÜREĞİMİN SESİ

Kuşlar öterek söyler aşklannı

Bahar çiçek açarak söyler

Dünya sevdasını mevsimlerle

Dinle bak yüreğimin sesini

Ne diyor sana? Sessiz usulca

Sevdiğini söylüyor, biraz mahcupça

Utanıyor yüzü kızarmışçasına

Bak yüreğim çarpıyor hızla

Dinle bak yüreğimin sesini

İsterim kırmızı güller hiç solmasın

Dileğimdir bizi kimseler ayırmasın

Her gün rüyalarımdasın, en çocuksu yanımsın

Dinle bak yüreğimin sesini

Anla nasıl sevmişim ben seni

04.06.2002

**

SENİ BULDUM

Bakınca gözlerine dalıyorum hülyaya

O güzel günlerimi, değişmem rüyalara

Gözlerindeki masumiyeti

Konuşurken titreyen dudaklarım unutamam

Aşkın bana mezar taşı

Durmaz akar gözümün yaşı

Sana aşkım dünyaya karşı

Ebediyen saklısın yüreğimde

Hep korkardın unutulmaktan

Sakınırdın beni kırmaktan

Çok şükür buldum seni

Hep yüreğimde saklısın

Sen bana rabbimin armağamsm

Benim için yalnız sen varsın

07.08.2002

**

ESMERİM

Benim siyah, çiçeğim,

Gözleri zeytin zeytin

Teni esmer güzelim

Seni nasıl öveyim

Saçların simsiyah,

Kömür gözlüm

Senin için değer ölüme

Aşk vardır gönülden gönüllere

Bir fırsat ver rabbim elime

Kaderimi birleştir o esmerle

08.08.2002

**

HEP SEN VARSIN

Baktığımda güneş sensin

Sanki saçların gibi

Gök yüzünün maviliğinde görürüm

Sanki gözlerin gibi

Seni ben pembelerde görürüm

Sanki düşlerim gibi

Seni ben bende bulurum

Yüreğimdesin sanki

Sen bebek misali, güldürürsün beni

Büyük gibi ağlatırsın beni

Çok yalnızım kimsesiz gibi

Çok tatlısın, bal gibi

Bazen de zehir gibisin

Kanatırsın kalbimi, yara gibi

Hepte dağlarsın sen o yarayı

Sanki sevdiğimi bilmez gibi

12.12.2002

 

GÖZYAŞLARIN KALDI BENİMLE

Uzaklardasın başkasının

Mutluluk benden çok sana yakın

Bir gün ansızın karşılaşınca

Maziyi hatırlamalısın

Hak etmediğim ayrılık

Bütün mutluluklar sana layık

Çileler gözyaşları benim olsun

Yalan aşkların sevgilerin senin olsun

Benim döktüğüm gözyaşları

Akar gider kalbimin kıyılarına

Sevdamın ateşi yangın olur tutuşur

Kavurur seni de beni de

Gittin mutluluklar seninle

Akıttığım gözyaşları benimle

Aşkımın ateşi yüreğimde

Hesabım senle mahşerde

Mutluluklar seninle gözyaşları benimle olsun

07.08.2002

**

DİLE GELSE

Uykusuz gecelerim

Saatlerce hayaller kurdum

Hem ağladım, hem güldüm

Gözlerim dile gelse

Başkası giremez kalbime

Yabancı eller, tutamaz ellerimi

Senden başkasını tanımaz kalbim

Kalbim dile gelse

Dualarım dilediğimsin

Her şeyim bir tanemsin

Kaderim alın yazımsm

Kaderim dile gelse

Bu gönülde senin tahtın

Ayırmasın bizi Allah'ım

Acı, tatlı günlerimsin

Ömrüm dile gelse

14.10.2008

**

UĞURUMSUN

Hani geceden sonra güneş aydınlatır ya

Karanlığı bahar neşesiyle coşar ya çocuklar

Kelebekler renga renk uçurur ya

Yağmurun her damlasında balın peteğinde

Yüreğimin en derinin de hep seni gördüm

Gecemi aydınlatan ruhumsun her mevsim

Aradığım uğurumsun

Benliğimi sende buldum

Sen en büyük huzurumsum

Hem bugünüm, hem de yarınlarım olur musun?

28.10.2008

**

ÖZLEDİM SENİ

Biraz buruk içim çıkmıyorsun hep aklımdasın

Hani bakardın ya uzaktan sıcacık

Konuşurdun ya tane tane

İnci gibi gülümserdin ya

Biraz da masumca kızardın ya

Hep bekletince seni

Üzülürdün ya hani görmeyince

Beni rüzgar uğultusuyla geçmişin özlemiyle

Yüreğimin, en derinden büyük sitemle

Bak iyi dinle ne çok özlemişim seni

28.10.2008

**

GURURUMUZ

Ne güzel başlamıştı her şey

Nasıl bir nefese muhtaçsa insan

Bizde muhtaçtık birbirimize olmasa olmazdık

Ayrılık nedir bilmezdik

Kimseye boyun eğmedik

Çok sevdik ödün vermedik

Biz gururumuza yenildik

Sevgi tutsak etti bizi

İnadımız bitirdi her şeyi

Ne çok sevmiştik

Mavi olmadan önce

Aşka susamıştık masumca

Aşkı yok ettik insafsızca

Ve gömelim aşkı mezara

Gururumuz dimdik ayakta

Bizi yok eden gururumuz

31.10.2008

SEN ÇIKDIKTAN SONRA

Sen gittikten sonra bir başka

Kanar içim, yüreğimin feryadı

Sardı bütün alemi

Kan ağlıyor iki gözüm sen gittikten sonra

Bilinmez bir yolcu oldun

Senden sonra kendimi unuttum

Hep yollanın çıkmazlarda her rüyam

Kabuslarla sen gittikten sonra

Her şey mazi oldu

Bana ah ne çok sevmişim ben seni

Yazık olmuş senin için harcanan zamana

Hiç kimse unutulmaz değildir

27.10.2008

**

İÇİNDEKİ SAKLI HÜZÜN

Issız bir cumartesi akşamıydı

Gecenin rengi esmer, zifiri karanlık sokaklar

Gül boynunu bükmüş ağlıyor

Dikeni kalbime batıyor

Bahar yeli acı esiyor

Sen de gittin her yer bomboş

Gel baharlar gülsün

İçimde kalan sevginin özlemi

Sonsuza dek beraberiz derdin.

Unutma gülüm ettiğin yemini

Mevsimler kış buralar hazan sen gittin gideli

İçimde saklı hüzün canım babam terk ettin bizi.

07.10.2008

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar